|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
D'on puc aconseguir enganxines iddentificadores del foro Tot Càmping; el de la tortugueta.
Gràcies. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Posa-li un privat al webmestre, ell t´ho dirà.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola! I cóm es fa això (enviar-li un missatge al webmestre)?
Fa algún temps que no hi entrava, a TotCamping; i no recorde com es fa, si és que arribí a saber-ho... Jo també voldria posar-li a la meua cv. alguna pegatina (ho sent, nosaltres diem pegar i no enganxar), perque aquest estiu he anat mirant tots els vehicles de camping i cap duia identificaió de fòrums. Una pena. Salutacions VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
|
A sota del teu perfil hi ha un cuadardet que posa MP, clica ipodràs envbiar el misstge.
Crec que és aixi.... si no, hauràs de venir a buscar-la. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
matrix ha escrit:
Si em convides, hi vinc de seguida... "Mercés"... Matrix VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
|
matrix ha escrit:
Si clique a PM, resulta que me envie a mi mateix el missatge... VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
|
Es que con destinatari has de posar webmestre... no Perecompte.
Per cert et convido el 17 de setembre.... si vens , tens la enganxina gratis...jjeeje Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
matrix ha escrit:
Eixe dia casi estarem cantat el Fum, Fum, Fum , pero si en dius on... Tot el que siga debades.... recordate'n que som "cosins germans" el de "dalt" (vosaltres) i el de "baix" (nosaltres) VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
|
Això de pegar i enganxar em fa pensar que potser ets del sud, no? Jo sóc de València i segons em ve dic enganxar o pegar. Fins i tot a casa dèiem apegar. En fi, com més variada siga la llengua més rics som tos.
Salut. |
|
|
Si al cercador de la columna esquerra ( no el de google... ) poseu la paraula que voleu trobar ( en aquest cas "adhesius" -sense cometes- ) us surten els enllaços als articles que parlen del tema.
Proveu. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai ha escrit:
Hola i bon vespre. Jo havia estat cercant "enganxines" i, és clar, no havia trobat res. Gràcies VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
|
carraixet ha escrit:
Si Carraixet, soc del "sud" com tú, però visc encara més al sud. Crec que he donat pistes en l'escriptura, tu igual no te n'has adonat perque uses les mateixes... (no cal usar el XE, per a que ens descobrisquen d'on som) Jo també use el "pegar" i el "apegar", però si ho escrivim ací igual s'escandalitzen "els del nord" Tú d'Alboraia, Tavernes o Carpesa? Ja ho suposava que series de L'Horta Nord pel nom que has triat.A mi el Carraixet me evoca, quan era menut, puix arribar al "barranc" era tota una aventura que havien de fer d'amagat dels pares. Salutacions. VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per perecompte.
|
|
Sóc de Montacada, però visc a Alfara del Patriarca i per a mi tot i que el Carraixet és un barranc i no és masa bonic a mí m'agrada la història i escoltar els majors quan parlen de les barrancades i com afectava les poblacions veïnes. A més pense que els que vivim a prop tenim un no-sé-què particular. Almenys jo.
Salut. |
|