|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Mª jOSÉ
JOSEP FINA ... ... I TOTS ELS PARESSSSSSSS :D :D :D :D :D Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltisimes gràcies jimmy !!!!!!!!!
Nosaltres varem arrivar ahir de la Rioja..... i avui hem anat al port a buscar a la Paula que arribava amb el vaixell a quarts de set del mati.... però la sortida dels cotxes era a l 'altre punta d'on sortien les nenes i no us hem pogut veura.... Espero que us hagi anat molt bé!!!! Mª José :mrgreen: |
|
|
Gràcies per la felicitació. Mª José perdona pero no sabia si ho celebraves per Maria o per José,FELICITATS.A la resta ja ho sabeu,petonets i abraçades.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Gracies per la felicitació, de fet jo m'he dit sempre Josefina per la gent i als papers Josepa. No sé per quina estranya raó em vaig posar fina com a nom del forum quan sempre m'havia desagradat, (i en algun moment molestat força) algun minairó, follet o meiga voltava pel meu cap i patapam! em ..to fina per presentar-me a una colla d'amics nous, ja veieu llesta, el que es diu llesta, no ho soc gaire.
P.D. (especialmet dirigida a en Tonio si es que ho llegeix) dieu-me com us sembli dins de josepes, fines, pepes, pepetes, etc. Jo ... ja veuré si contesto |
|