|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs, si les anotacions no em fallen...,
Felicitats Webmestre per aquesta iniciativa que dia a dia continues mantenen. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Carlos,
Jo pensava que passaria desapercebut... Ahir va fer TRES anys que va començar a caminar aquest projecte, continuador del "fòrum català de caravanisme". Va aparèixer per primera vegada el 17-05-06 pocs minuts després de que el Barça guanyés la II Copa d'Europa de Fútbol. Com que la web ja estava més o menys "visible", vaig pensar en que seria un dia d'inici que recordaria. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Felicitats per aquest 3r aniversari d'aquesta WEB que es super util per la gent que ens movem amb CV i AC
per molts anys Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
como pasa el tiempo, ya tres años, feliz aniversario y por muchos años.
|
|
|
3 anys només???? a mi em sembla que porto tota la vida aqui!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Carlos, no se t'escapa res de l'agenda !!!
Felicitats, webmeste, i gràcies per aquest espai del que et cuides per a tots nosaltres. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
MOLTES FELICITATS !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Caram, webmestre, jo no en sabia res de tot això...bé, doncs moltes felicitats i gràcies per posar aquest punt de trobada campista.
Salutacions, David Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
Caram!! darrerament sempre amb retard
Res home, moltes felicitats a tots per mantenir aquest espai i especialment al "jefe", per tenir tanta paciència. Vinga doncs, a celebrar-ne molts més!! Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|