• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Vinyeta Ecològica a França

Vinyeta Ecològica a França fa 7 mesos 2 setmanes #51307

Algú a tramitat aquesta vinyeta jo tinc problemes a la web de crit air degut a que no admet el PDF de la documentació, si algú l’ ha tramitat i pot explicar com i amb qui ho agreiria

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Vinyeta Ecològica a França fa 7 mesos 2 setmanes #51309

Bon día Carles, NO ho demanis a la web que dius, jo ho vaig fer el "primo" per corre, em va costar mes de 29 euros.
La web oficial del Govern Frances i poguer demanar la enganxina es aquesta:
www.certificat-air.gouv.fr/

Costa 3,11 + 4,21 del enviament

Salutacións.
Josp
D'on no n'hi ha, no en pot rajar
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR

Re:Vinyeta Ecològica a França fa 7 mesos 1 setmana #51312

Efectivament ho he fet a la fi per la web oficial i costa el que dius el seguiment diu que ja el tinc en camí i ja he rebut la factura i aprovació per mail
El que pasa es que al final semblaren una fireta amb tant adhesiu,estic valoran posar una espècie de sobre transparent i anar cambian els adhesius je,je

Vinyeta Ecològica a França fa 7 mesos 1 setmana #51319

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1761
  • Gràcies rebudes: 36
Ara fa falta una vinyeta especial per entrar a França ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Vinyeta Ecològica a França fa 7 mesos 1 setmana #51328

Si la ecològica depèn on vagis 4,5 € la estic esperant , espero que no trigui

Vinyeta Ecològica a França fa 7 mesos 1 setmana #51329

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1761
  • Gràcies rebudes: 36
I amb la vinyeta (B,C,D..) que ara han de portar tots els vehicles per l'estat no és suficient ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Vinyeta Ecològica a França fa 7 mesos 1 setmana #51332

Bones nouespai,

Si et refereixes als distintius ambientals de l'Estat Espanyol, no son obligatoris dur-los. Així ho diu la web de la DGT....

La colocación del distintivo es voluntaria. Sin embargo, y dado que facilita la rápida identificación de los vehículos menos contaminantes, le recomendamos que lo adhiera en el ángulo inferior derecho del parabrisas delantero, si se dispone de él, o en su defecto, en cualquier sitio visible del vehículo.

Per això van començat a distribuir-los gratuïtament, i ara et toca passar per caixa si els vols.

Salut!!

Re:Vinyeta Ecològica a França fa 7 mesos 6 dies #51333

Bones a tots
Ja he rebut la vinyeta ecològica de França una mes per la col·lecció sembla mentira que estan a Europa, la d’un país no serveixi per d’altres jo per el moment ja tinc 3 de diferentes.
El que es segur es que cada dia es mes imprescindible preparar be els viatges
Salutacions

Vinyeta Ecològica a França fa 7 mesos 6 dies #51336

Bon día a tothom.
Dons resulta que la meva AC d´abril del 2011, aquí en aquest pais... resulta que NO li toca enganxina ecológica, En canvi a Alemanya m´han donat la VERDA i a França la GROGA. Estic per possar una que vaig veure per internet molt explícita... (humor en ON).
D'on no n'hi ha, no en pot rajar
Adjunts:

Vinyeta Ecològica a França fa 7 mesos 4 dies #51337

Bon dia !

he volgut saber , en el web oficial que dieu, l'àmbit d'aplicació de la vinyeta ambiental i no ho concreta...ja els hi val; només hi diu que serà d'aplicació en aquelles administracions que ho regulin :-D ...aquí sembla que van del pal: "ja t'ho trobaràs", com nosaltres em sembla.
Recordo quan ho vaig tramitar a Alemanya que al web tenien un plànol on quedaven delimitades les zones regulades de tot el país.
I sí, sembla que hi ha certa picaresca, allà avisen:
Attention aux arnaques : certains sites proposent la délivrance de certificats qualité de l'air à un tarif plus élevé que celui fixé par la réglementation (pour rappel, le prix total pour un envoi en France avec notre site officiel est de 3,62€).Si vous estimez avoir été victime d'une pratique trompeuse, vous pouvez le signaler à la direction générale de la concurrence, de la consommation et ......

En qualsevol cas gràcies per avisar, prenc nota per quan hagi de trepitjar FR, que segur que ho faré. Per cert, si no sabeu quina vinyeta us tocaria he trobat això:

Salut i encert! et bonne route! :-D
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Vinyeta Ecològica a França fa 6 mesos 4 setmanes #51346

Gràcies! Ni tan sols sabia que calia... demanda a la web oficial.

Vinyeta Ecològica a França fa 6 mesos 3 setmanes #51355

gràcies per la info, i ja l'he demanat també
4.21 e
a veure quan arriba!!!
anem col·leccionant enganxines....
Salut, Kms i República!!!

Re:Vinyeta Ecològica a França fa 6 mesos 2 setmanes #51387

Amb la factura ja serveix per circular. No cal esperar que arribi.

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

diana en 15 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 23 dies (13.07), Jepi en 23 dies (13.07), Toni-de-Ros en 36 dies (26.07), costalbert en 38 dies (28.07), Lluís García en 45 dies (04.08), ciuatanejo en 46 dies (05.08), IVISANT en 49 dies (08.08), Mont-lleó en 52 dies (11.08)

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.