Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tothom
Tenint en compte complir les normes i el que diu el sentit comú, sabeu si es posible moure'ns amb els nostres vehicles per Catalunya? O on podria consultar-ho? Gracies Enviat des del meu SM-A516B usant Tapatalk |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon dia, precisament he entrat aquí per veure si algú en sabia alguna cosa.
Teoricament l'AC es considera segona resoidència, per tant s'hi ha de poder anar igualment, el que no sé és quan pots fer els desplaçaments. Quedem a l'espera per veure si algú hi aporta més informació. En qualsevol cas. Bon Nadal a totes, a gaudri tant com es pugui i ens deixin i sobretot aneu em compte!!! SALUT, kms i REPÚBLICA!! Salut, Kms i República!!!
|
|
A la fi he trobat informació força fidedigna
Què es pot fer i què no, a partir d’aquest dilluns? www.rac1.cat/programes/via-lliure/20201220/491188764868/rest...undo-via-lliure.html Salutacions Enviat des del meu SM-A516B usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes
|
|
Hola, també és la informació que he trobat jo, podem sortir amb l'ac, però entenc que no podem anar canviant de lloc. I també entenc que no cal tenir reserva en càpings o arees.
Per tant, espero que podrem fer alguna escapadeta. salut!!! Salut, Kms i República!!!
|
|
Tal com evolucionen les xifres aquest any hens quedarem a casa
Salutacions Enviat des del meu SM-A516B usant Tapatalk |
|
Hola, Carlos!
JO tenia el mateix dubte tenia jo, fins que vaig trobar el lloc on preguntar-ho. Si tens Telegram, busca el "012 GencatBot". Allà m'ho van explicar. Aquesta va ser la conversa: Enric Algú sap si en les mesures covid on parlen de poder sortir de la comarca per anar a hotels/segones residències... S'aplicaria a les autocaravanes? gencatBOT Si fas una sortida amb autocaravana, t'has d'establir amb la bombolla de convivència en un destí fix de la vostra comarca o una altra. Per tant, no et pots anar movent amb l'autocaravana. Al lloc de destinació has de complir amb les mesures restrictives establertes. Es pot domir a les caravanes o furgonetes ja que la restricció de la mobilitat nocturna només limita els desplaçaments. Espero haver-te ajudat, Carlos! Enric |
|
Gràcies per la info, pero tal com esta el pati del covid varem preferir quedarnos a casa.
Avui he anat a arrancar la AC i fer correr una mica l'aigua tot be, això si queian llagrimetes però espero que aviat ho cambiare per un gran sonriure Salut i Quilòmetres Enviat des del meu SM-A516B usant Tapatalk |
|
Nosaltres fa moltes setmanes que no sortim per aquesta raó, i anar de sortida amb el morrió tampoc ens encanta.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola,
la veritat és que la situació pandèmica no acompanya per fer sortides amb autocaravana, fins i tot dins de la mateixa comarca. Tant de bo es normalitzi la situació aviat. Per ara jo prefereixo pecar de conservador i si cal passar setmana santa en dic sec, doncs què hi farem! Ahir vaig llegir un article que analitzava l'impacte a la Val d'Aran durant el "confinament" al Nadal, i déu n'hi do! L'article: www.naciodigital.cat/noticia/216658/turisme-massiu-aran-nada...tjors-registres-pais Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BIGMYCH
|