• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Venc l'autocaravana fa 7 anys 10 mesos #51249

A l'apartat d'ofertes he posat en venda la nostra autocaravana, Per temes personals l'hem de vendre, són molts records i moltes vivències que hi deixem, per això, ens agradaria que la pogués comprar una família que la gaudeixi i la cuidi tant com ho hem fet nosaltres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Venc l'autocaravana fa 7 anys 10 mesos #51250

Em sap greu que l'hàgiu de vendre. Nosaltres estem començant a mirar cosetes, però el nostre pressupost és molt inferior (15.000€, no sé si trobarem alguna cosa potable). Que tingueu molta sort, en tots els sentits!
Mercè & Cia.

Re:Venc l'autocaravana fa 7 anys 10 mesos #51251

On la tens en venda?

Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk

Venc l'autocaravana fa 7 anys 10 mesos #51252

Bon dia Ivan,

L'ensenyo jo. La tinc en un parquing de caravanes i autocaravanes que hi ha a Sant Feliu de Llobregat. (la venc de particular a particular)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12