• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Venc l'autocaravana

Venc l'autocaravana fa 11 mesos 3 setmanes #51249

A l'apartat d'ofertes he posat en venda la nostra autocaravana, Per temes personals l'hem de vendre, són molts records i moltes vivències que hi deixem, per això, ens agradaria que la pogués comprar una família que la gaudeixi i la cuidi tant com ho hem fet nosaltres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Venc l'autocaravana fa 11 mesos 3 setmanes #51250

Em sap greu que l'hàgiu de vendre. Nosaltres estem començant a mirar cosetes, però el nostre pressupost és molt inferior (15.000€, no sé si trobarem alguna cosa potable). Que tingueu molta sort, en tots els sentits!
Mercè & Cia.

Re:Venc l'autocaravana fa 11 mesos 3 setmanes #51251

On la tens en venda?

Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk

Venc l'autocaravana fa 11 mesos 3 setmanes #51252

Bon dia Ivan,

L'ensenyo jo. La tinc en un parquing de caravanes i autocaravanes que hi ha a Sant Feliu de Llobregat. (la venc de particular a particular)

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

fotojoma en 3 dies (18.09), socelectric en 10 dies (25.09), Pelicans Voladors en 23 dies (08.10), Macià62 en 34 dies (19.10), manel en 38 dies (23.10), Ddolors en 45 dies (30.10), XANU en 45 dies (30.10), joan i andreu en 47 dies (01.11), vistur en 48 dies (02.11), LaSanta en 50 dies (04.11)

Alguns viatges

• Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.