• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat...

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 2 mesos #27538

Gràcies Neus. Ets una canya!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 2 mesos #27539

Nosotros hacemos como Tonio, nos llevamos Jamón Serrano, Chorizo, Salchichón Iberico, morcillas, longanizas, chorizos, ect todo envasado al vacío.
Lo último fue en Alsacia este invierno, dos dias antes hize Paella, y congele 5 raciones, me las lleve y allí nos peleabamos por comernosla.
Tengo un congelador pequeño, pero suelo llevarme bastante comida casera congelada, arroz al horno, lentejas, caldo, una vez se gasta lo casero, ya
echamos mano de las sopas de sobre, ect.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 11 anys 9 mesos #30974

Aquest cap de setmana hem estat a Praga i per curiositat vam entrar al Billa, un supermercat. Vam estar xafardejant i vam trobar força productes espanyols. A la zona dels embotits, tots estaven identificats amb la bandereta del país d'origen i vam trobar pernil salat i llonganissa Casademont :woohoo: !!!! També vam veure aquelles amanides de llauna de la casa Isabel i oli Carbonell!! El preu d'aquests productes "d'importació" era una mica més car que aquí, però tampoc cap exageració. Els productes del país tenien un preu força similar al d'aquí. Potser no caldrà que marxem tant carregats quan anem de vancances ;-)

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regal fa 11 anys 9 mesos #30977

Hola Montse !!!

Quan vam tornar d'Anglaterra li vaig comentar al Ramon que era l'ultim cop que sortia de casa carregada com una burra ...

El proper gran viatge (amb la crisis no se quan serà) només portaré les begudes alcohóliques (vi, cava i cervesa), un parell d'ampolles d'oli i el menjar del cap de setmana de sortida; la resta ho compraré al lloc on em trobi.

A Gran Bretanya que totom deia que era tant car vam trobar preus molt asequibles i si entravem a comprar a partir de les 6/7 de la tarda el productes frescos estaven a preus regalats. La barra de pa de 400 gr ens costava 10 penics (0,13 €)

Una abraçada.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regal fa 11 anys 9 mesos #30978

Ja som molts els que notem el que comenta la Montse,abans a l'estranger tot era més car,ara exceptuant l'oli tot es molt similar.
De totes formes a mi em fa molta mandra anar a comprar en un lloc lluny de l'area o camping i perdre un temps valios per comprar(no m'agrada gaire),seguire anant a comprar aquí i ben carregat aneirem fent camí,així de pas si en sobra l'aprofitem per fer sortides els caps de setmana.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regal fa 11 anys 9 mesos #30985

estic totalment d'acord amb el que diu el Jepi,nosaltres avanç anabam a comprar en el lloc on pasabam pero perdiam molt de temps i gairebe no arrivabem mai al desti que ens habiam proposat.
Pero per altre vanda el que diu la Neus tambe es cert a mes ara quasibe no tastem els "bistecs" de vaca morta :laugh: que ens manjabam

De totes maneres sempre comprem alguna coseta, aquest any sense anar mes lluny hem manjat ambutit de ren i hemportat un bacalla que la dona ja l'ha possat amb remull :woohoo::woohoo:

Salutacions a tots

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regal fa 11 anys 9 mesos #30986

Potser hi han alguns paisos que els supers están una mica "desabastecidos" com la part nord de Noruega on trobar uns pits de pollastre era quasi imposible ...
És poden portar algunes reserves, pero aquest any encara tinc a casa 2 caixes amb sigrons, bledes, salses bolonyeses i espaguetis a la carbonara; la majoria de dies comprava "amanides de bolsa" a punt de menjar i obrint una llaune de tunyina o un paquet de pernil ja teniem l'apat fet. També varem comprar pollastres al forn i altres plats cuinats a preus molt asequibles.La llet fresca estava més bona i més económica que els tetrabrics d'aquí.

Malgrat tot seguiré portant algunes coses, pero no tantes com aquest any.

Salutacions.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 11 anys 5 mesos #32827

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1794
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres aquest estiu vam dur 3 pots llet en pols de l'Asturiana, per més senyes que té el mateix gust que la normal, i ens vam estalviar de dur un munt de pes.

Per cert, parlant de llet, fa uns mesos, a la trobada que es va fer a Mataró, em sembla que en Correcitys ( fa molt que no en sé d'ell ) ens va comentar que a la part inferior dels tetrabricks de llet posava en un número gran estampat ( sense color ) quantes vegades aquella llet havia caducat i s'havia re-pasteuritzat en fàbrica, i que com més baix, millor.

Des de llavors que sempre ho miro però a vegades no hi apareix, o als brics més quadrats no surt.

Algú més n'ha sentit parlar algun cop ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re:Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 11 anys 5 mesos #32886

Nouespai,
Això de la llet ho vaig comentar no sé on amb no sé qui quan es va comentar i encara es deu riure de mi. Em van dir que era un rotllo és d'aquells que volten per internet. M'ho va argumentar, però no recordo massa que se'm va dir. Miraré de refrescar la meva memòria de peix.

Re:Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 11 anys 5 mesos #32889

Caram, temps enrere en parlavem amb els de casa i vaig estar buscant informació i mira per on que encara guardo un enllaç on explica això dels numeros dels brics que diueu.
Ja us avanço que això és una d'aquelles llegendes urbanes que volten i vooooolten.....

www.tetrapak.cl/tetrapak_publicaciones_salaprensa_20070511_envaseleche.php

Per cert, m'havia passat per alt comentar aixó després de l'estiu.

Pel viatge de vacances varem fer conserva d'aliments de dues maneres seguin el passos de més amunt.
Els plats eren salsitxes i mandonguilles amb sanfaina i amb salsa de tomaquet. Tot el que va ser amb tomàquet, boníssim!!!, però la sanfaina.... picava una mica (com si estigues passada). Es possible que el procés d'ebullició no el féssim correctament del tot i per això "piques", ho tornarem a provar a veure que tal.
Es una delicia parar-te en una àrea de servei d'una autopista i escalfar unes mandoguilletes fetes a casa... ummmmm , quin plaer!!!, com si fóssim a casa,

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Last edit: per Carles.cat.

Re:Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 11 anys 5 mesos #32894

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1794
  • Gràcies rebudes: 46
Doncs en Correcitys ( potser encara riu ) m'ho va dir molt segur, que ell treballava en el ram de l'alimentació..
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 11 anys 5 mesos #33260

Neus, ara copiare el teu post per tal de llegir-lo amb calma. Nosaltres vam anar a Alemanya vam carregar de menjar preparat i encara ens en queda ara, d'arros en paella, a banda, etc.
En canvi els bricks de brou Aneto ( i si no ens va tant bé Gallina Blanca) ens van molt bé. La llegum (llenties i cigrons), les mongetes verdes tot en pot de vidre. El cus-cus, la tonyina que cita el Nouespai també ens agrada, pero en Ferran nomenja tomaquet i ens dificulta les mandonguilles, etc per aixó jo també "confito" peque em permet menjar-ne tots.
Nosaltres acostumem a portar bacallà desalat i congelat i també cuinat en samfaina perque trobo a faltar el peix quan marxem molts dies, porto arangades preparades en oli (jo compro les sardines i les salo amb sal grudixuda perque si que es feina pero el KG de sardina poden ser 2 euros i una arangada salada ja en costa 1 i centims, despres comprem pernil dolç, formatges i pates.
El que tambe fem servir son les cremes de verdures que diu l'Arizona, l'Alicia la de carbasa, la Ligeresa també ens agrada i si som a frança qualsevol de Legumes que tingui color verd al brick.

anem fent rebost!!!

Re:Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 11 anys 5 mesos #33354

Això del confitat ho feia la meva avia i recordo que el xoriço amb el llard estava molt bó ,el llard que quedava vermellós amb torrades ummmmmm .
De totes formes Neus ets una canya, posaré en pràctica les teves receptes. A mi no m'agrada anar de compres als supers ja que perdo molt de temps ,tret del peix que a la Bretanya era bonissim.

Re:Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 11 anys 5 mesos #33357

LaSanta ha escrit:

... De totes formes Neus ets una canya, posaré en pràctica les teves receptes.

No us equivoqueu; les receptes estan rescatades d'un altre fòrum, però no som meves. Si la cuinera ho veu amb dirà "usurpadora":laugh::laugh::laugh:

Salutacions

Re:Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 11 anys 4 mesos #34183

No se si haureu tastat mai les típiques llaunes de guisats com ara la fabada, les llenties, etc.
Nosaltres, de vegades comprem les del la marca del Hipercor, fabricades per la marca La Tila, i no son gens malament per menjar de quan en quan.
També hi ha unes de escudella catalana de la marca Litoral, que està força be. Això si, no se perquè, últimament costa trobar aquesta recepta concretament.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Toni-de-Ros en 12 dies (26.07), costalbert en 14 dies (28.07), Lluís García en 21 dies (04.08), ciuatanejo en 22 dies (05.08), IVISANT en 25 dies (08.08), Mont-lleó en 28 dies (11.08), Unalome81 en 40 dies (23.08), JordiJ en 43 dies (26.08), carlos.mataro en 46 dies (29.08), caxisa en 47 dies (30.08)

Alguns viatges

• Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.