• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat...

Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27307

A vegades per desconeixement no comprem un plat semi-preparat ni tastem un menjar...
I de viatge no podem cuinar com a casa, i ens hem de conformar una mica.

Aquí ens podem aconsellar aquells productes, no menús ni receptes, que sense ésser excepcionals ens poden ajudar a gaudir de les vacances enlloc de cuinar...
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27308

Nosaltres comprem unes bosses de rissotto deshidratat que es fan en un moment. Les de la marca Cerrefour estan molt bé. Hi ha rissotto de bolets, de quatre formatges...
Un cop fet, queda de conya si s'hi afegeix formatge de Parma.

Bon profit!

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27316

A nosaltres mos agrada molt el couscous , hi ha un de "Gallina Blanca" que no esta gens malament , en estiu li pose una mica de llima i un poquet de ceba crua y ja tinc tabulé .

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27319

Nosaltres tirem molt dels tretabriks de caldo Gallina Blanca. Ho faig servir per fer sopes, puré de patates, el cuus-cous...

Tambè faig servir de tant en tant les bosstetes amb la pasta i la salsa com per exemple Tallarines a la carbonara o l' arròs que comentava Mireia.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27320

A mi no m'agraden els caldos de bric, però els de Gallina Blanca s'han tret un de nou que per mi, és força menjable: gallina con más verduras. És força suau.

També acostumo a portar gotets d'arròs i pasta que només calen escalfar al microones o a la paella.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27321

Nosaltres pel viatge a Noruega ens varem endur un paquets de Nomen d'arros negre i de fideua que estaven molt be

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27326

Como dice arizona, el cus cus: se hace en 3 minutos y admite cualquier añadido, desde el tomate al salmón ahumado....
El gazpacho de tetrabrik (no se interprete como publicidad decir que nos gusta la marca Alvalle...): no substituye al de casa, pero....
La legumbre envasada soluciona un plato en un plis-plas.
Cruzando la frontera, y aunque no vayamos a Francia, no hay más remedio que atravesarla. En cualquier Carrefour, carga uno de quesos y patés, y a disfrutar.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27328

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1796
  • Gràcies rebudes: 46
Doncs nosaltres estem provant coses de cara a l'estiu...i us recomanem:

Tonyina amb tomàquet Isabel, en uns SOBRES plastificats-metalitzats, nous que han fet, és tonyina força sencera, no està esmicolada, i es pot escalfar o menjar-la tal cual.
"Ensaladilla russa" Calvo, en sobres, ho hem comprat al Makro, suposo que es trobarà en altres llocs.

Mandonguilles Hero, en pot.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27329

Nosaltres pel viatge a Noruega ens varem endur un paquets de Nomen d'arros negre i de fideua que estaven molt be

Nosaltres la fideuà també la fem servir i l'acompanyem amb all i oli Ferrer. :mrgreen:

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27330

Nosaltres desde el viatge a cap nord varem probar molts productes,però només ens n'hem apoderat d'uns quants.
Un es la sopa Catalana de gallina blanca.s'escalfa i tens uns galets amb botifarra i pilota bastant potables.
Mandonguilles de la marca correfour que surten economiques i bastant bones.
les pizzas tarradelles,amanides envasades correfour.
Sempre trobes quelcom de bo del que t'agrada.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27336

pues nosotros hasta ahora siempre hemos llevado un jamon, lo compramos y pedimos que nos lo corten y embasen al vacio, luego con pan con tomate nos saca que muchos apuros, tambien solemos llevar sobres de sopa, no es que me entusiasmen pero aveces por la noche hace algo de frio y una sopa siempre pone el cuerpo bien.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27341

- Les patates cuites en pots de vidre marca Gvtarre: saltejades amb mantequilla, seba i bacon son un primer plat ràpit de preparar. Tallades a quadradets petits, amb pesols, pebrot vermell, tonyina, olives, ou du i maionesa també es deixen menjar.
- La marca Hacendado (Mercadona) té unes llaunes de llegums guisades amb verdures (gens graixoses) que al escalfar si pot afegir una mica de pernil, xoriso, bacon o butifarra negra per donar-les una mica més de gust.

..... Bon profit !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27404

Nosaltres de postres, sobretots quan fem excursions pots de pressec, pera o pinya en almibar. Aporta sucre.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27405

També a destacar les cremes de verdures Knorr: especialment per a nosaltres en destaquem dues: Crema de Alicia i Crema Fina de Carabassa amb toque de nata. Estan bonissimes i només cal escalfar-les. Lo més important, no es necessita nevera si no l'has obert. El brik son dos racions.

Una altra cosa: De la marca Hida tenen productes molt bons en llauna, com ara el pisto per fer bacalla, o acompanyar pasta, etc.., el carbassó i la ceba fregida també estan molt aconseguits (per a fer truita, etc...)

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27407

nosaltres pels primers dies per postres,fruita fresca, fruita en almibar, galetes, yogurs i flams (nevera).

de primers, algunes llagums, verdura, ensaladilla (tot aixo envasat), portem un saquet de 5 kg de patates, cebes, algun tetrabic de verdures, tres o quatre tipus de pasta i arros.

de segons portem costella de porc, butifarra,mandonguilles i conill (tot aixo confitat de casa) al congelador i portem una mica de carn de xai i una mica de peix i tot l'embotit envassat al buit (pernil dolç i salat, bull, formatge, llom sec)

a mes per esmorçar, mantega, mel i malmalade i solem comprar algun croisant i alguna pasta de la zona que visitem.

Tota la llet de cada dia, normalment l'aigüa, el vi, el cava i la llimonada.

I per si les mosques tambe portem pa per coure, per aquell dia que es troba tot tancat i barrat :mrgreen:

Avui hem comprat el que diu el Nouespai, un sobre de filets de tunyina amb salsa, vaurem que tal es.

Salut i bon profit

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27410

Donsc nosaltres , com alguns, el caldo Gallina Blanca, la fideuà nomen (som adictes!!), el gazpatxo ANvalle està molt ben lograt, també están molt bons els "boquerons" del Mercadona.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27412

Jofranc, fes-nos cinq-centims de com es fan els "confitats"

Nouespai, en els "supers" de Noruega trobareu amanides de patata i cogombre molt bones i económiques; n¡hi han unes que son tipo puré (la textura d'aquestes no em feien el pes), però les que son amb troços estan molt be i ens van solucionar els primers plats de molts dies. Les venen en tarrines petites i de 1 litro com les dels gelats.

Salutacions

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27530

He recuperat d'un altre fórum algunes receptes per fer conserves:

Elaboración de la conserva casera:

Para poder hacerla con las máximas garantías necesitaremos los siguientes utensilios:
- Una olla Exprés superrápida.
- Tarros de cristal de boca ancha del tamaño adecuado (yo re-utilizo los que vacío de conserva industrial a lo largo del año, con la única condición de que las tapas estén perfectas, sin ningún golpe o abolladura. Cuando quedan vacíos los lavo bien y los dejo secar, pasándole un paño a las tapas para evitar que se oxiden).

Utilizaremos como conservantes naturales, cada vez que la receta lo permita, zumo de limón, tomate frito y azúcar.

Aunque los tarros y tapas los hayamos guardados limpios, volver a lavar con agua jabonosa y dejar escurrir antes de usarlos.
Los tarros siempre habrá que llenarlos dejando 1 cm. en la parte superior (justo lo que es la rosca del tarro), sacando todo el aire que pueda quedar dentro. Para evitar las burbujas de aire, llenar los tarros despacio, empujando su contenido suavemente con una cuchara de palo y dando golpes en la base del tarro.

El tarro hay que cerrarlo fuertemente y si los hemos llenado con comida caliente, esperar a que se enfríe antes de cerrarlo.

Poner los tarros en la olla exprés superrápida. Para que no golpeen los tarros, envolverlos con un paño (yo utilizo trapos de unas camisetas viejas).

Poner agua en la olla hasta que suba unos 8 cms. del fondo de la olla.

Cerrar la olla y cocer 10 minutos a contar desde que asoma el segundo anillo rojo. No dejar que tome sobrepresión, los dos anillos tienen que asomar pero no tiene que escapar presión por la válvula de seguridad porque entonces se evapora el agua de la olla.

Cuando bajen los anillos, abrir la tapa y dejar enfriar los tarros dentro de la olla. Sacar, secar y etiquetar.

Propuestas de Conservas:

• Conservas vegetales:
- Menestra de verdura: escoger las verduras frescas o congeladas que mas nos gusten en la menestra (judías verdes, guisantes, coles de bruselas, habas tiernas, alcachofas, coliflor, champiñón, espárragos…) y meterlas en el tarro en crudo apretándolas para que queden bien llenos (se cuecen a la vez que se hace la conserva). Llenar con agua hasta el borde, echar sal y zumo de limón. Cerrar el tarro y a la olla.
- Alcachofas: limpiar y cortar las alcachofas por mitad o por cuartos (depende de su tamaño). Meter las alcachofas en el tarro apretándolas bien y proceder igual que en el caso de la menestra.
- Se puede hacer de cualquier verdura. Yo la hago de menestra porque pongo las verduras que mas nos gustan a nosotros. También las hago de alcachofas y de judías verdes cuando las encuentro en el mercado a buen precio porque nos gustan más que las industriales.

• Pisto:
- Primero hago el pisto: sofrío calabacín y/o berenjena, pimiento verde y/o cebolla. Cuando está blandito, añado tomate triturado (de bote) y sal y un pizco de azúcar.
- Cuando el tomate haya evaporado el agua ya está listo para envasar.

• Pollo guisado:
- Quitar la piel a los trozos de pollo (yo utilizo muslos y contramuslos).
- En una cazuela, poner aceite de oliva a calentar y sofreír un poco los trozos de pollo.
- Picar cebolla y ajo y sofreír junto al pollo. Picar y añadir verdura al gusto: zanahoria, guisantes, champiñones, pimiento verde o rojo….
- Añadir unas cucharadas de tomate triturado y dejar que sofría todo junto.
- Añadir agua, sal y especias al gusto (pimienta, tomillo, laurel, comino…) y dejar cocer unos 15 minutos. Ya está listo para envasar. No cocer demasiado porque ya se acaba de hacer al esterilizar la conserva.
- Si queréis que os ocupen menos en el tarro, sacad los trozos de pollo a un plato y, con cuidado de no destrozarlos demasiado, quitar los huesos.

• Pollo para arroz:
- Quitar la piel a los trozos de pollo (yo utilizo muslos y contramuslos).
- En una cazuela, poner aceite de oliva a calentar y sofreír los trozos de pollo con un diente de ajo.
- Añadir unas cucharadas de tomate triturado y unos trozos de pimiento rojo y sofreír.
- Añadir agua, sal, azafrán y unos guisantes y dejar hervir unos 15 minutos. Ya está listo para envasar. Si queréis que ocupe menos, hacer lo mismo que con el pollo guisado.

• Albóndigas:
- Hacer las albóndigas como tengáis costumbre.
- Para hacer la salsa, sofreír cebolla y apio o pimiento (verde o rojo, al gusto) muy picaditos. Rallar zanahoria y sofreír.
- Cuando la verdura esté pochada, añadir tomate triturado y freír hasta que evapore el agua. Añadir sal y especias al gusto y media cucharadita de azúcar. Añadir agua para aclararla y dar un último hervor.
- Poner las albóndigas en los botes y cubrir con la salsa. Si veis que tenéis poca salsa y no tenéis tiempo de hacer más, añadirle agua y dejar dar un hervor.

• Lomo con tomate y pimientos del piquillo:
- Este plato se prepara con filetes de cinta de lomo fresca sin adobar.
- Los filetes de lomo se limpian bien de grasas y se sazonan con sal y un poco de pimienta.
- Se calienta aceite en un sartén.
- Se pasan los filetes por pan rallado y se fríen en el aceite. No dejar dorar demasiado porque después va en salsa.
- Hacer una salsa de tomate similar a la de las albóndigas pero añadiendo en el último momento unos pimientos del piquillo en tiras. Procurar que no quede muy espesa, tampoco líquida.
- Utilizar para esta conserva tarros no muy altos y de boca ancha (yo re-utilizo los de miel de 1 kilo que gastamos en casa, sino tenéis se pueden comprar en tiendas de menaje de cocina y en grandes almacenes). Para llenarlos y que no queden burbujas de aire, echar primero un poco de salsa, colocar un filete (si no entra tumbado, ponerlo vertical), echar un poco de salsa, otro filete, apretar con una cuchara de palo, salsa, filete,…. y así hasta terminar. Cubrir bien con salsa y cerrar.

• Atún con tomate y cebolla:
- Coger una rodaja de atún fresco. Yo hago esta conserva en los meses que el atún tiene mejor precio (de junio a septiembre) y la tengo para todo el año, para casa y para los viajes.
- Salar las rodajas, pasar por harina y freír en aceite a calor moderado. No dejar que se tueste la harina porque si se nos pasa quedará seco.
- Reservar las rodajas hasta que se enfríen.
- Colar el aceite de freír el bonito y en ese mismo aceite pochar abundante cebolla.
- Cuando la cebolla esté blandita, echar tomate triturado y sofreír. Sazonar y especiar al gusto (el laurel le va muy bien). Echar media cucharadita de azúcar que ayuda a la conservación y a que el tomate no resulte ácido. Añadir un poco de agua para que no quede muy espesa.
- Limpiar las rodajas de pieles y espinar y partir en trozos que quepan por la boca del tarro.
- Para llenar los tarros ir alternando salsa con atún y dando unas palmadas en el fondo del tarro. Así evitamos las burbujas de aire. Rellenar con salsa hasta arriba y cerrar con fuerza.

• Bacalao con tomate y cebolla:
- Yo lo hago con bacalao salado que está en el mercado en toda época. Es importante que lo compréis en una tienda especializada en bacalao, donde se preocupan de conservarlo bien y donde continuamente está entrando mercancía nueva. No es necesario que sean lomos gruesos pero si fijaros que esté blanco, desechad los de tono amarillento pues denota vejez o mala conservación. Pedir que os lo troceen.
- Lavar bien los trozos de bacalao debajo del grifo y poner en un recipiente bien cubiertos de agua fría. Dejar el recipiente en u lugar fresco. Si es en verano, dejad en la nevera.
- Mantener así durante un mínimo de 24 horas y un máximo de 48, cambiando el agua 3 o 4 veces en ese tiempo. Probar su salazón cogiendo una miga de algún trozo grueso. Si continúa salado cambiar el agua varias veces. Hay que asegurarse que no queda salado porque sería incomestible, tampoco soso porque no tendía gracia.
- Poner el bacalao en una cazuela y cubrirlo con agua Oria.
- Poner al fuego pero retirar justo cuando empiece a hervir (no dejar que hierva porque se resecaría). Dejar enfriar y escurrir.
- Mientras, hacer una salsa igual que para el atún con tomate.
- Limpiar el bacalao de pieles y espinas, veréis como se abre en láminas.
- Ir rellenando los tarros igual que el atún.

• Legumbre:
- Suelo hacer los garbanzos y las alubias (blancas, pintas, rojas y/o judiones) caseras. Las lentejas son más delicadas y se deshacen.
- Yo las cocino con verdura y carne y tenemos un plato único.
- Poner la legumbre a remojo 12 horas en agua tibia.
- Poner la legumbre lavada y escurrida en la olla superrápida. Cubrirla con agua fría.
- Poner verdura al gusto: zanahoria, pimiento rojo y/o verde, apio, puerro, unos dientes de ajo, media cebolla …
- Poner carne al gusto: chorizo, morcilla, tocino de veta o blanco, costilla adobada, trozos de lomo adobado, taco y/o hueso de jamón, un trozo de costilla de ternera…
- Condimentar al gusto: sal, una hoja de laurel, tomillo (en rama o en hoja)….
- Yo no le pongo aceite por que ya lleva la grasa de la carne.
- Cerrar y dejar hacer durante 5 minutos, cuando asoman los dos anillos. Los garbanzos necesitan más tiempo, aproximadamente 10 minutos. Cuidado con la sobrepresión (que la olla no pierda vapor). No es necesario cocer más porque se acaban de hacer en el proceso de esterilización de los tarros.
- Cuando baje la presión, abrir la olla y sacar la carne. Quitar los huesos y las zonas mas grasas que luego no se van a comer. Si habéis puesto alguna verdura para dar sabor pero que luego no coméis, quitarla y no meter en los tarros, así no ocupan sitio.
- Volver a poner los trozos de carne con la legumbre e ir llenando los tarros. Cerrar cuando se enfríen y listos para esterilizar.

Por este sistema podéis hacer conserva de cualquier plato que os guste, la única condición es que ha de ir en salsa. Quedan buenísimos los calamares en su tinta, la jibia en su salsa y el lomo o solomillo de cerdo en salsa de pimienta verde, pero estos platos tienen menos aceptación entre los niños.

Últimos toques antes de servir y disfrutar:

Tanto las conservas de verduras caseras como las conservas industriales, yo las preparo de diferente manera:

- Con una bechamel clarita: en la cazuela pongo aceite de oliva y sofrío un diente de ajo. Retiro el ajo cuando está dorado y añado una cucharada colmada de harina. Sofrío la harina un poco y añado leche poco a poco, dejando que hierva para que espese la harina. Cuando la Bechamel la tengo al punto de cremosidad que nos gusta, añado sal, nuez moscada y un puntito de pimienta blanca. Mientras se ha hecho la bechamel (son 5 minutos) he puesto la verdura a escurrir. Echar la verdura ya escurrida en la bechamel recién hecha, remover bien teniendo el fuego encendido bajo para que se caliente la verdura pero que no se pegue. De esta manera queda estupendo el cardo y las espinacas compradas ya envasadas.

- Con jamón serrano: caliento la verdura en una cazuela utilizando la misma agua del tarro. Pongo a escurrir la verdura y en la misma cazuela en la que he calentado la verdura echo aceite y unos trozos de jamón serrano. Cuando el jamón está sofrito, echo la verdura escurrida, removiendo bien para que se impregne toda la verdura del sofrito de jamón. Comprobar la sal y servir. Así preparo la menestra de verduras, las alcachofas y las judías verdes.

- Con fritada de ajos y pimentón dulce: Igual que en el caso anterior pero sustituyendo el jamón por unos ajos en rodajas. Cuando los ajos están dorados (no dejar que se oscurezcan porque sino amargan) echar pimentón dulce (al gusto) y rápidamente la verdura escurrida.

- Ensaladilla rusa: Utilizo macedonia de verdura (conserva industrial en tarro de cristal), atún en aceite o al natural, aceitunas sin hueso, pimientos rojos de lata, una latita de maíz, un par de huevos duros y mayonesa. Escurro muy bien la macedonia de verduras, sin quitarla del escurridor voy echando el maíz, las aceitunas picadas, el pimiento picado y el atún muy escurrido. Escurrir todo muy bien, echar en una ensaladera y picar los huevos duros. Remover bien y añadir la mayonesa.

• Pisto: el pisto casero sale muy bueno y sirve como acompañante de una par de huevos fritos o de carne empanada o a la plancha siendo un estupendo plato único.

• Pollo guisado: se puede tomar tal cual se ha hecho la conserva. Si se quiere como plato único se le puede añadir patatas en tacos y fritas, dándolas un hervor con el pollo.

• Arroz con pollo: Echar el pollo que hemos preparado en conserva en una cazuela ancha o en una paellera. En cuanto esté caliente, rehogar el arroz. Cuando el arroz ha absorbido el caldo del pollo añadir más agua (dos medidas de agua por cada medida de arroz, si utilizáis arroz del que no se pasa). Probar de sal, y esperar a que el arroz absorba el agua. Tapar y dejar reposar unos minutos y a servir.

Aquest estiu les posaré en pràctica !!!

Bon profit.

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27532

La meva mare avia a casa, sempre bollia els pots de vidre una mitja hora i els deixava assecar sols. feia el menjar: conill amb cargols, rostit, mandonguilles, etc, etc, i ho col.locava dins el pot sense tocarlos per a dins... els omplia fins gairebé a dalt i els tapava ben fort... després els feia bollir al bany maria durant una altre mitja hora. :mrgreen:

Re: Jo això?, no ho compro ni m'ho menjo, ni regalat... fa 12 anys 5 mesos #27537

aixo es el bany maria i posiblement es mes sà que el confit que es el que fem nosaltres, pero tambe es mes facil

Agafeu llard de porc i en una cassola rostiu el tall, agafeu una fiambrera de les dels xinos que i capiga una quantitat (2o3 litres) i poseu el tall i el cobriu tot amb llard, ben tapat i ja està.

N'hi ha que hi posan mitat llard mitat oli d'oliva perque no sigui tant gràs.

Aixo es el que es feia avans per guardar sobretot la butifarra i la costella.

Espero que us sigui d'utulitat.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

manel en 1 dia (23.10), Ddolors en 8 dies (30.10), XANU en 8 dies (30.10), joan i andreu en 10 dies (01.11), vistur en 11 dies (02.11), LaSanta en 13 dies (04.11), Calton en 25 dies (16.11), avisuso en 33 dies (24.11), Gebra en 36 dies (27.11)

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.