• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Olla a pressió. M'expliqueu receptes?

Olla a pressió. M'expliqueu receptes? fa 11 anys 7 mesos #34510

Hola nois.es!

vaig llegir consells sobre coses bàsiques per portar a una ac o cv..i una idea q vaig agafar és la de tenir una olla exprés en lloc de la q portem sempre.

A part de les verduretes que hi faig, mai he intentat cuinar-hi res més.
Però sé que es pot fer de tot? Entre d'altres receptes, pollastre amb arròs.....QUÈ MÉS? Podeu anar penjant les vostres receptes amb l'olla a pressió?Si en faig alguna també us l'explico;-)

:kiss::kiss:
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Olla a pressió. M'expliqueu receptes? fa 11 anys 7 mesos #34518

Hola Gloria !!!
Sento no poder ajudar-te, mai he tingut olla a presió i no se ben bé com funcionen.
Pels caps de setmana m'amporto la verdura bullida de casa i només he de fregir-la amb uns allets i una mica de pernil. Per les vacances faig servir verdures i llegums de pot de vidre.
Algun cop he pensat que quan el Ramon es jubili i puguem fer viatges llargs, molt llargs, m'amportaré a l'auto l'olla amb el soplement per coure al vapor i d'aquesta manera podré fer alhora la sopa i la verdura, estalvian temps i energia.

A reveure.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Olla a pressió. M'expliqueu receptes? fa 11 anys 7 mesos #34523

Moltes gràcies Neus!

Aixó que dius de la verdura bullida també és bona idea! Ara des de que em vaig comprar una màquina d'aquelles programables faig poca cosa a l'olla a pressió, però he pensat que per anar amb l'ac em podria ser útil, no necessitaria endolls...Amb l'olla faig les verdures i amb 10 minutets les tinc fetes.

Us enganxo una contestació q m'han donat:
para la rapida:
- la ternera 15 o 20mtos
-el pollo 12 o 15 (depende del tamaño)
-el cerdo 15
-la verdura ,la pasta y el arroz tomas 2 minutos cuando chifla la olla y lo apagas ,no sacar la presion hasta los 5 y luego abrir ( a mi me gustan estos alimentos poco hechos o al dente)se puede dejar mas si os gusta mas hecho.
_la carne y el pollo lo pongo con :
-pimienta en grano,laurel,sal y aceite de oliva
-un tomate,una cebolla,una zanahoria 1/2 pimiento un diente odos de ajo,puerro
todo en crudo con:
_vaso de vino o botellin ( con o sin)
tapar y cocer
luego abrir,pasar toda la verdura por el chino, la salsa es exquisita,se puede poner con arroz o pure de patatas
no manchas en sofritos,no engorda y haces un plato rico en 20 mtos

Petons!

Last edit: per iogui.

Re:Olla a pressió. M'expliqueu receptes? fa 11 anys 7 mesos #34532

Vinga alguna recepteta us sabreu no? ;-)

Salutacions

Re:Olla a pressió. M'expliqueu receptes? fa 11 anys 7 mesos #34544

La veritat es que jo hi faig es peus de porc o la carn amb salsa pero no crec que siguin àpats d'auto. si se m'acut alguna cosa ho afegiré.

Re:Olla a pressió. M'expliqueu receptes? fa 11 anys 6 dies #38116

Una de rapida y molt bona si t’agraden les llenties,
- Llenties, les pots comprar de les que no cal posa en remull o si, depent
- Cap d’alls sencera
- 1 seva tallada gran
- Costella de porc tallada petita
- Botifarra negra a talls
- Xoriço a talls
- Os de pernil
- Fulla de lleuré
- 3 tomàquets madurs tallats petits
O tiro tot amb cru a l’olla pressió, al damunt de tot la botifarra negra es important si no es pot cremar al desfer-se, ompli de aigua fins cobrir, posa la sal i un bon raig d’oli (generós), tapa i quan piti uns 15 minuts, baixa el foc pro que encara rodi el tap.
Senzill, saludable i fàcil :beach:.
Les quantitats de la botifarra negra i del xoriço depèn de cadascú, jo els i poso per donar gust.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re:Olla a pressió. M'expliqueu receptes? fa 11 anys 3 dies #38134

Moltes gràcies Gebra!!

Les llenties no les he fet mai amb l'olla....ja m'havien dit que quedaven bones, últimament les cuinava amb una olla programable; però avui mateix m'anirà molt bé perquè tenim un autoconvidat i necessitava fer alguna cosa ràpida.

Petons

Glòria

Ja et diré

Re:Olla a pressió. M'expliqueu receptes? fa 11 anys 3 dies #38137

Doncs ens han sortit força bé:

En lloc de l'os, les costelles i la botifarra negre..he posat de tall xorís i salsitxes a troços; si hagués tingut pastenaga i pebrot verd també els hagués afegit..la resta igual que tu i a més una patateta...

He posat 3 mides de llenties i 7,5 d'aigua, així que encara me'n queda per un altre cop...

Bona tarda!

Re:Olla a pressió. M'expliqueu receptes? fa 11 anys 2 dies #38142

Dons ara una de dolça,
Un flam d’ou

- 5 ous amb la clara i el rovell
- Llet sencera (si es vol també pot se descremada)
- Sucre.

Jo tinc una carmanyola (fiambrera) de tota la vida (a les ferreteries) de uns 20 cm, d’alçada i que hi càpiga de amplada a l’olla a pressió, carmanyola per el fet de que tanca hermèticament.

A la carmanyola i cremo el sucre i el reparteixo bé per tot el voltant inclòs el cul i el deixo refredà, el un bol apart i poso els ous amb el sucre, (la quantitat depèn de lo dolç que us agradi, en el meu cas que el sucre no m’agrada i poso tres cullerades soperes), remenà bé amb una vari-la fins que el sucre es fongui amb els ous, incorpora una mica de llet i tornar a barreja, tirar-lo a la carmanyola i afegí llet fins que quedi aproximativament entre dos i tres dits per arriba a dalt, remena tapar i l’olla a prensió posar dos dits d’aigua incorpora la carmanyola tapar i quant comenci el pitó a roda 15’ i fet, treure i deixa refreda, bolcar-lo al lloc de servir i güala.
Bon profit
:-P:laugh::woohoo:
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re:Olla a pressió. M'expliqueu receptes? fa 11 anys 2 dies #38143

iogui ha escrit:

Doncs ens han sortit força bé:

En lloc de l'os, les costelles i la botifarra negre..he posat de tall xorís i salsitxes a troços; si hagués tingut pastenaga i pebrot verd també els hagués afegit..la resta igual que tu i a més una patateta...

He posat 3 mides de llenties i 7,5 d'aigua, així que encara me'n queda per un altre cop...

Bona tarda!

Prenc nota dels canvis, imaginació al poder i gràcies :friends:

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Ddolors en 2 dies (30.10), XANU en 2 dies (30.10), joan i andreu en 4 dies (01.11), vistur en 5 dies (02.11), LaSanta en 7 dies (04.11), Calton en 19 dies (16.11), avisuso en 27 dies (24.11), Gebra en 30 dies (27.11)

Alguns viatges

• Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.