• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: La Handpresso nova !!!

La Handpresso nova !!! fa 4 anys 7 mesos #48780

Avui l'hem anat a provar, la nova Handpresso.
Funciona a 12V, amb encenedor tipus metxero. En tenim un instal.lat a sota la taula del menjador (així estirem de la bateria de l'habitacle i no de la del motor), de quan les nenes de petites miraven DVDs. Hi hem posat un allarguis, però devia ser per a pocs watts, amb el cable primert, i l'hem fos.

Passat l'ensurt inicial, la cafetera i l'autocaravana no han sofert danys, hem fet el primer cafè.
Boníssim.

Però les càpsules ESE que he comprat a Mercadona són una mica massa grosses, ja n'he encarregades com les que venien de mostra amb la màquina.

Quina bona olor de cafè.

Això sí, gasta 8A durant els dos minuts que escalfa l'aigua de cada cafè. Motor engegat o connectats a corrent.
Ens estalviem tenir un inversor potent per a la Nespresso (el que teníem de 1000 W per al microones, no és suficient).

M'han dit una botiga online per a càpsules, a part de la botiga oficial de Handpresso.
Fins i tot hi ha càpsules de Jamaica Blue Mountain ! http://latiendadelcafe.es/PBSCProduct.asp?ItmID=18579371

La foto del primer cafè:
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: carlosk75

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per EvaV.

La Handpresso nova !!! fa 4 anys 6 mesos #48797

Eva, entre olles a vapor i cafeteres, és que no pares: El que no se és com trobes lloc a la teva AC per encabir les noves incorporacions culinàries.

Nosaltres de moment anem amb la “OROLEY” de tota la vida, i encara que el cafè no surt tant bo no hem d’utilitzar el transformador per fer-la anar. En quan a la olla, vaig veure que el temps de cocció és el mateix del forn, i com nosaltres portem forn, de moment no la compraré, tot i que potser si només he de cuinar per dos el consum de gas sigui mes baix amb l’olla; no se, m’hauré d’acabar de pensar :laugh::laugh::laugh:

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

La Handpresso nova !!! fa 4 anys 6 mesos #48800

Neus, jo no tinc forn a l'auto, d'aquí la meva alegria amb la cassola-forn !
I pel que fa al cafè, el meu inversor és de 1000W i no pot fer moure la Nespresso, pero això estic tan contenta amb la Handpresso ! A aquesta no l'he hagut d'encabir, directament ha ocupat el forat on posàvem la Nespresso quan prevèiem anar de camping, Aixì aquesta cafetera nova viurà a l'auto, tant si anem de camping com si no.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toni-de-Ros en 12 dies (26.07), costalbert en 14 dies (28.07), Lluís García en 21 dies (04.08), ciuatanejo en 22 dies (05.08), IVISANT en 25 dies (08.08), Mont-lleó en 28 dies (11.08), Unalome81 en 40 dies (23.08), JordiJ en 43 dies (26.08), carlos.mataro en 46 dies (29.08), caxisa en 47 dies (30.08)

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.