|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
eyyyy! :D
jo m'he apuntat a això del esky-bus.. :mrgreen: :mrgreen: però m'han dit k es una guapada..! 8-) l'unic k no m'agrada es que si em caik a l'aiguaa jajaja =)) =)) CarLa&AlBa.. només som nosaltres de joves que jo coneixi bastan? x] ejjeje Adeuuuuu!* C&A&A ,, AlwayS* Petunetssss desde _BcN* <div>,, Perdida por un mundo desconocido_*</div>
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Si que ho es, jo tambe hi vaig
Si caus no fa mal, potser pica una mica però com si saltessis a l'aigua una mica alt, però no és res ho tenen molt controlat Els herois acaben morint... Però les llegendes viuen per sempre!
|
|
|
Gràcies SASUKE! :D
JO sóc la filla de JAVE4, i em dic andrea i tinc 14 anys jeje =) petooons! AndreA; C= <div>,, Perdida por un mundo desconocido_*</div>
|
|
|
De res encantat de coneixet a veure si som bastants allà al Esky-bus
Els herois acaben morint... Però les llegendes viuen per sempre!
|
|
|
Síííí, jo al final m'apunto =) Segur que l'esky-bus serà una pasada *-* Y si caic a l'aigua, dons caic a l'aigua! Segur que serà genial (y si caic, l'andrea em vindrà a buscar ^^ mentida
)
(Per cert, aquest també es el meu primer post al fòrum ^^ No se si postejaré gaire més, pero ho intentaré :mrgreen: ) (Per cert 2, yo conec d'on ha sortit el nom de Kira =D) |
|
|
Hola kyoo! QtaL? 8-)
Ets la alba markez oi? juju ^^ enu uapa,, k perfi has donat senyals de vida n el foro ehhh :mrgreen: :mrgreen: ya parlarem! 1ptòÓ! muà. ,,Dretta* <div>,, Perdida por un mundo desconocido_*</div>
|
|
|
Aaa kyo! ya ens veurema a la kdd! juju ^^
1 muà!(K) <div>,, Perdida por un mundo desconocido_*</div>
|
|
|
Avui ja >_< quins nervis, m'haureu d'ensenyar com va tot eh :D
Els herois acaben morint... Però les llegendes viuen per sempre!
|
|