• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7126

HEIIS! km k no hi ha gaire abien he pensat moureu una miketa fent vos preguntes... la pregunta d'akest 15 dies es: catanyada o halloween? ..tu ke celebres? digues la teva! xD :(
D@viD50!N!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7128

a nosaltres les imposicions no ens agraden VISCA LA CASTANYADA :D

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7136

nosotros castañada, por cierto ¿que se come por halloween?

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7160

Nosaltres també coses de casa...LA CASTANYADA.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7169

Doncs a casa fem CASTANYADA i confio que aquesta festa no quedi anulada. :evil:
De moment a les escoles tenen molta cura.

Tonio, supongo que deben comer mazorcas de maiz a la brasa :mrgreen: Siempre les ves comer lo mismo jejejej
Marta & cia.

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7178

CASTANYADA
Que mai aconsegueixin de imposar-nos el hallowee,que d'alla d'on es està molt bé(Irlanda i ee.uu),pero aqui celebrem la Castanyada i mengem panellets i castanyes i ens reunim amb amics i familiars per celebrar-ho i fer-la petar.
Es un tema de discusió a casa.A l'es escoles no estic tant segur de que s'enencarreguin almenys a la publica d'aquí.Més haviat les mestres d'angles fan celebrar i animen als nens que surtin a demanar dolços.Ja fa dos anys que venen els nens a casa a demanar i jo els hi faig un discurset de la tradició,pero no hem foten ni cas i alguna vegada hem guanyare ser ruixat dels ous que porten.
Als meus fins ara no els hi hem deixat celebrar el hallowee,pero aquest any son grans i per ells decidiran.Espero que s'enrecordin de les boniques estones que hem passat junts al voltant del foc escalfant castanyes.
Sóc partidari d'enjegar una campanya institucional per erradicar una imposició com la d'aquesta festa.
Ho sentó soc molt tradicional.Digueume de poble,pages el que volgueu,pero si deixem que s'ens instaurin aquí aixo ja no te marxa enrera.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7179

Un consell als més joves del forum.Sou vosaltres els que heu d'heretar aquest Pais,de vosaltres dependra que us deixeu influir per una moda consumista i que ve dels EEUU i Irlanda o us deixeu seduir pel que es vostre,pel que han mamat els vostres pares,avis i besavis i us han trasmes a vosaltres.No ho oblideu mai.Un Pais no es fa tan sols amb politica.Quan visitem qualsevol pais del mon ,ens agrada probar els seus plats tipics ,veure els seus vestits tipics la musica les festes,doncs nosaltres també les tenim aquestes coses,el que pasa es que hi ha gent que els agradaria que els Mcdonalds i els 4 de juliols i els halloweens fosin festes a tot el mon.No us deixeu menjar el cap per tot aixo.Impulseu el que es nostre de veritat.
Perdoneu el rotllo,pero es un tema que em fa bullir la sang.
Salutacions i bona castanyada.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7184

Nosaltres hem fet tota la vida la castanyada i aquest any també la farem en companyia del nous veïns, però just aqui on vivim ara, diuen que la canalla s'apuntat aquests darrers anys a trucar a les portes pidolant caramels i xuxes, és a dir que aquesta nit gastarem tots els caramels que ens van sobrar de la cabalgata de reis.
No m'agradaria que perdèssim els nostres costums, en vers del anglosaxons, tot i que veig be que la canalla sapigue treure profit de les dues tradicions.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7185

Doncs nosaltres, som i serem sempre de Castanyada.
Recordo quan erem petits, fer els panellets a casa amb aquella oloreta que sortia del forn i s'escampava per tota la casa dels pares i fer les castanyes a la vora del foc amb aquell fred que feia al carrer..... i el dia seguent per Tots Sants, al cementiri amb abric i bufanda a retre homenatge als nostres difunts acompanyats de tots els familiars que vivien a fora de Manresa, posteriorment dinavem tots junts a casa dels pares.
Tot cambia, inclús el temps també a cambiat, aquests darrers anys ens menjem les castanyes amb banyador però les tradicions s'ha de mantenir ben vivas.

Salutacions a tots i bona castanyada ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7186

El fotut es que no en convinen dues,ells només en fan una i els menunts disfruten demanant dolsaines,pero els adolescents aprofitaran per fer-ne de les seves com els passa aEEUU que aquesta nit es la de mes gamberrisme de l'any.Si aixo es el que volem endevant les aches.
Jo seguire dient que estar sentats tots junts menjant castanyes i panellets fets per nosaltres amb la canalla,no es tan individualista ni consumista com ho es el hallowee.
Una abraçada .
salutacions.

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7187

Castanyada de tota la vida, i per molts anys ho podem fer........estic amb el que diu el jepi.
isabel

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7188

je,je, ens hem cabalgat Cim.La meva era una resposta a Rodamon.Pero seguint amb el que dius tu m'afageixo a tot .
per cert avui encara hem llepo els dits de la pasta de fer panellets.Els nens per sort sempre han participat amb aquesta tradiccio milenaria i n'estan contents de menjar-se els panellets que ells mateixos han fabricat.En fan també d'artistics.Que aixo es perdes seria un error historic,i anem pel camí.
Salutacions.

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7189

Brujisa vas sortir molt guapa ahir per la tele.
salutacions.

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7218

peró OSTRES kina pila de nens!! :o :o :o :o :o
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

bona castanyada!! i ale! m'hen vaig amb la collla a fotre el ruc amb bombes fetides etc... xD
D@viD50!N!

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7222

estic completament d'acort em tot i em tots, les tradicions es tenen de mantenir i les tenim de inculcar en els nostres fills cerc inclus que els pares i tenim una obligacio
Per cert referent a lo dels panallets fets a casa la dona en uns que
semblen panets, son bonisims.
Be bon Haloiprim :mrgreen: , bueno volia dir bon Tots Sans per a tots

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7223

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Castanyada si us plau,
Jo sóc de l'epoca dels "Yankees go home !!! " que encara avi té la seva raó d´ésser.
Ells allà i nosaltres aquí, com he dit altres ocasions. :) .
Diferents, ni millors ni pitjors.

No hem de caure en acceptar les seves tradicions igual que ells tampoc tenen les nostres.

A més a una castanyada vaig conèixer l'Elena... I, per cert, aquell día no em va convidar a cap tipus de panellets !!! :evil:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7228

Apa...no siguis rencoros...que crec que ja t´ha compensat..... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7229

Doncs a casa, castanyes, panellets i mistela. I em sembla que les nenes també ho tenen clar: saben que ara també es celebra halloween però els fa més gràcia embrutar-se les mans fent panellets o escalfar-se les mans amb les castanyes calentones. No pateixis Jepi, que el jovent encara que sembli que no tenen sang, saben molt bé que els convé. I tot i l'intent de menjada de coco que tu dius, n'hi ha que ho tenen molt clar:
:mrgreen: :mrgreen: CASTANYES, PANELLETS I MOSCATELL :mrgreen: :mrgreen:

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7241

Jepi moltes gracies...sento no aver-os contestat avans...peró després de la meva petita e intensa aparició devant de las camaras.......no han parat de trucarme de hollywod :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Que feu vos. CASTANYADA O HALLOWEEN? fa 19 anys 9 mesos #7279

aki numes pares..ni un nen :( :( :( :( :( :( :(

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12