|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Igual semblo un pardillo, reconec que de mecànica no tinc ni pajolera idea, però avui m’he adonat d’una cosa que tal vegada pot espatllar-te una sortida i per això ho comento. Resulta que la meva AC (fiat ducato del 2005) té les llums de posició posteriors que no xuten, he anat a obrir la capseta de fusibles ( situada en l’esquitxador :D a l’esquerra) i em trobo que fa servir mini fusibles!!!! Dels quals no sabia ni que existien, jo sempre he fet servir “els de sempre” (quadradets i amb dues banyes metàl•liques amples), doncs ara no , els d'aquesta AC són més petits...unes tres vegades més petits i amb unes banyetes més primes. Ara ja en tinc de recanvi, dels mini.
Només això, per si encara quedava algú que no ho sabia ( com jo), val la pena que dugui a sobre un grapat per si algun dia en necessita. Salutacions i bona tarda. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
El mismo fusible (en su versión de 10ah) que me fastidió el finde de Monacalia.
Así que no eras el único que no lo sabías..... |
|
|
Podríes dir la mida d'aquests fussibles ?
Jo porto una colla d'ells que son aprox. de 1,5 cms. d'amplada, entre 3A i 30A i un mega-fussible ( no havia vist de tan grossos ) d'uns 3 cms. i 50 A. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|