• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Una de fusibles d'autocaravanes fa 19 anys 3 mesos #12335

Igual semblo un pardillo, reconec que de mecànica no tinc ni pajolera idea, però avui m’he adonat d’una cosa que tal vegada pot espatllar-te una sortida i per això ho comento. Resulta que la meva AC (fiat ducato del 2005) té les llums de posició posteriors que no xuten, he anat a obrir la capseta de fusibles ( situada en l’esquitxador :D a l’esquerra) i em trobo que fa servir mini fusibles!!!! Dels quals no sabia ni que existien, jo sempre he fet servir “els de sempre” (quadradets i amb dues banyes metàl•liques amples), doncs ara no , els d'aquesta AC són més petits...unes tres vegades més petits i amb unes banyetes més primes. Ara ja en tinc de recanvi, dels mini.
Només això, per si encara quedava algú que no ho sabia ( com jo), val la pena que dugui a sobre un grapat per si algun dia en necessita.
Salutacions i bona tarda.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Una de fusibles d'autocaravanes fa 19 anys 3 mesos #12544

El mismo fusible (en su versión de 10ah) que me fastidió el finde de Monacalia.
Así que no eras el único que no lo sabías.....

Re: Una de fusibles d'autocaravanes fa 19 anys 3 mesos #12550

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Podríes dir la mida d'aquests fussibles ?

Jo porto una colla d'ells que son aprox. de 1,5 cms. d'amplada, entre 3A i 30A i un mega-fussible ( no havia vist de tan grossos ) d'uns 3 cms. i 50 A.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12