• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Com canviar l'antena de radio a la Challenguer Perfilada. fa 19 anys 3 mesos #12733

m'han entregat la Challenguer perfilada amb una antena molt "KK", va enganxada al vidre , no agafa emisores.
Al vidre del retrovisor dret hi ha un lletreret que posa "antena", com em fa molta mandra portar-la al taller , voldria saber si es sencill de fer l'instal.lació , o si hi ha altre sistema mes sencill.

Espero els vostres consells.

Jaume.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Com canviar l'antena de radio a la Challenguer Perfilada. fa 19 anys 3 mesos #12737

No et puc ajudar amb el tema de l´antena ....però et vull donar la Enhorabona per la teva challenger!!!!!!!!!!!!
Espero que la disfrutis molt!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

Fins aviat!!!

Mª José :mrgreen:

Re: Com canviar l'antena de radio a la Challenguer Perfilada. fa 19 anys 3 mesos #12750

Ostres Jaume, per molts anys.Deus fer molta patxoca dalt d'aquesta auto.
Ens alegrem molt del canvi i esperem batejar-la ben haviat,encara que l'antena sigui una "KK".No t'hi puc ajudar,el bricolatge i jo de moment estem distanciats.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Com canviar l'antena de radio a la Challenguer Perfilada. fa 19 anys 3 mesos #12860

Doncs m'apunto a la consulta perque a mi me passa el mateix!

Em van posar l'antena aquesta "xunga" al vidre que no val per res, i vull mirar de canviarla. Avans però, estic canviant la "super" radio que em val regalar amb la auto, la cual em van dir que feia de tot i no val per res!

De moment estic descobrint com posar-hi dos altaveus mes; si descobreixo com canviar l'antena t'en fare cinc centims jahugar!

Records a tots!
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Com canviar l'antena de radio a la Challenguer Perfilada. fa 19 anys 3 mesos #12950

Doncs si hi ha un lloc on hi posa "antena", la resta està "xupat":

1- No sé com és aquest lloc que posa el que posa. Segons com sigui fem una cosa o una altre.
2- En funció del que fem seguirem fent més coses... o no.
3- I després connectem l'antena al terminal corresponent.

Fàcil, oi? :mrgreen:

No, seriosament, el punt 1 és important. La resta és un joc de nens: Hi ha una base d'antena muntada? Té una forma especial per muntar-la? Penso que potser només és un lloc on no hi ha cap aïllant respecte a massa, i que per tant allà és pot muntar. Tot plegat, de veritat, és senzill. Si m'envies una foto del lloc en qüestió crec que m'en faré millor la idea.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Com canviar l'antena de radio a la Challenguer Perfilada. fa 19 anys 3 mesos #13051

ja t'he enviat per mail les fotos, ho sento no se penjarles al foro.

salut

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12