• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Seguretat portes en ac integral

Seguretat portes en ac integral fa 12 anys 9 mesos #13075

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1785
  • Gràcies rebudes: 43
Coneixeu algún tipus de tancament tipus fermin per integrals ?
A les caputxines i perfilades les portes son gruixudes i de xapa, però les integrals, i una cosa ni l'altre. :evil:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Seguretat portes en ac integral fa 12 anys 9 mesos #13080

no et puc donar aquesta informacio, perque no tenim integral, pero t'he de dir que tinc el problema a la porta de la celula, sempre hi he possat
l'escala de pujar a la caputxina, pensant que si algu obra la porta li caigui al damunt :mrgreen:

Re: Seguretat portes en ac integral fa 12 anys 9 mesos #13082

Tenim una integral i portem panys de seguretat tant a les portes com al garatge. Son uns panys de una balda de dos passos.

Re: Seguretat portes en ac integral fa 12 anys 9 mesos #13267

Jo tinc també una integral i a la porta de la cél·lula faig servir el "sistema Fermin" de dos reblons i dos foradets, a més d'un pany de seguretat,peró a la porta de la cabina, de moment utilitzo la cingla agafada al seient del conductor (només tinc una porta al davant) i també connecto l'alarma de les portes. Has de dedicar uns minuts abans d'anar a dormir, peró et dóna força tranquil·litat.

Re: Seguretat portes en ac integral fa 12 anys 9 mesos #13268

Tenim una integral i portem panys de seguretat tant a les portes com al garatge. Son uns panys de una balda de dos passos.

Els portava "de serie" o els veu comprar??? Si es així em podrieu dir on??? Jo vaig estar mirant a Coviles i d'altres tendes i panys de seguretat per l'interior de la cedula no en tenien cap.
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Seguretat portes en ac integral fa 12 anys 9 mesos #13270

Ens els van posar a Autosuministros Vic.

Re: Seguretat portes en ac integral fa 12 anys 9 mesos #13274

Estava pensant que segurament a Area Punto Control de Montcada també deuen de tenir alguna sol·lucio pels pany de les autos integrals. No sé, és una idea

Re: Seguretat portes en ac integral fa 12 anys 8 mesos #13297

La meva porta de l'habitacle és diferent i hi porto dues senzilles baldes per dintre. Però segur que pots posar-hi qualsevol cable amb un mosquetó que lligui la porta amb l'agafador de pujar a l'auto. De fet el més important és no bloquejar completament la porta sinó deixar que s'obri el suficient perquè salti l'alarma però sense poder acabar d'obrir. És molt difícil que segueixin intentant obrir amb l'alarma sonant, peró si la porta està bloquejada completament anirant trencant coses fins que puguin obrir. A vegades el danys poden ser molt més grans per aquesta raó.

A la porta de la cabina no hi porto res, si l'obren mentre dormim no podran entrar doncs el llit i el seient plegat els bloqueja el pas, a part que l'alarma es dispararà igual.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

anioliver (27.01), Sabaterra en 2 dies (29.01), Damia i Carme en 7 dies (03.02), mire en 7 dies (03.02), BIGMYCH en 9 dies (05.02), clara en 9 dies (05.02), nouespai en 10 dies (06.02), raboga en 21 dies (17.02), merce67 en 26 dies (22.02), Bitxitos en 47 dies (14.03)

Alguns viatges

• Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.