|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Algú de vosaltres utilitza el Tomtom amb una pda del tipus i-mate jam o qtek s-100? O alguna altre que porti el windows pocket pc 2003 SE.
Quin navegador porteu dins? Vull posar el tonton 6 a la meva pda per provar si funciona bé (abans portava el 3 però es va fer malbé la tarja ) i no hi ha forma..., em sembla que el TONTON sóc jo. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
en la qteck g 100 q tu mismo viste en la quedada d els prats le instale el tomtom 6 y va de maravilla mucho mejor q el 5 no se cuelga
saludos a tod@s |
|
|
yo llevo el mobile 5 , instale primero el tomtom 5 y ahora el tomtom 6, este ultimo mucho mejor, tambien tengo los mapas Iberia plus y Francia plus 6.75, pero creo que es mucho mejor el western europa 6.60 naqtev, tarda un poco mas en componer el recorrido pero en cambio los mapas son mas completos.
|
|
|
Rhisto, em sembla que la teva és més nova que la meva,... portes el sistema operatiu mobile 2003 o el 2005 ?
L'has canviat tu o venia amb el nou ? Tonio, el tomtom5 mai em va arribar a funcionar, i anava fent amb el 3, però ara ja voldria posar una que funcioni Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Nouespai, llevo el mobile 5 y tomtom 6 con una targeta de 2 gigas y los mapas de toda europa
con el 2003 tambien funciona perfectamente por lo menos en una acer n30 Saludos a tod@s |
|
|
Rhisto,
quan pot costar aquest conjunt que comentes amb els mapes i la tarja de 2 Gb? He de tornar a comprar una i ara em vénen els dubtes. Una abraçada |
|
|
la pda las tienes de varios precios sobre los 300€ el tomtom y los mapas en la mula o si no te los puedo pasar uo y la targeta de 2gb las tienes sobre 20 eurillos
|
|
|
Hola Rhisto,
qué tal? el tomtom y los mapas a qué te refieres en la mula? Tengo un pda q sólo utilizo de momento como agenda, y en la targeta sd tengo fotos, música y algún documental. Sabes si se pueden poner altavoces adicionales? Es hp, el modelo no me acuerdo, la caja la tiré. Supongo que debe estar anotado en la batería no? Un saludín Nosotros tenemos un gps que nos lo dieron de regalo y es de la marca garmin. Sabes si podría ser compatible con el gps? La verdad es que no tengo ni idea de como utilizar mi pda para sacarle un mayor partido y no entiendo esto de los mapas (y menos ahora que estoy dormidaaaaaaaaaa :roll: :roll:), porque yo creía que ya estaban incorporados en el gps, al menos a nosotros de momento nos va guiando sin haberle instalado nada. mañana tengo q madrugar pero me he desvelado buscando información para el verano... La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
si la vols comprar de segona ma jo en venc una, pots mirar aquest ennllaç www.compraventa.com/vi/7342105.htm?ca=8_s porta a una tarja el tt 5 i a l'altre el i-go 2006 (els dos m'els ha passat l'amic de orelles grans y cua)pel meu gust molt millor el i-go, molt mes estable ja que el tt es penja ara si ara tambe i li costa molt mes agafa satel·lits salut oscar |
|
|
Jo vaig comprar fa uns mesos una Mio Digi Walker P350. És la més econòmica que vaig trobar amb GPS incorporat i vaig estar remenant pels foros per veure què en deien. En general vaig veure que el nivell de satisfacció és molt alt i ara jo el corroboro. Porta el Windows Mobile 5.0 i el GPS es del tipus SiRF star III, que vaig llegir que és el més nou. Li he instal·lat el TT 6.1 i la veritat és que va de conya, és molt ràpida i molt sensible, capta els satèl·lits amb facilitat fins i tot a través de vidres atèrmics com els del Renault (amb els altres que vaig tenir havia de fer servir una antena exterior) i no es penja mai. Jo n'estic molt content.
Em sembla recordar que em va costar menys de 300 € amb el suport de cotxe i l'adaptador d'encenedor, sense funda. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Algú sap com configurar els ports de la pda ?
Necessito el port 6 :evil: i no hi és. Estic perdent ja els nervis. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
hola Nouespai, supongo q el com 6 lo quieres para el receptor GPS via Bluetooth prueba con el com 7 si no mira este enlace primero tienes q configurar receptor gps con la pda y no al revés ( estoy un poco pez) y espero ayudarte
www.neo-shop.com/cgi-bin/generar.exe?tienda=0005&categor...od_id=0005VD00000001 saludos a tod@s |
|
|
quiero decir q primero tienes q conectar el gps para q envie la señal y despues seguir los pasos hay un video q lo explica muy bien |
|
|
La pda i el gps es veuen fora del tom tom, el problema és la config del gps al tom tom.
Miraré aixó que dius, però aquest programa que veig a primera vista no el tinc, i sinó aniré a comprar-me el programa del tomtom si me l'instal·len davant meu, doncs estic ja molt tip de perdre hores. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
A la N30 pots configurar el port del bluetooth amb qualsevol número ? Jo al windows 2003 no ho veig possible. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Per si de cas a algú més li passa algun dia.
Quan el gps ( al menys el meu, un Globalsat BT-338 Sirf III ) ha estat temps sense utilitzar-se, cal treure li la bateria unes hores per tal de que s'apagui del tot. En el moment de que li he tornat a posar la bateria ha funcionat instantàniament. La d'hores que he perdut fins assabentar-me d'això. :evil: :-| :evil: Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|