• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PDA con navegador fa 19 anys 3 mesos #13312

Al comprar la PDA hay que tener en cuenta algunas cosas. Lo ideal es una ROM de 2 Gigas, pues puede contener en memoria interna todo el operativo y los mapas del TomTom, lo que le da mayor velocidad, con GPS incopotado, creo que hay una HP que cumple los requisitos.

Si no, lo importante es que tenga un procesador rápido, y una ROM con un mínimo de 180 Mby. Una muy adecuada es la rx2490 de HP.

Una PDA ademas te da la ventaja de que puede ser una herramienta para procesar información complementaria en viaje, como información sobre áreas, etapas, pillar Hot Spot de WiFi, etc.

Estoy preparando un viaje hasta Polonia y dispongo ya de todo el material: TomTom 6.030, y mapas de toda Europa, incluidas Polonia y Chequia en una tarjeta SD de 2 Gy.

Un saludo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Escapada al Solsonés +

    Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Viatge a Noruega +

    T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

    A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

    Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí