• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dutxa exterior fa 19 anys 2 mesos #13649

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
He pensat de posar una sortida de dutxa exterior, per esbandir-nos al tornar de la platja sense entrar amb la sorra a dins, per esbandir les raquetes o botes d'esquiar abans de guardar-les, etc.

Hi veig dues possibilitats, una, posar un telèfon unit a una sortida fixe d'aigua que no es podrà usar a més de 80 cms de l'auto, que és la que he veig més còmode.
També he vist una instal·lació més simple, consistent en una garrafa d'aigua amb una petita bomba sumergible dintre, connectada al telèfon i amb un cable llarg per endollar a qualsevol presa de 12v. Aquí el problema està en que o duem la garrafa sempre plena o l'hem d'omplir primer a la dutxa interior.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Dutxa exterior fa 19 anys 2 mesos #13650

La primera opció potser es la millor, tens de possar la toma d'aigüa i endollan el telefon en tens prou.

Jo vaig agafar una manega de un parell de metres i un telefon al cap, la intenció era connectar la manega a l'aixeta de la pica, inclus vaig comprar
dos trastos d'aquets de color vert reixat, per posar-ti de peus i aixi quedes la sorra s'empassa cap a terra.
Pero tot aixo te un petit problema que si tens de dixar l'ac aparcada a la vorera, a les hores i deixes un poti-poti que no vegis, pero si pots deixar el vehicle en un altre lloc, aixo va de conya, fins i tot per refrescar-se una mica
De totes maneres sigui el que sigui alguna cosa es te de portar.

Re: Dutxa exterior fa 19 anys 2 mesos #13651

La meva opinió es que aquestes dutxes exteriors o es fan servir al camping... cosa que no li veig el que...ja que allà hi han serveis.... o es fa servir en un lloc on es pugui acampar... ja que de fet...si anem en auto no podem acampar en gaires llocs...i en les àrees d´autos tampoc ho podem fer. :roll:
Aquest pont de Maig.. a Guetaria.. em vaig quedar de pasta de boniato amb una auto catalana... Es va plantar al port .. on erem totes les autos..ben aparcada... amb cadires a fora, taula, juguets de criatura per terra, roba estesa.... manguera... en fi... donaven una imatge.... que em va donar vergonya......La gent els mirava... semblaven venedors ambulants....

Re: Dutxa exterior fa 19 anys 2 mesos #13654

Nosaltres portem la dutxa exterior i només l'hem utilitzat dues vegades, totes dues venint de la platja.
Una vegada érem en un enorme descampat de terra al costat del mar, i l'altre vegada érem al càmping.
Així ens vam poder esbandir la sorra abans d'entrar a l'auto. A l'auto ja ens vam dutxar "comme il faut".
No és un estri imprescindible, però si el tens, va bé.
En el nostrte cas portem la instal.lació estàndar: És a dir, una sortida d'aigua a l'exterior de l'auto, on connectes el telèfon de la dutxa, que normalment portem endreçat a la porta del Thetford, més que res perquè una porta està al costat de l'altra.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Dutxa exterior fa 19 anys 2 mesos #13655

La dutxa potser es una mica com la famosa barbacoa, si no estas en un lloc apte per fer-la servir tampoc te cap utilitat.

Estabem nosaltres dintre del camping dels Deux Alps i vem fer una barbacoa i per cert bonissima, l'any demà quan vaig anar ha pagar ho deia ven clar NO BARBACOA :mrgreen: :mrgreen: som uns incompressos :mrgreen:

Re: Dutxa exterior fa 19 anys 2 setmanes #16252

Nosaltres en el moment de la compra de l'AC, ho vàrem fer instal.lar, peró.... a més, ja hi ha "kits exteriors", que inclouen una toma "ràpida" d'aigua i una altre toma de gas, tot això amb una petita porteta amb clau, col.locat a l'exterior de la AC més o menys a l'alçada del darrera de la cuina.
Aixi doncs, també la fem servir en el càmping per cuinar a l'exterior, és a dir les "fideuàs" no les podem fer dins, la paella és molt grossa i és de dificil manejar-la. En canvi posem el cremador sobre la taula exterior i ens va bé....
En fi, que tothom li pot trobar l'utilitat, no??? :D :D

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12