|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics,ahir varem portar a fer la revisió a la nostra preciosa auto i resulta que li toca fer la corretja de distribució,l'any passat varem canviar els neumatics i ja ens va costar uns calerons.La cosa es que miran al consecionari i parlant amb un bon amic que treballa de comercial d'autos ens va fer una bona oferta de la nostra si ens quedavem una auto de la seva firma.Ara estem entre l'espasa i la paret, fem tot el que hem de fer amb la nostra i seguir uns anyets o canviar per una de la marca que ens diu.La veritat es que nosaltres en aquests moments trobem a faltar una nevera més gran i espai al menjador per`poder conviure millor a l'hivern o quan ens ajuntem tota una colla.
La veritat es que economicament no ens podem permetre coses gaire pasades de preu,per lo tant ens va ensenyar quelcom a les nostres posibilitats.Es una Defhles Fortero i val aproximadament uns 50000 euros ,menys el que ens donen de la nostra.El problema segons ell es el doble eix doncs a l'autopista paga mes.Pero es nomes aquest el problema o el doble eix es una manca d'alguna cosa????,aixo també comporta la tracció al darrera cosa que m'ha dit que ja es bo doncs es amb garatge,es aixo cert????. Si hi ha algu que ens pugui aconsellar ens aniria molt bé. Moltes gràcies. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
AH!!!!!! important el motor es un ford.Que tal????
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola Jepi ¡¡¡
No puc donar conseills i menys de motor i de doble rodes.........però possats a canviar..........pot ser el moment de visitar diferens consecionaris i veura-hi mes marques i models :D :D :D Segur que trobarás algo que os agradi a tots per preu, prestacions i distribució. Una abraçada ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
jo trobo que sis rodes millor que cuatre,sembla que a de tenir mes estabilitat,ara be a l'hora de pagar autopistes doncs ja saps,pero a l´hora de cambiar rodes tambe n'hi ha sis.
per cert cuan vas cambiar rodes a la A.C.actual vas posar les especials per A.C.? salutacions. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Jepi,
Truca a la Joaqui i li demanes. Ells tenen motor Ford i doble roda i rondinen força quan anem per autopista aquí a Espanya: no fa massa vam passar pel tunel del Cadí i els va costar 20 euros un sol trajecte (el doble que nosaltres!!!). A França paguem igual. Ens van comentar que van fer un llarg trajecte amb una roda punxada i ni se'n van adornar, això és més seguretat. En quant als aspectes tècnics del motor el Jose et podrà donar detalls. Si no tens el seu telèfon (suposo que si), m'ho dius i te'l passo per privat. I si feu el canvi, ho celebrarem por todo lo alto i si no canvieu, també ho celebrarem. La qüestió és passar-ho bé :mrgreen: |
|
|
Vaig possar les rodes especials de camping.Uns 230 euros la roda.Es una pasta.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
jepi yo creo q mejor las ruedas gemelas, pero ya se sabe paga mas en españa en europa no y el motor ford bueno para mi gusto
|
|
|
La traccion trasera,no tiene diferencia con respecto a la delantera siempre y cuando haya peso detras,ya que sino puede patinar en alguna subida pronunciada de gravilla,hierba,etc.Es por experiencia con un "camionet" que tengo.Lo de la rueda rueda gemela,la unica pega es pagar mas en la autopista,por lo demas ,perfecto,mejoras la carga,y si,llevas dos ruedas a la hora de cambiarlas,pero duran mucho mas y no tienen que de alta resistencia.
Nada,que compara la buena oferta con lo que te cuesta la reparacion,pero si te va todo lo demas bien,a reparar. Un saludo basketjorge. |
|
|
Hola Jepi,
La roda bessona et dona més estabilitat i capacitat de carrega. Pel tema de les autopistes, posa uns "tapacubos" i, si l'operari del peatge no s'hi fixa prou be, de vegades et passarà com a roda simple. :mrgreen: Salutacions
|
|
|
Hola amics,estem liats amb el tema.No sabem ben be el que farem doncs les posibilitats de canvi en poc temps es fa dificil per motius de servei i nosaltres hem de fer les vacances d'aquest any amb seguretat i potser haurem d'optar per la reparació.La setmana que be tindreu més noticies nostres doncs el concesionari està buscant la posivilitat de trobar el model que nosaltres volem a algun punt d'europa(que dificil,es que nosaltres som molt complicats????) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Una abraçada i gràcies per tot. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
hola Jepi, possiblement sigui el menys indicat per donar consells d'aquets tipus, pero experiencia en altres coses si que en tinc, i el que et puc assegurar es qe la vida m'ha ensenyat que les presses no son mai bones per res.
Reflexiona, medita-ho i possiblement el "flechazo" surti quan menys t'ho esperis. Mentrestant al teu amic li pots dir que busqui, pero sense presses, no sigui que es doni el cas, que aquest senyor, valori mes els diners que no pas l'amistat que tens em ell (que no t'ho facin pagar car). Perdona la intromissio.Fins aviat Una abrasada |
|
|
No s'ha de perdonar res ,al contrari,gracies pel consell.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
De la mecánica: mejor Ford que Fiat. Sobre todo, porque la curva de par de Ford es, hoy por hoy, la mejor de todos los motores que se montan en autocaravanas.
De la doble rueda: cierto es que en España paga el doble en los peajes, pero no así en el resto de Europa donde, normalmente, se paga por altura o longitud (y yo me pregunto, ¿por qué esa manía de hacer pagar más a unos vehículos? ¿es que la autopista es mejor cuanto más grande seas?). En cambio, la seguridad es mucho mayor que con la rueda simple. De la tracción: he leído ríos de tinta al respecto, sobre si mejor trasera que delantera, y opiniones tienes las que quieras. Lo cierto es que, hace 2 años, en una playa de Asturias yo me quedé encallado, y Joel David (Elnagh Ford) siguió tan campante. De la marca: a mí Detleffs me gusta bastante, sobre todo el apartado "carpintería". Otros accesorios (bombas, luces, baterías) quizá son más opinables. O que yo soy muy chinchoso, vaya vd. a saber... De las prisas: son siempre malas consejeras. ¿El concesionario se podría comprometer a respetarte la oferta para después de vacaciones, y te descuenta la reparación del precio? (En el caso de que te decidas por la nueva, y no te la enteguen a tiempo). (Piensa que, si te ha hecho una buena oferta, es porque la puede vender, de forma que, tanto si la pagas tú como si no, la correa se ha de cambiar, o sea que, si la pagas tú con el compromiso de que la descontará si no te da la nueva a tiempo, el que más arriesga es el concesionario, que se puede encontrar con una auto nueva sin comprador) (Vaya trabalenguas me ha salido. Pero lo incluyo en el consejo, no hace falta que me lo pagues aparte. Es para ver si aun no te has dormido leyendo el ladrillo) Del garaje: ya he dicho N veces que a mi, personalmente, no me va. Si no tienes moto, mejor doble fondo y portabicis. Ahora, las ocasiones tampoco hay que dejarlas pasar, de forma que (si fuera tú, y como no lo soy, puedo dar consejos.....), yo cogería la Detleffs si consigo que el concesionario se comprometa a no fastidiarme las vacaciones. Suerte, anycase. |
|
|
Encara que no ho creguis estava esperant la teva aparició pel fil i com no la teva opinio. La proposta aquesta que dius està feta ja,peró el tema son les vacances al mig i aixó fa que sigui dificil que ells es comprometin a 4 mesos vista.A part de tot aixó es que la valoració que ens han fet de l'auto que tenim la considerem molt bona i ens fa una mica de por perdre-la.La cosa està a l'olla.Esperem que bulli bé i ho poguem resoldre.A mi personalment la marca m'agrada(deflhes) es la que tinc ara i no m'ha anat gens malament(apart tinc el concesionari a 10 minuts de casa) el que ens fa dubtar es la doble roda doncs al tunel del cadi una doble roda paga 32 euros i la normal 18,per contra també es més economica de compra perque el mateix model amb fiat i amb una sola roda val 6500 euros més.AAiIIIIIIIIIII socorro.
Gracies pel vostre consell es d'agrair. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Amo a vé:
Doble rueda: 32 aurelios Rueda sencilla: 18 aurelios Sobre coste: 14 euros 6500 / 14 : 464 Con el ahorro de 6500 euros puedes pasar el Cadí 464 veces, que son los fines de semana de los próximos 9 años. Para entonces, quizá ya te quieras cambiar de auto..... O te habrás aburrido de la Cerdanya...... No había aparecido antes porque estaba de finde.... por cierto, que cerca (ma o meno) de casa vostra, en Viladomiu Vell. |
|
|
Aquest calcul també l'he fet i hem surten els numeros pel motiu que dius,d'aqui a 9 anys ja penso que haurem fet un pensament diferent de tenir una auto de 7 metres a passar a una cosa més petitona i recollida pera dos vellets.
Que feieu a Viladomiu Vell? que penseu obrir una nova fabrica textil allí o que? :mrgreen: :mrgreen: Espero que disfrutesiu força. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola Jepi, no puc afegir molta cosa perque veig que aquesta gairabe tot dit, pero si que vull que sapigues que no totes les autopistes espanyoles cobren la doble roda, depen de cada concesion, per altra part el tema del tunel de cadi, sempre et pot empadronar en la Cerdanya i no tenir que pagar el tunel.
En lo referent a les presses per comprar, tens un refran que diu"Las prisas solo son buenas para los ladrones y los toreros malos" Salutacions i records per la Carme, Judith i en Pau. Manolo |
|
|
Manolo,
Así que nosotros somos toreros malos o ladrones :evil: . En serio, depende de como resulte, la prisa a veces va bien y otras sale una buena pifia. Jepi, Ahir vam veure al Jose de la Joaqui i ja ens va comentar que vareu parlar "largo y tendido". Res millor que parlar amb qui té experiència. |
|
|
Mare de deu senyor!!!! Vosaltres també Jepi????? Si es que aquest mon del kampisme es una ruina!!!! P
Això si Jepi, vosaltres feu bé en canviarla, perque us hi esteu mes en ella que a casa! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Sobre la compra .... jo no et puc ajudar gaire. Ford o Fiat, a mi em semblen iguals. Pensaba que era pitjor la FIAT, i despres de comprarne una em van dir que no. Jo la veritat es que ni idea. Sobre la tracció trasera si que t'en puc fer cinc centims. A mi, personalment m'agrada mes (al menys en turismes). Els vehicles traccionen molt millor, i el desgast de neumatics es molt mes equilibrat. Ademes, son mes divertits de conduir :twisted: :twisted: :twisted: Nomes s'ha de tenir compte quan plou, pero considerant la velocitat i el pes d'una autocaravana dubto molt que sigui possible que el cul et vulgui avançar! Ademes Jepi .... jo vull tornar a anar de bateig!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hthttp://blog.kampistas.com/
|
|