|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots/totes, :D
M'interessaria saber quina opinió teniu respecte als transformadors que s'endollen al endoll (valgui la rebundància) que tenim al tablier (fins a 180v) i que puc tenir llum de 220 V ( el que tinc jo és poténcia màxima de 300W) mentre el motor està en marxa..... En fi, és per endollar-hi els carregadors electrics de 220 dels mòbils, el PC portàtil mentre conduïm.... No sé, us sembla que val la pena trobar un "raconet" dins la cabina per fixar-hi aquest transformador?? :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola , soc la mária , a mi en particular si m'agrada , pero aixo no mes el pose per carregar coses menudes , como a molt carregar la bateria de un aspirador , o coses de poca potencia.
|
|
|
Nosaltres Correcytis,no el tenim conectat a la bateria del tablier,ja que es la del cotxe i ens fa respecte tocar aquesta bateria ja que al matí sempre fa gracia arrencar,nosaltres la tenim conectada a la bateria auxiliar i així en ruta o parats carreguem mobils,videocameres,etc.o mirem alguna peli a l'hivern.
La meva opinió es bona,la fan servir més els nens que nosaltres,pero es util. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, La idea de conectar-ho a una de les bateries de les dues que tinc en paralel, ja m'agrada, aixi la bateria del vehicle no es toca.... :D , :D
|
|
|
En marxa les dues bateries son en paralel i carreganse pel alternador, al parar el motor queden separades y es quan donen corrent si cal.
Salutacions. |
|