|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
A veure si algú ha treballat la fibra de vidre i em pot explicar la seva experiència i com es treballa, que tinc que fer una "xapusilla" al lavabo perque s'ha esquerdat.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
|
|
|
Jo el que et puc comentar es el producte que utilitzo. Es tracte de dos tubs, un de fibra i un altre per endurir la fibra. Els podràs trobar a qualsevol L&M Aki etc i son de la casa Ceys.
No l'he aplicat amb l'Auto, només la he utilitzat amb la moto de la meva filla per reparar el dipòsit-seient i funciona molt be, amb una gran resistència. Salutacions Enric |
|
|
ei... gràcies, estudiaré les suggerències de producte, per tenir més informació però aquest no és el problema a la ferreteria m'han informat, la cosa està en algú que ho hagi provat per explicar-me detalls de com treballar-ho, coses com: s'ha de fer a trossos perque asseca molt de presa, o si s'ha de lijar, o es millor assecar-ho amb un secador... etc...
Si heu provat els productes que dieu expliqueu-me el funcionament perque no es qüestió de enganxar un tros, tal com s'ha trencat es qüestió de tapar un "boquete". gràcies una altra vegada |
|