• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Treballar la fibra de vidre fa 19 anys 4 setmanes #15839

A veure si algú ha treballat la fibra de vidre i em pot explicar la seva experiència i com es treballa, que tinc que fer una "xapusilla" al lavabo perque s'ha esquerdat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Treballar la fibra de vidre fa 19 anys 3 setmanes #16034

mira si hi ha alguna cosa que et va be d'aquets productes

www.pinmar.com/sikaflex/2.htm

Re: Treballar la fibra de vidre fa 19 anys 3 setmanes #16057

Jo el que et puc comentar es el producte que utilitzo. Es tracte de dos tubs, un de fibra i un altre per endurir la fibra. Els podràs trobar a qualsevol L&M Aki etc i son de la casa Ceys.
No l'he aplicat amb l'Auto, només la he utilitzat amb la moto de la meva filla per reparar el dipòsit-seient i funciona molt be, amb una gran resistència.

Salutacions
Enric

Re: Treballar la fibra de vidre fa 19 anys 3 setmanes #16072

ei... gràcies, estudiaré les suggerències de producte, per tenir més informació però aquest no és el problema a la ferreteria m'han informat, la cosa està en algú que ho hagi provat per explicar-me detalls de com treballar-ho, coses com: s'ha de fer a trossos perque asseca molt de presa, o si s'ha de lijar, o es millor assecar-ho amb un secador... etc...
Si heu provat els productes que dieu expliqueu-me el funcionament perque no es qüestió de enganxar un tros, tal com s'ha trencat es qüestió de tapar un "boquete".

gràcies una altra vegada

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12