• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Aspirar la ac per dins. fa 19 anys 2 setmanes #16382

Ep nois!

Hasta ahora nos hemos ido apañando con la escoba y recogedor de toda la vida. Para los asientos un cepillo rojo de esos que "atrapan" los pelos, para los de iogui nuestro perro, que no es muy peludo, van bien. Pero es muy entretenido si lo queremos hacer a fondo.

¿Utilizais aspiradora? ¿Tienen fuerza las que venden para cv y acs?¿Son carillas? (jeje nuestro presupuesto va bajando y todavía tenemos que hacer el VIAJE, ya me veo con todo a punto y quedándonos a puerto) Yo había probado las de coche y no me acababan de convencer, prefiero aspirar en los sitios adecuados para ello. Pero meter una Ac donde meto el coche para aspirar y que llegue a todos sitios, no se si se puede.

A veure si podeu donar-me un cop de mà, please. :)

Un petonet
Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Aspirar la ac per dins. fa 19 anys 2 setmanes #16384

Els de les betzineres i areas de rentat segur que no tenen la llargada que necessites per arribar a tot arreu.
Aquest petits d'automòbil no tenen la força suficient per xuclar (si la tens molt bruta).
Crec que el millor es agafar un aspirador domèstic i fer-ho amb aquest.
Si no tens posibilitats de fer-ho a casa sempre et pots endur l'aspirador a un càmping i fer-ho allà.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Aspirar la ac per dins. fa 19 anys 2 setmanes #16386

Gràcies Cim! Bona idea, m'emportaré l'aspiradora de casa al poble d'en Ciuatanejo, ho podré fer al garatge dels seus pares. Quan vagi de càmping també me l'emportaré.

Un petó ;-)
Glòria
Es per netejar més depressa, que sempre hi perdem molt temps.

Re: Aspirar la ac per dins. fa 19 anys 2 setmanes #16404

hola , por mi experiencia te puedo decir que yo tengo una pequeñita que venden para los coches , pero necesita de 220v , que como bien dice el cim cuando llegas a un camping la puedes limpiar , o a casa si tienes espacio y van estupendamente , me explico son de esas aspiradoras que son pequeñitas pero a su vez tienen una fuerza de 1000 , van estupendas y el precio no varia de unos 20€, seuramente la encuentras en cualquier sitio , yo la utilizo y funciona de muerte , bueno como los chorros del oro que la tengooooooo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Aspirar la ac per dins. fa 19 anys 2 setmanes #16405

Nosaltres fa 15 dies vàrem comprar una aspiradora de la marca Waeco, que va amb bateria i és recargable, a més, es pot endollar al endoll del encenedor de l'Ac.
De moment, ens va bé i xucla fort (es clar, que ara és nova).
Es clar, que PER FER-HO BÉ DEL TOT, ho fem a casa amb l'aspiradora normal domèstica, je,je.....

us adjunto unes dades....
Aspirador PowerVac
[PV-100] 63,00€
(IVA incluido)

Aspirador PowerVac marca WAECO especial para barcos y caravanas

El aspirador WAECO que aparece en la fotografía tiene la apariencia de un aspirador doméstico normal (no he sabut posar la fotografia, si poseu "aspirador waeco" a google us sortirà). Sin embargo, el aspirador PowerVac tiene dos características especialmente pensadas para el navegante.
En primer lugar, lleva una batería interna que le permite funcionar hasta 18 minutos sin conexión a red. Esto es muy importante para poder usarlo en cualquier zona del barco aunque no tengamos una toma de 12V.
La segunda característica especial es que es capaz de aspirar agua, la cual se almacena en el receptáculo de plástico que hay en el interior del aspirador, de 3.8 l de capacidad. De esta manera, cualquier pequeño “accidente” o exceso de agua en la sentina se resuelve de manera simple e inmediata.
Por otra parte, el aspirador PowerVAC es compacto, ligero, de precio muy asequible y de una calidad y rendimiento muy superior a otros del mercado.

Incluye: manguera de aspiración, boquilla para cojines y juntas, cepillo adaptable, bandolera, fuente de alimentación para conexión a 230VAC, cable de carga de 12V e instrucciones de uso.

Peso: 2,15 kg
Potencia: 90W
Dimensiones: 270x320x198
Potencia de aspiración: 400 mm de columna de agua (+/- 10%)

Re: Aspirar la ac per dins. fa 19 anys 2 setmanes #16406

Nosotros tenemos una aspiradora de coche a 12v (toma de mechero) con cable de 5 mts, marca Black & Decker (aviso para los de Black & Decker: admito sobornos o retiraré la publicidad) que nos "regalaron" por los puntos Estrella de la Caixa (a estos no les pido, porque no dan ni la hora), que va de maravilla.
El truco, para que quede bien, es pasarlo cada día, así no se acumula el polvo y demás residuos....

Re: Aspirar la ac per dins. fa 19 anys 1 setmana #16426

Gràcies Joseluisgisela, Correcitys i Quincho!
Ahir vam estar mirant i finalment vam acabar comprant la mateixa que tu correcitys. Algú més me la va recomanar en un altre fòrum, ens la va provar el botiguer i semblava que tenia força. Per cert la vam comprar a sport caravaning de Canet, allí hem trobat complements de càmping més bé de preu que a altres llocs. Seguiremos tu consejo Quincho, de ir manteniendo cada dia...jeje a ti no te dan la hora los de tu caja y a nosotros sólo nos "regalan" los buenos días los de la c.catalunya ( a ver si poniéndolo cae algo más) cuando nos los encontramos en el rellano....ah tb el calendario de cada año :mrgreen:

Un petó
Glòria

Re: Aspirar la ac per dins. fa 19 anys 1 setmana #16427

Molt bé, doncs........... a netejar s'ha dit, je,je..... :D brindem

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12