|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
me estoy planteando la compra de un portatil y me gustaria saber como lo usais en el extrangero, ¿teneis servidor propio? ¿os sirve el mismo que teneis en casa, en caso de ser wifi? ¿hay que pagarlo aparte?
este año en algunos sitios me podia conectar con la PDA, pero solo a paginas restringidas, tipo informacion turistica de la poblacion donde estabamos, pero si queria entrar en cualquier otro sitio me desconectaba. ¿como lo haceis vosotros? |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Tonioooooooooooo!!!
Si t'explico el muntatge que portàvem nosaltres!!:mrgreen: Ortinador portàtil amb mòdem de Vodafone, que utilitzàvem per connectar-nos i buscar amb el Google Earth la platja que ens agradés (cala petita, amb pàrquing arran de sorra, de fàcil accés...). Anotàvem les coordenades que ens donava i les introduïem al navegador i... volià, hi anàvem de dret. Impressionants les descobertes que vam fer. Tenim clar que, per a nosaltres, ja són eines imprescindibles: portàtil, connexió internet i navegador. |
|
|
y que tipo de conexion teneis? tarifa plana o segun uso
¿es la misma que en casa? |
|
|
Jo em vaig endur el portàtil per si trobaba "wi-fis" obertes, però no en vaig trobar cap, de les vegades que ho vaig intentar.
La pròxima vegada em compraré una tarja pcmcia per poder connectar-me. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Aquest tema es interesant i cal tenir-lo ben amunt.
Mireia quin cost te el modem de vodafone????. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
El preu és fixe, però no sé ben bé quin (el Tiowillson és l'amo del mòdem) però permet baixar fins una quantitat determinada d'informació. Si es tiba més, cal pagar-ho a part. Ja li faré un "toque" :mrgreen: al Jesús si no diu res perquè no veu el fil.
|
|
|
Si teniu un portàtil amb WiFi podeu mirar de trobar un punt d'enllaç, cada cop hi ha més llocs on els instal·len, la majoria d'ells gratuïts i d'altres pagant. Una altre opció per assegurar-vos tenir connexió a la xarxa és o portar un mòdem (tant PCMCIA o USB) amb un cost fixe mensual, o (si teniu telèfon mòbil 3G) conectant-lo al portàtil mitjançant infrarrojos, cable o bluethoot. Aquesta útlima opció us permet pagar només per dia de connexió (amb Movistar 1 € per dia i per cada 10 MB de transferència).
"El Informàtico Alocao" |
|
|
Les tarifes desde el extranger son molt altes????
|
|
|
Ei col.legues!!. Que després del privat de la Mireia ja he trobat el fil... el cas és que aquestes vacances hem utilitzat el següent muntatge:
- Portàtil ( qualsevol va) amb connexió USB i mòdem GPRS/3G Vodafone. Vaig tibar d'una promoció que es diu "navega y habla" de Vodafone. El cost és de 39,00 Eu/mes +IVA per 1Gb que pots baixar-te al mes via mòdem que s'acopla al portàtil. Tens el mòbil normal vinculat a aquest contracte de forma que si tens el servei de roaming activat tarifa igual que si fos una trucada des de l'extranger. Amb aquest contracte de tarifa plana fins a 1Gb t'entran 1000 minuts al mes de trucades a tots els fixes nacionals i gratis al numero fixe que indiquis. Total tot un rotllo que us aconsello consulteu a un comercial de l'empresa de telefonia que tingueu habitualment ja sigui Vodafone, Orange o MoviStar. Resum: Nosaltres hem gastat aprox. uns 43 Eu entre una cosa i un altra aquest mes d'agost trucant des de l'extranger (Vodafone-Portugal). Ah!... i 1Gb és la capacitat normal, n'hi ha contractes de 250Mb, 500Mb i 5Gb... evidentment a més capacitat de descàrrega, més car. Trobo 1Gb la solució intermedia idònia. La velocitat és força correcta i ràpida sobretot si tens cobertura UMTS-3G que era força habitual trobar. Salutacions |
|
|
Gràcies Jesús!
|
|
|
A la portada de la web teniu una noticia interessant sobre aquest tema.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|