• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Pressió pneumàtics caravana

Pressió pneumàtics caravana fa 13 anys 1 mes #17622

Una pregunta... si en els gravats dels pneumàtics de la caravana posa que han d'anar a una pressió de 450 kg, són 4,5 bars? :mrgreen:

Més que res és per saber si les he inflat bé. :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Pressió pneumàtics caravana fa 13 anys 1 mes #17623

Hola
Torna a llegir el pneumàtic la pressió màxima d’inflat ve donada e BARS o PSI.
Els 450 kg es la carrega que pot suportar cada pneumàtic, en aquets cas la caravana,per seguretat, no àuria de pesar mes de 900kg.
Salutacions
Andreu

Re: Pressió pneumàtics caravana fa 13 anys 1 mes #17625

ojo con la presion de los neumaticos, es un tema delicado, nosotros tuvimos un reventon al regreso de nuestras vacaciones y segun el de la grua de la autopista, llevaba los neumaticos con exceso de presion, y tan malo es la falta como el exceso, por lo visto los neumaticos que llevaba eran entre 2.5 o 2.8 y yo los llevaba a 4.0.

Re: Pressió pneumàtics caravana fa 13 anys 1 mes #17686

Hola a tots,

en el gravat del pneumàtic hi posa:

MAX LOAD SINGLE 800 kg (1875LBS) AT 450 kPa (65PSI) COLD

Atentament,

Bitxitos

Re: Pressió pneumàtics caravana fa 13 anys 1 mes #17713

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1796
  • Gràcies rebudes: 46

Hola a tots,

en el gravat del pneumàtic hi posa:

MAX LOAD SINGLE 800 kg (1875LBS) AT 450 kPa (65PSI) COLD

Atentament,

Bitxitos

Doncs et diu el pes, 800kgs per roda, a una pressió de 4,5 en fred.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Pressió pneumàtics caravana fa 13 anys 1 mes #17721

Hola Jordi,

Efectivament, la presió seria de 4'48 bars o kg de presió en fred per cada roda.

Et deixo l'equivalència de Bars a PSI: 1 bar = 14,504 PSI

També et diu que cada pneumàtic pot aguantar un pes de 800 kg, sen un total de 1.600 kg....... correctíssim!!!

De totes maneres, si li has de fer una visita al teu mecànic o recanvista de pneumàtics, no estaria de menys demanar-ho , perquè em dona la sensació que aquí hi ha molta presió. :roll: , que no sigui que et marqui la presió màxima en que pot anar.

Desitjo que hagi anat super-bé el cap de setmana :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Pressió pneumàtics caravana fa 13 anys 1 mes #17723

Jo no sé de quin model son els neum`tics de la meva caavana, però a l´armari tinc una enganxina on posa que les rodes han d´anar a 4,5 , també em sembla massa pressió, les vam posar a 4.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Pressió pneumàtics caravana fa 13 anys 1 mes #17724

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1796
  • Gràcies rebudes: 46
Segons el manual de la caravana knaus sudwind que jo tenia, havía de possar 4,5 kgs, éren uns pneumàtics Michelin XC, en canvi un conegut portava una knaus sport amb pneumàtics Michelin "no XC" ( la C vol dir de càmping, càrrega o reforçats ) i el seu manual li deia que havia de posar al voltant dels 2,5.
Ho vaig consultar perque em semblava un error i les dues pressions éren correctes, cadascuna per a cadascún dels pneumàtics.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Pressió pneumàtics caravana fa 13 anys 1 mes #17835

Per si serveix d'ajut. Jo he tingut que cambià pneus a França aquest estiu a la meitat del viatge. La meva Ac esta montada sobre Ducato 2.8 i porto Michelin "Camping" ( la roda posa camping amb totes les lletres)
Aquesta coberta es de 5 Bars de pressió segons el mecanic que la va montar, encara que l'enganxina de la AC posa 5,5.
Aquestes cobertes estan preparades especialment en les seves bandes laterals per que soportin millor el pes en parat de les nostres AC i son mes resistents a les deformacions degut al excesiu estacionament sobre un mateix punt.

salut
tortuga
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Pressió pneumàtics caravana fa 13 anys 4 setmanes #17890

Hola bitxitos, :D
a la meva knaus sudwind hi porto 2,8kg. Aquesta pressió es la que em recomana la casa de la caravana. Al pneumàtic hi posa la pressio max. a que es pot inflar.
Suposo que deu ser com els cotxes: al pneumatic tens la pressio màxima, però la roda la inflas segons vas tot ple, vuit, autopista. En cas de la caravana no tens aquesta varietat, però el que et possa el pneumàtic podria ser el màxim. Una casa de pneumàtics, com autodisco o el miquel del polígon segur que t'ho aclaran.
Salut.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11), Gebra en 38 dies (27.11)

Alguns viatges

• Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.