• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

DUOCONFORT fa 18 anys 7 mesos #21355

Algú té instal·lat el DUOCONFORT de TRUMA. I em sabria dir com funciona.
Jo tinc l'autocaravana des de fa un mes i porta instal·lat el sistema SECUMOTION i DUOCONFORT. Segons les instruccions quan s'acaba una bombona de propà o butà, el sistema commuta automàticament a l'altra bombona. El comandament que selecciona la bombona que subministra gas, canvia automàticament de posició?
La pregunta és perquè l'altre dia, estant a Andorra, no funcionava la calefacció, el pilot d'aquesta indicava que faltava subministrament de gas, em va estranyar perquè se suposava que el DUOCONFORT commutaria a l'altra bombona, així que vaig sortir a comprovar l'estat del sistema i vaig veure que el pilot del DUOCONFORT estava en la posició “vermell” així que vaig canviar manualment el comandament a l'altra bombona i llavors ja va funionar la calefacció.
Sabeu que pot passar?

Gràcies
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: DUOCONFORT fa 18 anys 7 mesos #21799

Hola Jordi, jo tinc el Duomatic Plus i el funcionament del Duoconfort es el matéix, amb el selector verd-vermell, tu selecciones quina es l'ampolla que vols com a principal i quina es la secundária, quant la principal s'acaba entra la segona automáticament, llavors canvies la buida i canvies el selector de posició, d'aquesta manera la que era secundaria ara es la principal i la nova queda con a secundária fins que s'acabi el gas de la principal que tornará a canviar automáticament i torna a començar el cicle canviant l'ampolla buida per una de nova i el selector de posició.
El sistema Secumotion, es un sistema de seguretat colocat a la sortida de l'ampolla, en cas de una ruptura accidental del tub de conexió o una fuita important en el circuit de gas, la válbula del secumotión nota un pas sobtat de gas i es bloqueja automáticament no deixant que surti el gas.
L'unic que s'em passa pel cap que et pogués passar es que tinguesis la clau de pas de una de les bombonas tancada, o be que es bloquejes el secumotion, aixó pot passar quan una bombona es buida, en aquest cas el tub es queda sense pressió, i al col-locar l'ampolla nova i obrir el gas de cop el secumotion nota un pas sobtat de gas i talla el suministre d'aquesta ampolla fins que s'accioni la válbula de nou. Així que cal obrir les valbules a poc a poc. Aixó que dic, no ho tinc corroborat en sistemas de caravaning, peró passa de vegadas en sistemas industrials que funcionan de forma similar, així que no sería res estrany que passes igual, ja dirás amb la practica si es pssible que sigui aixó.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12