• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

regulador gas fa 13 anys 1 setmana #22029

Bon any a tothom!!!!

Fa cosa d'un any, vaig canviar el "regulador" (no sé exactement com és diu). El que es conecta a les bombones, que té la clau d'obrir i tancar.
Doncs bé, ara veig que quan no encenc ni la cuina ni la calefacció, l'arcó de les bombones fa pudor a gas, sí pel contrari hi ha consum de gas a la cv no se sent res.
Estic quasi segur que té una petita fuita, ja que vaig provar la d'un altre campista i no se sentía res.
La pregunta és sabeu si aquests "reguladors" és reparan??

Gràcies
A10
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: regulador gas fa 13 anys 1 setmana #22030

si tens una contracte de gas i el regulador esta espatllat t'el tenen de canviar gratuitament.
de totes maneres pots fer una prova, agafes un vaporitzador ( una ampolla de natejar vidres, per exemple) i tires una mica d'aigua polvoritzada a la zona del regulador i un troç de manguera i si tens alguna perdua sabras exactament on es.
Salut

Re: regulador gas fa 13 anys 1 setmana #22031

Per trobar fuites, va bé el que comenta en Jofranc però afegeix sabó a l'aigua, així veuràs que es fan bombolles on s'escapa el gas, l'aire d'una càmara de bici...

Re: regulador gas fa 13 anys 1 setmana #22036

Segur que el que dieu anirà bé, però jo em pregunto: com es que no s'escapa el gas quan hi ha consum a la cuina o calefacció?, no hi ha fuita quan es consumeix gas?
Perdoneu que ho pregunti però ho trobo estrany.
Si hi ha una fuita, tan s'escapa quan es consumeix com quan no oi?. :roll:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: regulador gas fa 13 anys 1 setmana #22038

Posiblement quan el gas surt pel foc de la cuina la presio s'envà per aqui
pero quan totes les aixetes estan tancades, encara que el regulador estigui obert la presio dintre la manguera hi es.
Espero que no sigui res important, pero sempre tens de tenir clar que amb el gas millor no jugar-hi.
Salut

Re: regulador gas fa 13 anys 1 setmana #22054

Moltes gràcies a tothom,
De contracte que jo sapiga res de res, almenys quan vaig comprar la cv. (2003) ningú em va dir res.
CiM, en quan el teu dubte, jo també crec el que diu Jofranc.

Em sembla que per por, en posaré un de nou, i fora problemes

Perdoneu, peró ara que mi fixo, aquest matí he anat a Prats de Lluçanés, passant per Castellbell i el Vilar i Manresa. Jo no crec en bruixes, peró quina casualitat....

a10

Re: regulador gas fa 13 anys 1 setmana #22065

Potser es voler fer el xafarder o gosadia però no serà que hem coneixis a mi sense voler :mrgreen:

PD. no se si acasa tens gas o butà, si tens aquest ultim no tindras cap problema en canviar el regulador, pero com molt be dius si en vols comprsr un de nou tampoc es l'import que val.
Salutacions

Re: regulador gas fa 13 anys 1 setmana #22070

Home, tot podría ser, he estat aquest matí prenent mides per fer uns pressupostos.....

Re: regulador gas fa 13 anys 1 setmana #22073

Masi, doncs avui t'has passejat per les millors terres de Catalunya!!! :mrgreen:

Caram, a veure si encara us coneixereu tots dos i potser no ho sabeu :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: regulador gas fa 13 anys 1 setmana #22097

Cim, ja tens raó ja....
Per cert, avui he anat on vaig comprar el famós regulador amb l'intenció de comprar-ne un de nou. De totes maneres duia el vell i en el dependent li començo a explicar el que passava, va l'home i no em deixa acabar l'explicació que ja en té un de nou sobre el taulell, m'ensenya la capsa i allà posa "GARANTÍA 5 AÑOS".
M'ho ha canviat de franc i a sobre em diu amablement, amb el gas no s'hi juga. El més bó de tot que ni contracte, ni rebut de compra ni res de res, com diuen, A PELO 8O 8O 8O
No cal dir-ho, per part meva, perfecte :):):)
A10

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.