• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ASSEGURAR LA PLACA SOLAR I ALTRES fa 18 anys 5 mesos #23788

M'agradaria saber com teniu assegurada la placa solar, el refrigerador viesa i el toldo, si amb una pòlissa independent de contingut, apart de la del vehicle, o bé ho teniu com un element més del vehicle, sense assegurar a part.

Ens acabem de posar placa solar i refrigerador, i el nostre seguro FIATC em dona versions contradictories segons amb qui parlo. Uns em diuen que haig de fer un seguro de continent, pero no ho tinc clar, perque ni el toldo ni la placa solar estan dins de l'habitacle. Igualment passa amb el refrigerador, que una part també està fora. Total que estic a l'espera que em donin una solució.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ASSEGURAR LA PLACA SOLAR I ALTRES fa 18 anys 5 mesos #23795

No et puc ajudar amb el tema doncs no tinc placa ni toldo,pero si que et felicito per totes les adquisicions,reservem un lloc dintre la vostra auto en aquells dies calurosos de l'agost. :mrgreen: :mrgreen: .
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: ASSEGURAR LA PLACA SOLAR I ALTRES fa 18 anys 5 mesos #23799

jo acabo d'incloure el generador a la poliza i encara no he rebut la nova poliza pero es un accessori d'equipament mes com tinc el toldo, alarma, retrocamara ect. es a dir un capital "x" declarat en accessoris.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: ASSEGURAR LA PLACA SOLAR I ALTRES fa 18 anys 5 mesos #23800

Nosaltres amb la pòlissa (Allianz) de la AC tenim dins del apartat cobertures: una quantitat per accessoris i entenc que cobreix també els externs com per exemple la antena, al menys varem fer un inventari del que tenia quan es va fer el contracte.

Per cert a l'estiu farem kdda en la vostre AC per no passar calor :D

Re: ASSEGURAR LA PLACA SOLAR I ALTRES fa 18 anys 5 mesos #23828

Jo tinc la asseguranse a AXA i tinc la antena parabòlica automàtica i la placa solar assegurada com accessoris am el preu de cost.

salutacions.
Joan Bta.

Re: ASSEGURAR LA PLACA SOLAR I ALTRES fa 18 anys 5 mesos #23847

Gracies per la informacio, aquests de la FIATC em volen aixecar la camisa, amb lo de l'assegurança paral·lela amb una prima anual de 159 euros per assegurar per valor de 3000 euros, apart del que ja paguem de l'assegurança del vehicle.

La veritat es que a lo millor haure de mirar altres companyies si no ens ho solucionen com a vosaltres (es a dir com a accessoris)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12