• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

retro-camar fa 18 anys 5 mesos #24391

Hola foreros.
Tal vez podais ayudarme antes de ir a la Fiat.
Cuando se pone la marcha atrás en AC unas veces funciona la luz y otras no. Al mismo tiempo tampoco funciona la retro cámara cuando funcionan las luces. No son los fusibles.
¿Creeis que puede ser una tontería que podamos solucionar nostros o por el contrario hay que ir a la Fiat?
Gracias por vuestra ayuda.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: retro-camar fa 18 anys 5 mesos #24397

A mi me pasa lo mismo en el coche. Lo que falla es el interruptor que hace mal contacto, normalmente suele estar junto a la caja de cambios.

Yo de momento lo soluciono aguantando la palanca hacia el lado, ahora, que si lo quieres arreglar te aconsejo que vayas al taller.

Por la cámara no te preocupes, se alimentan de la misma línia que las luces de marcha atras.

Re: retro-camar fa 18 anys 5 mesos #24413

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
A mi, fa uns dies que quan poso la marxa enrera no s'encén la bombeta blanca ( i llavors, tampoc la càmara ), la bombeta no és i no he sabut trobar el fusible a veure si s'ha fós.
Algú sap on és ?
Al manual fiat no figura.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: retro-camar fa 18 anys 5 mesos #24424

Cuando se pone la marcha atrás en AC unas veces funciona la luz y otras no. Al mismo tiempo tampoco funciona la retro cámara cuando funcionan las luces. No son los fusibles.
¿Creeis que puede ser una tontería que podamos solucionar nostros o por el contrario hay que ir a la Fiat?

Jo també crec que es l'interruptor de la marxa enrrere. Al no funcionar, no activa el llum de la marxa enrrere ni tampoc la retro-càmera.
Si és així, jo la portaría al concessionari Fiat o a un electricista de confiança.

A mi, fa uns dies que quan poso la marxa enrera no s'encén la bombeta blanca ( i llavors, tampoc la càmara ), la bombeta no és i no he sabut trobar el fusible a veure si s'ha fós.
Algú sap on és ?

Doncs jo diría que a la caixa de fussibles. Normalment solen estar ubicades a sota del volant (a l'esquerra) o al compartiment motor en una caixa amb la tapa transparent.
De totes maneres, jo penso que també pot ser l'interruptor, com li passa a la Taulaí.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: retro-camar fa 18 anys 5 mesos #24455

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Algú sap on és ?

Doncs jo diría que a la caixa de fussibles. Normalment solen estar ubicades a sota del volant (a l'esquerra) o al compartiment motor en una caixa amb la tapa transparent.
De totes maneres, jo penso que també pot ser l'interruptor, com li passa a la Taulaí.

Salut ;-)[/quote]

La caixa de fussibles fa temps que la vaig trobar, martell martell martell martell, però dins hi ha una pila, i com a les instruccions no indica quin és el de la llum de marxa enrera...

Re: retro-camar fa 18 anys 5 mesos #24469

La caixa de fussibles fa temps que la vaig trobar, martell martell martell martell, però dins hi ha una pila, i com a les instruccions no indica quin és el de la llum de marxa enrera...

A veure, dius que hi ha una pila oi?, que es de petaca, de les cuadradetes, alkalina o de les petites? =)) =)) =))

Vinga, fora bromes!!!. :mrgreen:
Josep Mª, has mirat si a la tapa de la caixa hi ha dibuixat tots els components elèctrics i a que pertanyen?.
M'extranya molt que al llibre-manual d'usuari no et surti una relació de cada fusible amb la funció que té. 8O
Si no es així, ja no sé que més dir-te..... :roll:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: retro-camar fa 18 anys 5 mesos #24471

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

A veure, dius que hi ha una pila oi?, que es de petaca, de les cuadradetes, alkalina o de les petites? =)) =)) =))

Vinga, fora bromes!!!. :mrgreen:
Josep Mª, has mirat si a la tapa de la caixa hi ha dibuixat tots els components elèctrics i a que pertanyen?.
M'extranya molt que al llibre-manual d'usuari no et surti una relació de cada fusible amb la funció que té. 8O
Si no es així, ja no sé que més dir-te..... :roll:

Al manual surt el dibuix de la caixa, la "pila" de fussibles i a què corresponen, però paraula que la de marxa enrera no hi és.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12