• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

8O Fitxa tècnica!!!! fa 18 anys 5 mesos #24978

Bona nit,

com molts de vosaltres sabeu per tal de matricular la meva caravana li faig haver de fer la corresponent fitxa tècnica. Segons ITV i el concessionari qui havia de mesurar i pesar el vehicle tenia que ser un enginyer industrial autoritzat pel Departament d'Indústria.

Segons la fitxa tècnica de que disposo la meva "petitona" medeix uns 6,5 metres de llarg i pesa 900 kg de tara i 1000 de màxim. El cap de setmana passat, a la kdd de la calçotada uns quants vàrem estar "discutint" sobre si aquest valors eren certs o no. Després d'agafar una cinta mètrica veiérem que realment medeix quasi un metre més.

Després ens centrarem amb el pes, que si un màxim de 1200, que si 1400, que si 1500... doncs bé, avui he sortit de dubtes. Acabo d'arribar de la bàscula municipal i... (redoble de tambors)... he obtingut un pes de...

1.300 kg 8O 8O 8O 8O

Una de dues:

.- o estava fent dues fitxes a l'hora i les va canviar l'una per l'altre
.- o l'enginyer anava borratxo aquell dia

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12