|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
resulta que a la ac tinc una centraleta digital (que te massa coses) i pel que fa a la bateria marca:
un dibuix amb la carrega el voltatge del la bateria motor/habitatge ampers que esta consumin ampers h (que no se que vol dir) reset ampers h (que tampoc se que vol dir) al cas es que a vegades marca 12,40 v i el dibuix esta a 1/2 o 3/4 i d'altres es a l'inreves el dibuix esta a 1/4 i marca 12,60 v no se a qui fer cas, si el dibuix o al voltatge, en tot cas en quin voltatge pot oscilar perque funcioni minim a 12,00 v? i maxim de 13,40? que es el que marca quan esta en carrega la centraleta es un ArSilicci Salut, Oscar |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Oscar,
Entenc que la AC no està en garantia, ja que lo millor seria informar al distribuïdor per que t’ho arregli. De la teva pregunta, es evident que un dels dos indicadors no funcionen correctament, a priori jo me ‘fiaria’ més del digital (numèric) que és el que indica el voltatge de la bateria, però també ho verificaria amb un polímetre (llegir: es.wikipedia.org/wiki/Mult%C3%ADmetro ) o voltímetre que és més econòmic (no mesura els ampers), aquests testers els pots comprar en botigues de recanvis d’automòbil i tenen dues puntes que es posen al dos borns de les bateries, comproves la seva lectura amb el que la centraleta et doni i sabràs amb exactitud quin indicador és el correcte. Salutacions :D Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
amb aixo ja hi comptava, pero es que esta a sota del seient i porta una mica de feina arrivar-hi, encara que primer he de trovar algu que tingui aquest aparell.
de totes maneres el voltatge perque tot segueixi funcionant pot arrivar a 12 o a menys?, ho dic perque en el manual de la centraleta tambe explica el funcionament d'una altre mes sencilla hi diu aixo Para los dos indicadores de las baterías tenemos: 1° LED VERDE encendido para tensiones superiores a 12.5 Voltios 2° LED VERDE encendido para tensiones superiores a 11.5. 3° LED VERDE encendido para tensiones superiores a 10.5. 4° LED ROJO destellante para tensión inferior a 9 Voltios segons aixo voldria dir que fins a 10,5 encara funcionaria tot? Salut i gracies Oscar |
|
|
Així és, fins la última llum verda que en el teu cas és 10,5 v. entenc que la centraleta et donarà corrent, no obstant jo de tu ho miraria per quedar-me tranquil. Salutacions :D Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|