• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Orientació de vídeo fa 18 anys 1 setmana #29998

Ahir vaig gravar l'actuació dels castellers amb la càmara de fotos. Per fer-ho, vaig orientar la càmara verticalment, però quan he passat la película a l'ordinador per poder-la compartir o gravar, la veig "torta". He provat algun programa que tinc d'edició de vídeo senzillet, però no veig cap opció per canviar l'orientació, com sí es pot fer amb les fotografies. Algú sap com puc fer-ho???
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Orientació de vídeo fa 18 anys 1 setmana #30000

Hola Mercè,

A mí em va passar el mateix, vaig gravar el Boy de l' acomiadament de soltera d' una amiga i resulta quee stà tort i tampoc he trobat com canviar-ho, ho sento.

Mira que el Boy val més la pena que els castllers, ehhhhh i no és per desmereixer als nois.:-P :-P

Re:Orientació de vídeo fa 18 anys 1 setmana #30002

Pel que he llegit si que es pot:

www.psicofxp.com/forums/audio-y-video.68/575117-se-puede-cam...ientacion-video.html

Entenc que el programa es pot trobar descarregar facilment, jo ja ho he vist en eMule, el AVS Video i el l'altre que esmenten.

Saluacions :)

Re:Orientació de vídeo fa 18 anys 1 setmana #30005

Gràcies Carlos, de moment m'he baixat la versió d'avaluació per provar, amb AVS Video Converter puc rotar la imatge, però no veig cap lloc per guardar l'arxiu amb els canvis fets. Continuaré investigant demà, m'en vaig al llit.
Mercè & Cia.

Re:Orientació de vídeo fa 18 anys 1 setmana #30007

Mercè,
Investiga amb l’eMule, de vegades les versions d’avaluacions tenen funcionalitats restringides i podria ser que no puguis deixar-la modificada per aquest motiu.
Salutacions :)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12