|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, després de la tornada i pel que llegeixo a tothom ha anat força bé, toca netejar l'AC, i després d'estar en la magnífica ombra d'uns pins ja sabeu què passa. Ara tinc resina tant en els vidres com en la carrosseria i no sé com fer-ho per treure-ho. Algú em pot ajudar?
Salutacions. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola marpla.Nosaltres treiem la reina amb un cotofluix untat amb oli es miracolos.Tambe amb llocs que està molt sec ho treiem amb esperit de vi (alcohol de 90 graus).
Espero que et vagui bé. salutacions desde Navarcles. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Oli d'oliva, "mano de santo"
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Moltes gràcies. A mi solet no se m'hauria acudit mai. Sort d'aquest fórum, que s'hi aprèn molt.
|
|
|
Hi ha una cosa que en diuen "algodon magico" que la veritat que s'ho menja tot, el problema es que es cal anar amb compte perque sino es menja també el plastic.
L'altre opció que la veritat que ho neteja tot (teixits, plastic, fusta) es aigua amb una mica d'amoniac. Com dien les avies "es mano de santo". hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Oli, oli...!!! Remei de tota la vida!!!
|
|