• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Kit de reparació de pneumàtics

Kit de reparació de pneumàtics fa 11 anys 5 mesos #31916

Algú l'ha fet servir, el kit que va amb l'AC en lloc de la roda de recanvi? Ès dificil? Fa alguna cosa?
El meu porta unes ampolles de líquid que s'han de fer empassar pel pitorro de la roda... Em sembla tot plegat una mica precari. Algú en te experiència? Es que cada cop que m'el miro, em venen ganes d'anar a comprar una roda de recanvi...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Kit de reparació de pneumàtics fa 11 anys 5 mesos #31917

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1792
  • Gràcies rebudes: 44
Hi ha diversos fils que en parlen del tema, amb el cercador els trobaràs, per mi és una solució molt precària, doncs un cop l'hagis utilitzat, ja no pots aprofitar la roda...
Si tens espai, jo posaria una roda, però mira de que sigui del mateix model, que aquesta és un altre tema...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Kit de reparació de pneumàtics fa 11 anys 5 mesos #31919

No es cert que la roda no es pugui tornar a fer servir.Es treu la valvula rosquem la botella amb el liquid, tornem a colocar la valvula i ja podem inflar.Quand tinguem temps anem al taller, netejant la cuberta per posar-hi un parche per dins.Jo prefereixo aquet sistema que fer cambi de roda.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Tonio en 3 dies (02.06), Correcitys en 4 dies (03.06), Aramos en 7 dies (06.06), hellinero en 11 dies (10.06), el currante en 13 dies (12.06), merma en 17 dies (16.06), perecompte en 17 dies (16.06), diana en 36 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 44 dies (13.07)

Alguns viatges

• Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.