|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Cada quan feu la revisió aquesta ?
En què consisteix ? L'altre dia hi pensava si seria el concessionari qui m'ho recordaria quan em toqués o haig d'anar jo. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A nosaltres no ens han cridat mai per a fer-la, i d'aquí a uns mesos "complirem" 4 anys.
No sé si tindríem problemes en cas d'haver de reclamar la garantia d'estanqueitat. Em penso que als papers deia que l'havíem de portar cada any a revisar. Potser en Marce ens pot explicar el seu cas, si li va entrar en garantia la reparació de la finestra del sostre, i si havia anat regularment a fer les revisions d'estanqueitat. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
A la knauss s,ha de portar cada any durant els 3 primers i despres t'allarguen la garantia 2 anys mes.ENS VEIEM.
|
|
|
Bon dia a tothom i bones festes!!!.
Doncs a mi mai em van convocar per fer les revisions d’estanqueïtat , i malauradament vaig tenir problemes d’estanqueïtat. Sortosament, gràcies a l’ajuda d’alguns companys d’aquest fòrum que em va posar sobre la pista, vaig recuperar un catàleg de l’autocaravana de quan la vaig comprar on quedava molt clar que l’estanqueïtat estava garantida per 5 anys elmonperlafinestra.blogspot.com/2008/03/ja-la-tenim.html , amb aquest document sobre la taula penso que tot va ser més fàcil: estava dins del període, reparació i canvi de claraboia relativament ràpid, cost zero. Salutacions, i novament gràcies als companys del fòrum. Marce. Parlant d’estanqueïtats, el tema de les goteres s’ha tocat les últimes hores en un altre foro (el www.network54.com/Forum/4905/ ) i sembla ser que hi ha una banda impermeabilitzant adhesiva , de la casa Sika ( multiseal), que en un moment donat pot ser útil.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|