• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32704

Suposo que el tema ja haurà sortit abans, però m'agradaria que algú fes algun suggeriment sobre un generador inverter. Si és possible, que el tingui i l'hagi provat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32708

Jm Ferran,jo porto a l'hivern per seguretat un Honda 1000W que hem deixa un company ex autocaravanista i ell diu que va de fabula ,això si,jo ho he mirat al mercat i val una pasta,gairebé 1400 euros.
La veritat es que no l'he tingut de fer servir mai,però rondant per França ,país on a cada auto i va aquest element de companyia,he vist aquesta marca en moltes autos.Jo no he sentit cap altre generador tant silenciós.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32711

mira aquesta pagina.

www.import3000.es/epages/61545888.sf/es_ES/?ObjectPath=/Shop...%20y%20maquinaria%22

jo tambe m'estic plantejant portar.ne un per la graella , secador
a.c. , etc. Els preus no estan malament

salutacions.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32713

hola JMFernan.
Quan vaig comprar l'ac a finals del 95 ( ja es velleta, pero molt funcional ;-) ) el primer que vaig fer va ser comprar un generador
diguem dels clasics molt sorollos pero va tenir molta utilitat.
Quan vaig descubrir els inverters de seguida el vaig canviar i els porto a l'ac hi va de conya.Hi faig funcionar el forn i el que calgui es clar.
Quan l'engego sempre tinc la precaucio d'apartar-me dels altres per no molestar, tinc clar que no tenen de participar del meu generador :woohoo:
Salutacions

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32720

Gràcies per les vostres aportacions. Hola, Jepi,sí que són cars els Honda. Xiulet, aquesta marca, Genergy, és la que havia vist interesant a ACPasión. Això que dius, Constant, és el que jo volia. Però podries aclarir de quina potència és el teu? Ho dic pel forn o l'aire condicionat. I quant al soroll, què tal?

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32723

perdona si et contesto sense demanar-me res.
El primer generador va ser un honda 2500 i el segon es un Kypor 2000 TI inverter i hem va costar 600 €.
Jo, deixan la marca a part, si vols fer anar un aire condicionat et recomano com a minim un 2000

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32727

Gràcies, Jofranc. No has de demanar perdó; més aviat el contrari.He vist, a la pàgina suggerida per Xiulet, uns de 2900 w que costen 699 €. Penso que aquest és el més adequat.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32730

Hola,

Jo porto, el Dometic T29. Va penjat sota l'autocaravana, protegit i aillat amb una caixa metal-lica i tub d'escapament amb silenciador. L'he posat poques vegades, pero va molt be i és bastant silenciós, comparat amb altres que he vist.

Salutacions
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32744

Això de posar-lo sota l'auto és bona idea, però per a mi és molt complicat.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32750

Hola JMFernan,

He llegit el teu fil, i aparcant temporalment el tema dels decibels, no comentes el ús que li donaràs al generador, entenc que si és com comenta Jepi utilització esporàdica/emergència i en aquest cas per llums, recarrega de bateries i electrodomèstics de consum inferior a 900 watts, un de 1000 w. pot ser suficient, en aquest sentit a més del que ja es comenta de Import3000 hi ha un altre a Narbonne que pel que he vist està a un preu competitiu de 270€ (veure: www.narbonneaccessoires.fr/boutique/product_info.php?products_id=709).

Si el que necessites és un generador per un forn, AA, etc. ja saps que t’has d’anar a un de 2x00w., jo en aquest cas veig un inconvenient per aquest tipus de generador i és el pes ja que si en 1000w. parlem de uns 14 Kgs, de pes en 2x00w., ja són 27 Kgs, ambdós de tara i per tant cal afegir els líquids de oli i benzina uns 3-4 kgs. més, per la qual cosa el segon cada vegada que el tinguis que treure’l del garatge i malgrat el tinguis davant de la porta, hauràs de aixecar unes 30 kgs, de pes. :-S

Jo no tinc cap i per tant no puc aconsellar-te per un model o per un altre, però crec que el tema del pes és un factor a tenir present (a més del decibels).

Salutacions :)

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32756

JordiJ el preu del que tu portes es pot dir en public ?perque es un tema interesan el de dur-lo penjat sempre.De quants wats es??
Carlosk75 aixó de Narbonete l'envien a casa la compra???perque el preu es molt bo.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32762

Jepi,

A Barcelona ho pots comprar a través de: www.caravanascerdanyola.com/ que tenen una botiga de Narbonne Accesoires, veig que la web ha canviat i et passo les dades: Caravanas Cerdanyola S.L. C. N-150 de Barcelona a Sabadell, km. 3 08290 Cerdanyola (Barcelona) Telefono y Fax: 935 646 057 Móvil: 685 825 301.

Ells et venen al mateix preu que la web i te’l porten a Cerdanyola, es podria preguntar si compren varis de cop si hi ha un preu més favorable, puc fer la gestió si hi ha interés al respecte.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32823

Estic apunt de comprar un SINERGY de 2200w a IMPORT 3000.Algu el te o em podeu dir que us sembla?ENS VEIEM.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32834

Ostres carlos75 no 'em obre la pgn demà ho intento amb un altre ordinador.
Gràcies
Una abraçada.
Salutacions.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32843

Jepi ha escrit:

Ostres carlos75 no 'em obre la pgn demà ho intento amb un altre ordinador.
Gràcies
Una abraçada.
Salutacions.

Jepi,

A mi també m’ha passat, de fet ara en Narbonne Accesoires si accedeixes a la pàgina de grups electrògens portàtils (www.narbonneaccessoires.fr/boutique/index.php?cPath=59_85 ) veuràs que no en surt cap, entenc que cal esperar al que ho tornin a ficar, temps enrere ja va passar.

Paral•lelament, ahir vaig enviar un e-mail a Caravanes Cerdanyola que deia:

Asunto: Generrador inverter Inovtech de Narbonne

A través de Internet en la web de Narbonne he visto que hay un generador inverter 1000w de Inovtech al precio de oferta de 279€ (antes marca 479 tachado), y quisiera preguntarles si es posible comprarlo a través de ustedes aquí en Cerdanyola.

Comentando este artículo con otros amigos autocaravanistas, me han manifestado también su interés y quisiera preguntarle si delante una compra de varias unidades a la vez es posible obtener un mejor precio.

Ells m’ha contestat;

Las ofertas de la página web sólo son para Francia pero peleandolo un poco he conseguido poder hacer para este artículo en Cerdanyola con un 25 % de dto por una unidad que se quedaría en 359.25 € y si es más de 5 uds un 30 % de dto, que se quedaría en 335.30 €. Me comentan que es imposible hacer más descuento por el tema de transportes .

Com no tinc la pàgina web on es veu aquest preu ja que no està disponible, no els hi he contestat de nou pel tema preu (quan ho torni a veure, m’ho baixo en format pdf), tampoc sé si algú te interés per seguir amb el tema (jo inclòs), per la qual cosa de moment a la espera.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32866

Mega, crec que vols dir un Genergy, no? El que jo pensava era treure el generador per utilitzar-lo i no fer cap instal·lació.És poc pràctic?

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32868

Gràcies Carlos75.Jo seguire busacant,pero degut als vents que hem tingut i a la utilització d'emergencia que n'han fet a algunes casa estic per mirar un que pasi dels 2000w ja que per a l'auto en sobra pero per una urgencia a casa amb 1000w en faltarien.
De totes formes el preu de cerdanyola es bo.No???.
JmFerran,la majoria de gent no hi porta cap instalació,el treu al carrer i a correr,pero està clar que ben endresat i inatalat a de ser una gozada.
Una abraçada.
Salutacions.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32891

JMFernan, t'asseguro que portar-lo ben instal-lat, protegit, aïllat i poder controlar-lo desde l'interior de l'auto (sobretot a l'hivern,)es una maravella.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32903

Ara si que hi està publicat en la web de Narbonne:

www.narbonneaccessoires.fr/boutique/product_info.php?product...889711dccf442be2c905

Last edit: per carlosk75.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 17 anys 6 mesos #32995

Com que aquesta oferta apareix i desapareix de la web de Narbonne com el Guadiana..., vaig capturar la plana i la adjunto en imatge, veureu que diu en reaprovisionament.

Last edit: per carlosk75.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12