• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 17 anys 3 mesos #35489

Bones companys a veure si algu em pot ajudar amb quins retrovisors puc adpatar a la meva opel vivaro per portar la caravna donat que no en trobo cap que vagi be, i abans de fer un bricolatge d'estar per casa a veure si algu sap alguna cosa.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 17 anys 3 mesos #35518

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Segur que n'has de dur ?

Jo tinc entès de que per haver-ne de dur miralls suplementaris cal que l'amplada del tractor i l'amplada del remolc sigui més gran d'una mida en concret.
Això em van dir quan duia l'Espace, amb la que veia perfectament sense haver-los de posar, i la teva encara és més ample.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 17 anys 3 mesos #35533

nouespai ha escrit:

Segur que n'has de dur ?

Jo tinc entès de que per haver-ne de dur miralls suplementaris cal que l'amplada del tractor i l'amplada del remolc sigui més gran d'una mida en concret.
Això em van dir quan duia l'Espace, amb la que veia perfectament sense haver-los de posar, i la teva encara és més ample.

Hi tant que se'n a de dur!!! si més no així ho diu el Codi de circulació.

Encara que es tracti d'una furgoneta, l'amplada sense miralls mai serà igual o superior als 2.30 mtrs que fa d'amplada una cv.
L'altre és que hi puguis veure correctament amb els propis (és el que em passa a mí) però legalment s'han de dur sempre que el remolc sigui més ample que el vehicle tractor.

Els que jo tinc van collats a la base superior del mirall i van força bé, jo tinc una Vito i em trobava amb el mateix problema.
Et deixo un enllaç on n'he trobat uns de similars als meus
www.stimme.es/product/51/0/0/1/RETROVISOR-ARGUS.htm

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 17 anys 3 mesos #35551

:whistle: :whistle: jo tampoc en duia....es veia millor sense ells.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 17 anys 3 mesos #35567

De moment solució bricolatge rapid dues platines d'aquestes que venen a les ferreteries per empalma taulells de fusta i tira milles, donat que diumenge toca moure la caravavana ja buscare una solució més adient, de totes formes moltes gracies per les vostres solucions
Adjunts:

Last edit: per trenkakames.

Re:Retrovisors per a OPEL VIVARO o RENAULT TRAFFIC fa 17 anys 3 mesos #35568

tot sigui per evitar una recepta, d'aquestes que fan mal i no es paguen a la farmacia, jejejje

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12