• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Porta caravana i enfosquidors. fa 17 anys 4 mesos #35490

Hola, tinc dues qüestions refeides a la caravana.

A) La porta no queda ben tacada per la part inferior, pot ser per la goma?; és fàcil canviar-la? Ho puc fer jo?
B) Volem canviar els enfosquidors, supose que haurem de mesurar els que tenim. Veig que van cargolats directament a la paret. Són molts cars? Ho podrem fer nosaltres? Com veureu no son gaire destres en bricolatge. En fi provarem de fer-ho.

Gràcies i salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Porta caravana i enfosquidors. fa 17 anys 4 mesos #35517

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
No sé el preu però veient com "d'elaborats" són els nostres vehicles, segur que ho pots fer.

A l'apartat Utilitats-Bricolatges potser trobes algun lloc amb info de com es fa.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12