• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

GPS CAR TRACKER fa 16 anys 4 mesos #40144

Bona tarda,

Avui entrant en una pàgina electónica he vist un aparell de seguiment de vehicles. No se si abans s'ha parlat d'aquest tema. La meva pregunta es saber si algú te experiencia amb aquest tipus d'aparell.

www.chinavasion.com/product_info.php/pName/gps-car-tracker-2/

Pot ser interessant en cas de robatori.

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:GPS CAR TRACKER fa 16 anys 4 mesos #40148

a mi ja em sonaba d'alguna cosa a LULUKABARAKA.COM em sembla que tenen una cosa similar, quant es dispara com alarma et va enviant sms amb les cordenades de on es troba en aquell moment l'element.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per trenkakames.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12