|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
aquest estiu passat se m’ha fos una bombeta del llum de gàlib de l’autocaravana. Cap problema: ja està canviada i torna a funcionar. Consulta: sabeu si es poden comprar les bombetes per separat?. La qüestió és que les bombetes s’acostumen a vendre per capses amb tot el lot de bombetes i per una bombeta que t’interessa t’has d’endur la família sencera i jo ja tinc dos capses i no m’agradaria comprar una tercera només perquè té la bombeta que m’interessa. O sigui que: sabeu si es venen per separat? I on?. Salutacions i gràcies. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Que jo sàpiga, sí, les vegades que he necessitat comprar quelcom pel cotxe (per exemple una bateria, barres pel sostre, etc.), he anat a les botigues de la cooperativa del taxi, en aquest fil en parlen: itaxista.org/yabbse/index.php?board=46;action=display;threadid=1710
Entenc que altres botigues de altres establiment també trobaràs. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Yo tambien compro casi todo en la cooperativa del taxi "TAXI AUTO"
en la c/Castillejos 306 de Barcelona El dia 1 compre el aceite y los filtros de aceite y gasoil y aire hacen un descuento de una media del 50% a todos no piden que tengas taxi. Saludos Amador |
|
|
A Cerdanyola hi ha un parell de botigues on venen recanvis pels tallers de cotxes. Jo he comprat bombetes, fussibles etc...per unitats.
Si et cal et passo les adreces. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai ha escrit:
Doncs t’ho agrairia, pels que vivim a la zona metropolitana, a vegades ens resulta més fàcil desplaçar-nos per l’extraradi que entrar-hi dins de BCN. Salutacions, Marce.
John Steinbeck
|
|
|
Havia oblidat això fins que ahir vaig passar pel davant. Disculpa.
Et poso l'enllaç a la imatge dels dos llocs que conec, tenen bons preus i venen recanvis com demanaves. maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Carretera+de+Barce...862&ie=UTF8&t=h&z=16 A)( Frankjo ) a la Ctra de Barcelona quasi cantonada amb el pont que va a Ripollet. B) ( Recanvis Javi ) al C/ Escoles, al centre de la ciutat, subministra recanvis a un munt de tallers. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Moltes gràcies, prenc nota. Jo també porto massa dies "fora de cobertura", massa feina, massa de tot
Salutacions, Marce.
John Steinbeck
|
|