• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

bombona propà fa 15 anys 2 mesos #43955

Hola. Ens vam cambiar l'autocaravana i la nova només te espai per una ampolla de propà. Algú em pot donar una idea per no quedar-me tirat ?. Es compatible utilitzar butà? aixi podria portar una ampolla de les de 6kg que son més petites i em cabrien al baul.

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: bombona propà fa 15 anys 2 mesos #43956

Sempre hi pots posar un tanc de GLP de la mateixa forma i tamany que les nostres bombones. Aquests tancs s'omplen a bencineres amb surtidors semblants al de gasoil o bencina:

vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaanderen/gpl/reservoirs_prise_gazeuse/index.htm

A fora d'Espanya el seu us està molt generalitzat.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: bombona propà fa 15 anys 2 mesos #43961

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
germanetfu ha escrit:

Hola. Ens vam cambiar l'autocaravana i la nova només te espai per una ampolla de propà. Algú em pot donar una idea per no quedar-me tirat ?. Es compatible utilitzar butà? aixi podria portar una ampolla de les de 6kg que son més petites i em cabrien al baul.

Gràcies

Pots usar sense problema butà o propà sense canviar res.
Suposo que la bombona de 6kg deu ésser amb el mateix sistema d'entrada, oi ?

Si surts sovint fora de l'estat espanyol potser seria millor que et muntessis una instal·lació amb doble entrada per poder usar butà "repsol" o butà "càmping gas" que és més fàcil de trobar.

Bombones "repsol" són difícils o impossibles de trobar depenent d'on estiguis.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12