|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola
Vull canviar el regulador de gas que porto actualmet (30mb) per un de 37mg, ja que faig servir propà, i he llegit que auest gas funciona més bé amb el regulador de 37mg El dubte que tinc, és si he de canviar res més, de la calefacciÓ (C6002) i la nevera (RM7655L). Si algú ho sap, ho porta un regulador de 37mb, m'agradaria si em pot aclarir el dubte Moltes gràcies |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
HOla Xaixa,
En totes les ac's que hem tingut (3), portavem el regulador de gas de 30mb, i sempre hem utilitzat propà, per tant no tinc clar que pugui funcionar gaire millor si canvies el regulador. Creus que paga la pensa? Si decideixes fer-ho ja ens donaràs detalls per si ens ho plantegem Gràcies, Salut, Kms i República!!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bones!
desconeixia aquest tema, intueixo que poses un regulador de pressió que l'ampliarà: ho fas per dotar de més cabal de gas a la instal·lació? busques ampliar el rendiment dels aparells?, suposo que també augmentarà el consum de gas...no sé , ni idea Xaica. Si ho recordo aquest cap de setmana, que vaig al pàrquing, miraré la info tècnica de la meva autocaravana pel que fa a la instal·lació de gas i les prescripcions dels equips (nevera, boiler, focs,,,); tal vegada els fabricants dels equips deuen anotar la forquilla de pressió de gas amb les quals funcionen els aparells de manera més òptima. Salut i encert! i ja explicaràs.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|