• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Problemes WC Dometic

Problemes WC Dometic fa 1 setmana 1 dia #50984

Bon dia,

Ho comento aquí per si teniu alguna idea per poder solucionar el problema que tenim.
La nostra AC porta un WC Dometic CT 4110.
Ja fa un temps que vam començar a tenir problemes, amb la nansa que converteix el caset en troley, fins que un dia ja no el vaig poder plegar i el vaig desmuntar.

Al cap d'uns dies els problemes van seguir, ja que ens trobem que el encaixar el caset al seu forat, no s'aixeca la tapa taronja que fa que puguis accedir a la tapa corredera des de dins el bany, per tant ho hem de fer entre dos.

També he obresvat que hi ha una peça que sembla trencada i que sembla que és del sistema de ventilació del propi caset.

Total que vaig començar a buscar informació per poder reclamar a Dometic i a M3, ja que és on la vam comprar.

De moment Dometic ha respost amb tota tranquil·litat que per 15 dies ja estem fora de garantia, ja els he dit que no es tracta d'un tema de garantia o no, es tracta que hi ha massa coses que fallen en el WC i que no es comprensible que per quinze dies diguin que no se'n fan càrrec.

Estic emprenyat, ja que en part, ho hauria d'haver previst i potser reclamar el primer dia, però no comptava que em deixarien penjat d'aquesta manera.

De moment M3 no m'ha respost, i confio que per part seva hi hagi una mica més de bona voluntat, però no se què pensar, ara ja és força incòmode cada cop que haig de buidar el WC, i pensant que marxarem 3 setmanes de vacances..... m'encenc.

Us deixo algunes fotos dels problemes, per si de cas, per dir-ho d'alguna manera, el que més molesta és que no entri be el caset, el tema de la nansa del troley em preocupa poc, ja que el fèia servir ben poc.

gràcies pels comentaris,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Salut, Kms i República!!!

Problemes WC Dometic fa 1 setmana 8 hores #50988

Adjunts:

Last edit: per webmestre.

Problemes WC Dometic fa 2 dies 5 hores #50990

Bon dia,

el dissabte vam passar per M3 i la noia de recanvis i un noi del taller s'ho van mirar i els va sembla que faltava algun tipus de moll que fes que la tapa taronja funcionés correctament, però no els semblava que fos un problema del propi caset, però mol acertadament ens van recomanar que passessim per algun servei oficial Dometic, i com que anavem cap a Altafulla, vam passar per un distribuidor de Dometic (caravanas Altafulla).
Allà s'ho van mirar, i un manetes que vam trobar ens va confirmar que sembla que alguna peça s'ha desgastat i fa que aquesta tapeta taronja no pugi bé, però no hi falta cap peça.
Vam posar un petit gruix i els sistema funciona be un altre cop.
Malgrat sigui una petita "xapussa"
Ara he demanat a M3 que si els arriben casets de recanvi ens avisin per poder-ho comparar i veure si relament és un problema de desgast o bé que falta alguna peça petita.

Ja ho veurem, de moment funciona i la solució és ràpida i senzilla.
Ja veure quant aguanta

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

diana en 15 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 23 dies (13.07), Jepi en 23 dies (13.07), Toni-de-Ros en 36 dies (26.07), costalbert en 38 dies (28.07), Lluís García en 45 dies (04.08), ciuatanejo en 46 dies (05.08), Mont-lleó en 52 dies (11.08)

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.