• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8366

Amb el de 300 vas sobrat. QUè hi pensaves connectar que sigui més potent?

Doncs un assecador de cabells per l'echobelly, pero em sembla que s'haura de conformar amb l'invent que ha dit en Quincho. Per la resta carregadors de movils, cameres, y els altaveus de l'ordinador portatil, pero com s'acostuma a dir mes val que sobri que no que falti!

Em sembla que dilluns em passaré per la tenda que ha dit en Toni a comprar-ne un i així ja l'estreno pel pont!
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 5 mesos #10392

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Ondulador de 300w 65 euros posat a casa.
Com ho veieu ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 5 mesos #10418

Doncs aquesta és una pregunta que volia fer fa temps i ja no em caldrà. Ja veig on puc mirar-ho. De fet als llocs que ho havia mirat me´n demanaven una bona morterada.

Per cert, els convertidors, d´entrada els conecteu a la bateria del cotxe o bé a la bateria de la cél.lula? M'he fixat que tenen una conexió per anar a la presa de la bateria de la cabina (almenys a la Challenger Genesis 43).
Es poden comprar amb un endoll mascle normal o bé has de fer bricolatge i col.locar-lo tu?

Moltes gràcies per tota la info i salutacions
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12