|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Salutacions a tots els foreros. Encara que em vaig registrar fa mesos, avuí he agafat el fil.
Ejem... preguntava si aneu a organitzar alguna trobada per a la setmana santa i pasqua. No se encara massa be com funciona aquest for Gràcies Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
De moment jo en aquest forum no he vist cap fil d'alguna trobada per setmana Santa,pero la podries montar tu i segur que molts vindrien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Benvingut/a, espero que ti sentis com a casa, entre nosaltres.
Joan |
|
|
Benvingut Alzirenys.
Qalsevol que en tingui ganes pot organitzar una trobada, només cal buscar un lloc unes dades i proposarho. Tot i aixó penso que sempre es millor haver anat abans a alguna per tenirho mes clar i ferho millor. Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
|
Moltes gràcies per la vostra acollida. Efectivament em sento com a casa
No m'atreveix a muntar una trobada, em manca experiència, però temps al temps. Vinga, gràcies i fins aviat. Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
|
|
|
Espero que te sientas muy agusto entre nosotros. Yo os conoci en la kdd de Cuenca. Espero volver a veros pronto.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
Benvinguts al foro alzirenys!!! Cada dia som més valencians en aquest foro (aixo ho escriu la meva dona!!!!!!)
Salutacions!!! Jaume i Mària |
|
|
Arizona, pensava que Mollet del Vallés era de la provincia de Barcelona, pero veig que poseu València, jaja... Be, en qualsevol cas, Països Catalans i ens entenem millor. ¿Us pareix be?
Salutacions i també a Taulaí (m'agrada trobar-vos en aquest forum) Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
|
|
|
hola alzirenys jejeejeje la meva dona es de valencia i jo de mollet del v. i com que no ens posavem d'acord, vam decidir posar les dos ciutats. A mi lo de paisos catalans ja m'està be, a la meva dona... ja te lo dira en persona jajaajajajaja
Salutacions!!!!! Bueno, animeu-vos a organitzar alguna cosa!! I si no, he llegit per altres foros que estan organitzant una trobada en peñiscola per a pascua. Fins aviat |
|
|
hola alzirenys, ya se van animando los valencianos, :D :D :D nosotros somos de cerquita, saludos hola brindem si tienes ganas de trobada para semana santa hay una a peñiscola, y nos pilla super cerca dance van mollogon de gente de todos sitios. HF
|
|
|
Hola arizona, hace mucho que no venis por valencia y las fallas estan ya petanto, mari jose te has perdido ya lo menos dos mascletaes, no te da algo? :8} jajjaj, ya tengo ganas de veros
|
|
|
aun no me han dado la caravana :8} :8} con las ganas que tengo, las fallas las paso bien lejitos dance que me dan miedo los cohetes
|
|
|
!!!!QUE SI NO ME DA ALGOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ESTOYYYYYYYYYY MUERRRRRRRRRTAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Menos mal que habia una trobada , que si no , me da algo , y no bueno , claro..... Espero irme el miercoles a Valencia , y ...... a ver una cv de unos amigos de Almusafes , que me han dicho que se han comprado Mària :D |
|
|
Jajaja, Almussafes, así que sois vosotros, jejeje, como habeis picado al final, me alegro muchísimo, a ver si pronto nos vemos en alguna kedada y me enseñais esa caravana que os habeis comprado.
Alzirenys, bienvenidos al foro y un saludo. |
|
|
Alzirenys.....soy pepe. Os acordáis de mí?. Bueno. Podríamos pensar algo en la zona de Valencia para Pasqua o semana santa, según les vengas las vacaciones en cataluña, y que ahora se desplacen ellos. Es una idea, solo una idea. Qué os parece?.
|
|
|
Clar que si que me'n recorde. Sou els balladors, i ben rebé que balleu.
Us envie un privat ara mateix. Una abraçada Nela hola Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú
|
|