|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Totcamping mai té res a veure amb el que els seus usuaris diuen o fan. Els usuaris son lliures de fer i dir el que creguin convenient dins el respecte mutu. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Creo que todo es tan sencillo como que se respete la decision de cada uno y que se acepte, esto no quiere decir que se comparta. Y que ello no comporte ningun enfrentamiento personal por la decision tomada.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola amics,per primer cop amb molt de temps llegueixo i m'entristeix. Penso i no ho dic enva,que montar una trobada es un a feinada bestial,que la montes amb il.lusió,treient temps del teu lleure,de la teva fam´lia,dels teus amics. No crec que a sobre t'hagui de treure la son.Aixó crec que es el que els deu estar passant a dos companys,que crec sempre s'han comportat de mil marevelles amb tots nosaltres.Encara recordo fa uns messos que el Carles era el campista model i es van obrir fils a tots els forums,perque havia portat a una fam´lia la seva caravana a Andorra des`pres de un incident.Ara el Carles no ha canviat,tan sols ha organitzat la trobada en un lloc que per ell es molt familiar i conegut,on ell es mou amb facilitat i comoditat .Ell ,com molts d'altres,viu el campisme amb caravana,per tant Blanes l'hi ha donat a traves de la UCC un lloc privilegiat on passar les pre -temporades d'estiu.Deixarà la UCC de fer pretemporada als campings de Blanes ????.Tinc els meus dubtes i ells si que són un colectiu important dins el nostre món.Potser si que a ells els faria cas algú.Peró al Carles i la Marta i quatre amics que pasaràn dos dies a Blanes dubto molt que puguin fer quelcom.No crec ni que el camping s'enriqueixi més o menys,ni els botiguers i restauradors de la zona.Fa poc varem estar al camping les Palmeres i ningú va fer cap gasto extraodinari al seu entorn ,ni al super,ni al restaurant.També serà el mateix alla.
Companys,amics,coneguts i virtuals,som un colectiu que fins ara ho hem pogut trempejar tot,molts voldrien tenir el bon rotllo que tenim aquí en els seus forums o col.lectius.Seguim respectac-nos amb la llibertat d'opinar,no d'imposar,ja varem sortir d'un forum per aquests motius.Ara el Carles i la Marta han proposat aixó,doncs bé,com sempre es pot opinar i triar,peró mai questionar l'amistat de dues persones com el Carles i la Marta i la gent que els volem acompanyar. Jo cada setmana que puc anar a la platja vaig a Cala Montgo,no som benvinguts els autocaravanistes i hem d'anar de Camping com a la majoria dels pobles de la costa Brava.El propietaris dels campings van fer possar una barrera d'alçada a tots els parkings i no s'hi pot pernoctar amb facilitat.peró a tots aquests campings hi van colectius i entitats campistes de les cuals sempre he sentit que son poderoses i poden moure fils.Potser ja van sent hora que es mullin i donin el soport que molts creiem que ens haurien de donar i no vaguin a cap camping on al seu voltant els autocaravanistes no hi puguin pernoctar. Complicat,veritat. Blanes va ser precursor,pioner,no ens va marcar les pautes ni ens va possar barreres durant molt de temps,segur que alguns ni havien vist el parking.Ara es com qualsevol punt de la costa Brava,intolerant amb el colectiu autocaravanista,s'ha igualat a qualsevol punt del litoral,deixarem d'anar a tot el litoral i punts on no som benvinguts????,no ho crec,molts de vosaltres aneu també de camping en llocs on no som benvinguts,i ho fem amb tota llibertat sense esser questionats. Parlem,pensem i respectem,perque amb aquest fil estem jugant amb foc. Cadescu ha de fer el que personalment cregui i ho hem de respectar i escoltar.El que hi vulgui anar que ho pugui fer amb tota la naturalitat del mon sense esser acusat d'eretge o traidor.El que no hi va que pugui fer-ho amb total llibertat de conciencia i respecte. Blanes ja no es el que era,ara ja es normal,ja es com tota la costa.Jo no renunciare a anar a la platja del litoral Català,ja que a enlloc som benvinguts.Hi ha manres de lluitar contra aixó i s'està fent ,molts dels nostres forers son particeps de negociacions importants que han de portar a la regularització del nostre sector,fins aleshores han de tenir el nostre soport,pero no podem deixar l'auto aparcada a casa i només anar a França que es el lloc on som més ben rebuts. Ja hem perdonareu pel rotllo que escric,pero es que durant la setman no he pogut seguir gairebe el forum i ahir a les dotze vaig lleguir unes quantes respostes i no podia dormir amb tranquilitat,de sobte a les 4:30 de la matinada no he pogut més i he vingut a expressar i demanar el màxim de respecte per tothom i la continuitat del bon fer d'aquest forum. Ja ho deixo, i ho faig amb un clam a tothom desde la meva humil posició i opinió,RESPECTE A TOTHOM. Una abraçada a tots.Sobretot al Carles i la Marta que sense pensar-s'ho s'han trobat amb un berenjenal que no es mereixen com a persones ,amics i forers. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
No sé com acabarà aquest fil, no sé quina decissió prendrà en Carles, però no veig gens normal l'acosament personal i les crítiques personals que ha rebut, per ésser l'organitzador de la trobada a Blanes, per part de molta gent.
Em pregunto si el fet d'ésser una persona sola, i no un col·lectiu, ha servit a algú per envalentonar-se i abocar sobre l'organitzador tota la ràbia que tenim sobre el tema de Blanes, quan ell no en té cap responsabilitat en el problema. Em pregunto quantes Ac hauran pernoctat en aquells càmpings des que volien tancar l'àrea, quants des que l'han tancada, i quantes seguiran pernoctant en aquests espais d'ara en endavant. Em pregunto si algú anirà a dir-los que també són uns insolidaris. Em pregunto si tots els socis de l'UCC en primer lloc, i els que no ho són, després, seran capaços de multiplicar ( una per cada usuari de les típiques "acampades" ) les crítiques, fer-les públiques i demanar explicacions als responsables d'aquest Club que sí que té molta més força que una colla d'amics, i que sembla que com està tot a Blanes ja li estigui bé. Em pregunto si no és que tenim malament enfocats els canons, en això i altres coses. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Fa dues pàgines que no s'escriu res propi d'una kedada.
Malament doncs. Carles i Marta crec que lo millor per aquest fil és deixar les coses claras a partir de ja. O es continua amb la organització de la kedada o es talla d'arrel. Opinions tenim tots però millor fora d'aquest fil. Jo estaré amb tu facis el que facis, l'amistat abans que res, respectant a tothom. I recorda no la organitzeu vosaltres dos, jo també la organitzo no m'importa rebre. |
|
|
Siento mucho todo lo que esta pasando con esta kdda.
Vosotros, tenéis derecho al pataleo y a expresar vuestras quejas. Pero, creo que aquí no es el sitio adecuado. Carles ha organizado una kdda. con toda la ilusión y se debe de sentir mal con los comentarios. Ya sé que pensáis que podría anularla y organizarla en otro sitio que no sea en Blanes. Muchos sabéis lo que cuesta preparar una kdda. para que todo salga bien y el tiempo que conlleva, para llevarla a cabo. ¿No hay asociaciones de autocaravanistas...? Pues ellos son, los que deben organizarse y movilizarse para que se os oiga. Sinceramente, Carles no se merece todo lo que está pasando. Opino como otros compañeros, que el que quiera ir a la kdda. que vaya y el que no quiera ir porque está incomodo en Blanes, pues que no vaya. Aunque a mí, personalmente me gustaría que todo se solucionara para esa fecha y pudiéramos ir todos. Pero pienso que no es el lugar ni la fecha la adecuada para haceros oír. (hay más días) Yo entiendo vuestras posturas y os apoyo pero creo que el que necesita más de nuestro apoyo es Carles. Perdonar si a alguien le he podido molestar con mis comentarios, pero... Es lo que pienso. Animo Carles. Paqui. |
|
|
Reitero el meu recoljament a en Carles en la decicio que prengui, que espero que sigui continuar amb la organitzacio de la KDD a Blanes.
Tambe donaria els meus esforços en una accio pro-area a Blanes, mai a un "STOP BLANES". No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
Carles i Marta
Sento molt tot el que esta passant. Facis el que facis et recolçarem. Petons |
|
|
Benvolguts tots:
Son molts els sentiments que aquests darrers dies ens han sorgit a la llum tan a la Marta com a mi, sentiments de ràbia, d’incomprensió, de tristesa, de decepció, d’incertesa, d’incredulitat...... Sincerament, estem al·lucinats de com a anat tot plegat, mai haguéssim pogut imaginar que podria passar una cosa similar al nostre fòrum per una kedada o una trobada. Sempre havíem pensat que podria passar per motius lingüístics, polítiques autonòmiques i demés, però mai, per una trobada d’amics i pels nostres elements d’acampada, sincerament, no ho podem entendre!!!. Deixant de banda tot el treball que s’ha fet per organitzar aquesta trobada (després entrarem amb detalls), varem creure convenient tirar-ho endavant per dos motius: el primer per festejar o celebrar la famosa botifarrada que en el seu dia vaig dir que faria, i el segon perquè després de l’estiu ens agrada de retrobar-nos a tots per comentar l’estiu, les vacances i gaudir de la companyia mútua de tots plegats, petits i grans. Els fets comencen quan penjo la convocatòria i tot el programa, acte seguit ja es comencen a veure parts contraries a aquesta festa, fins aquí estem tots d’acord, oi? Seguidament demanem el respecte de tots de tirar endavant aquesta decisió i deixem ben palès que el qui es senti contrari pels motius que siguin i no vulguin venir, nosaltres ho acceptem de bon grat, només faltaria!!!! Aferrats en aquest dret del respecte, totalment legítim i el qual donàvem per suposat que així seria, continuem endavant, llavors respon una altre companya en desacord, li contestem el mateix, i la llista d’apuntats que volen venir continua augmentant......s’ha de dir que alguns també ho fan una mica en contra de la ubicació, però ells volen gaudir d’un bon cap de setmana i de la companyia de tots. Això ens motiva i molt!!! Llavors ja entren les veus de, que si no hi estic d’acord, que si no es pot fer allà, que si els drets de l’autocaravanisme, que si tomba, que si gira......, escandalitzats com si d’aquesta trobada depengués la supervivència de l’autocaravana a nivell mundial i es desencadenen tota una sèrie d’acusacions entre uns i altres que ens desborden a nosaltres dos i tots els plantejaments inicials. I tot seguit ens comencem a fer les següents reflexions: - De debò creieu que si anul·lem aquesta trobada farem un gran favor a l’autocaravanisme, quan d’altres estaments, entitats, clubs i demes que segur tenen més poder no han mogut ni un dit?. Ho sento però ho he de dir, no em foteu riure!!!. - La nostra modesta convocatòria, reunirà moltes més autos de les que hi ha cada cap de setmana a tots els càmpings de Blanes?. Aneu-hi, comproveu-ho vosaltres mateixos, potser us endureu una sorpresa!!!. - Voleu dir que no s’està fent una mica de demagògia del tema?, que si no podem anar a la farmàcia, que si el pa, que si el restaurant....., quan cada cap de setmana des de abril fins per St.Joan amb els nostres propis ulls hem vist autos aparcades, pernoctant al passeig marítim i ningú els ha fet fora. Sabem que algú encara ens ho qüestionarà i tampoc s’ho creurà, però malgrat pesi, es així. - Fins a quin punt els organitzadors tenim l’obligació de canviar-ho tot, quan hem demanat el respecte i comprensió a seguir endavant i que la tònica d’uns quants, ha estat d’imposició i només de fer prevaler els seus propis drets i interessos? no es tracta només de mirar-nos sempre el nostre propi melic, reflexioneu-ho si us plau. - Si es com alguns de vosaltres anomeneu una ocasió d’or, voleu dir que tots ens ho hem de mirar amb els vostres ulls, i si no es fa així som insolidaris i poc respectuosos amb el mon autocaravanista?. Aquí només ens queda dir-vos una cosa: aprofiteu l’oportunitat i passeu a l’acció. Tampoc podem entendre com en Toni de Ros, en Jahugar i alguns altres més puguin posar en qüestió la realització d’aquesta trobada a Blanes o allà on sigui, un, per que obertament i públicament ha dit en més d’una ocasió, que no assistiria mai a una trobada tant multitudinària (haguessis vingut Toni?, en cas afirmatiu et prego que em disculpis) i els altres, perquè sincerament (i si us plau, no us ho agafeu malament) no us hem vist mai a cap de les que s’han fet, (això tampoc us treu el dret de poder opinar, també en som conscients) però us demanem: teníeu dret a fer-ho?, haguéssiu vingut?, era tan senzill com respectar-ho i dir, hi vaig o no hi vaig. També se’ns ha titllat de que no ens preocupa la causa autovaranista, que si els arguments donats no ens importen, que si naps, que si cols.......doncs que voleu que us diguem...... la nostra visió es caravanista, i de moment no podem veure-ho com vosaltres, però això no vol dir, que clar que ens preocupa!!!, i força, al cap i a la fi ens implica a tots, però també fins a cert punt......, per a nosaltres primer son les persones i llavors poden venir al darrera la lluita per la causa i demés histories que aquí s’han barrejat com l’amistat o els victimismes personals per posar un exemple. Francament, tampoc podem entendre com una cosa muntada amb tota la il·lusió, pugui arribar a generar tantes discussions, incomprensions, arribant al insult (això ja es patètic) i tanta mala llet!!!. Aprofito aquest punt per demanar públicament disculpes a en Francesc, vull que sàpigues que el nostre tarannà no es així, però pots entendre que davant dels fets, un pugui tenir un cop de geni, a ningú li desitgem el que hem passat aquests darrers dies. Pensem ( i aquests dies ho heu demostrat molts de vosaltres) que no tots els usuaris d’ac’s son tan estrictes e intransigents i que per a ells també sempre son primer les persones abans que un poble “enemic”, uns directius de càmpings, un tristos polítics, quedar en ridícul davant d’altres fòrums o ser “l’hazme reir de Europa” com algú ha dit. També trobem fort algunes d’aquestes afirmacions: es canvia de càmping i ja està, que si encara queden quatre mesos, si tenim temps de sobres, es deixa de fer i punt....... Sabeu el que va costar de negociar amb la companyia de vaixells per que admetessin cadires de rodes a bord i al final ho varem aconseguir?. Sabeu també el que va costar de que ens vinguin a recollir a la platja de davant el càmping per no tenir que moure’ns tots cap el poble i així evitar aparcar les autos? Sabeu la lluita que hi ha hagut per rebaixar el preu al 50% dels adults, el 25% la canalla i el infants gratuït?, no, només ho sabem nosaltres però bé, no cal entrar en més detalls, al cap i a la fi per a algú nomes son quatre gestions.... Han estat uns dies intensos, això ho sabem tots, però penseu que en tot moment hem estat escoltant, valorant i estudiant totes les opinions rebudes per totes les vies possibles, això que us quedi clar a tots plegats, no en tingueu cap dubte!!!. (Aquí justifiquem el nostre silenci) En resum, per totes aquestes coses i per moltes més , “la botifarrada del CiM” tot hi haver penjat d’un fil, tira endavant i per varis motius, el principal, la petició de molts de vosaltres que heu volgut que fos així, fen-nos-ho saber tant públicament com privadament i llavors, pels futurs bateigs de l’auto d’en Pere i la Marta (12083-Matrix) i la Cv d’en Josep i La Marina (Piti), segur que ja les tindreu!!! i d’altres que potser estaran pendents de fer, també per la possibilitat de retrobar-nos tots plegats una altre vegada com deia l’amic Jesús (Tiowillson), per les ganes de passar-ho bé de moltíssima gent i que carai, per la il•lusió que ens fa a nosaltres, els organitzadors. Presa la decisió, continuem apostant pel programa inicial, pensem que es l’únic que us podem oferir amb certes garanties de capacitat, confort, preus i distracció. Una altre cosa i en un altre lloc no s’adaptaria a les nostres expectatives. Agraïm tot l’ajut que se’ns ha ofert per modificar-ho. Volem deixar ben clar que aquí no hi ha ni guanyadors ni vençuts, per nosaltres solsament ganes de retrobament i amistat. I per acabar, només dir-vos tres coses: -Volem agrair públicament tot l’allau de trucades, privats i demés, mostrant-nos tot el vostre suport i animant-nos a tirar endavant la trobada...de tot cor, moltíssimes gràcies a tots, sou collonuts!!! -Ningú ens traurà a la Marta i a mi, la llibertat d’anar el 12, 13 i 14 d’octubre al càmping La Masia de Blanes a fer la botifarrada, tothom qui vulgui acompanyar-nos-hi ja ho sap, serà rebut amb el braços oberts, no en tingueu cap dubte!!!. -El nostre desig principal i per això us ho demanem i preguem a tots es, que torni a regnar el bon ambient que sempre hem tingut en aquest fòrum, per nosaltres això passa per sobre de qualsevol kdd, element d’acampada i demes històries...... només així es poden dir les coses amb el diàleg i el respecte necessari que sempre ens ha caracteritzat. Sabeu de sobres que nosaltres, som uns autèntics defensors del bon rotllo i així seguirà, ho tenim claríssim!!!. Carles i Marta P.D. Sentim la duresa de segons quines paraules, però és el que sentim en aquests moments i perdoneu l’extensió del text, ho hem cregut just i necessari per donar la nostra versió. Si el Webmestre no hi te cap inconvenient, a mitja setmana obriré un nou fil exclusivament per la kdd, anomenat Botifarrada del CiM - 12,13 i 14 d’octubre, per fer “borrón i cuenta nueva” i començar de zero. Tot i així, copiaré tot el programa d’activitats i la darrera llista actualitzada al nou fil. Actualitzem la llista: 1- CiM, 2 adults en CV - excursió: 2 adults: 14 euros 2- Nesc i Chiqui;dos adults una nena i un bebe en CV-excursio:2+2=14 € 3- Los Pacos, 2 adults en CV 4- Lince-Monrib, 2 adults i 2 nenes en AC - excursió: 2 adults, 1 nena, 1 mini-nena: 17,50eur 5- TioWillson. 2 adults amb AC - excursió: 2 adults i dos nens: 21 € 6- Tonio, 2 adultos - 2 adolescentes en CV - excursion 28 € 7- Matrix/12083 2 + , esperem que amb AC. 8- Jave 4 , 2 +2 amb CV. 9- PAYVI, 4adults en AC- excursió tots (*) 10- Joaqui (JJV) : 2 adults + 1 nen amb AC - excursió: tots : 17.5 € 11- JosepSQZ : 1 adult + 1 nena amb AC - excursio : 10.5 € 12- MAO 2 adultos + Lulu con Cv 13-Joseluisgisela, 2 adults + 1 nena en AC 14- JMFernan, 2 adults + 1 nen + Blondie en AC 15- Mireia, 2 adults, 2 nens en AC. Excursió: tots 16- Ross , 2 adults en AC. 17- Mercè67, 2 adults + 1 nena (12) + 1 nen (6). - Excursió: tots. 18- Jepi, 2 adults i 2 nens en AC. - Excursió tots. 19- Piti, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots, 14 €, la nena 3,5€, el nen 0€. 20- mari, 2 adults 2 nenes 21- mercuri, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots; 2 adults 14 €, la nena 3,5 € i el nen 0 €. Total 17,5 €. No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
aplau aplau aplau aplau aplau .
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Carles i Marta,
Me n'alegro moltíssim. Tothom té dret a fer el que vulgui segons els seus principis. Els meus em manen trobar-me amb vosaltres, ja us ho he dit. Ah... Carles, ets tot un senyor |
|
|
Bones,ara lleguint he vist que el nostre vei (Didi)s'havia apuntat i no consta a la llista.L'hi afeguim
Actualitzem la llista: 1- CiM, 2 adults en CV - excursió: 2 adults: 14 euros 2- Nesc i Chiqui;dos adults una nena i un bebe en CV-excursio:2+2=14 € 3- Los Pacos, 2 adults en CV 4- Lince-Monrib, 2 adults i 2 nenes en AC - excursió: 2 adults, 1 nena, 1 mini-nena: 17,50eur 5- TioWillson. 2 adults amb AC - excursió: 2 adults i dos nens: 21 € 6- Tonio, 2 adultos - 2 adolescentes en CV - excursion 28 € 7- Matrix/12083 2 + , esperem que amb AC. 8- Jave 4 , 2 +2 amb CV. 9- PAYVI, 4adults en AC- excursió tots (*) 10- Joaqui (JJV) : 2 adults + 1 nen amb AC - excursió: tots : 17.5 € 11- JosepSQZ : 1 adult + 1 nena amb AC - excursio : 10.5 € 12- MAO 2 adultos + Lulu con Cv 13-Joseluisgisela, 2 adults + 1 nena en AC 14- JMFernan, 2 adults + 1 nen + Blondie en AC 15- Mireia, 2 adults, 2 nens en AC. Excursió: tots 16- Ross , 2 adults en AC. 17- Mercè67, 2 adults + 1 nena (12) + 1 nen (6). - Excursió: tots. 18- Jepi, 2 adults i 2 nens en AC. - Excursió tots. 19- Piti, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots, 14 €, la nena 3,5€, el nen 0€. 20- mari, 2 adults 2 nenes 21- mercuri, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots; 2 adults 14 €, la nena 3,5 € i el nen 0 €. Total 17,5 €. 22- Didi 2 adults i 1 adolescent amb AC amb excursió ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
|
|
|
brindem brindem brindem brindem brindem brindem brindem brindem :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
OK,OK.........SIN PALABRAS. Un abrazo.... Os lo merecéis. |
|
|
us dono l´enhorabona per la vostra decisió de continuar amb la kdda i torno a dir que som amics, i els amics en un moment poden tenir opinions divergents però no per això deixar de ser amics.
Una abraçada Carles i Marta de part de la família Cala |
|
|
aplau aplau aplau aplau aplau aplau
Gracia Carlas i Marta Gracias TotCamping |
|
|
Carles / Marta :
Enhorabona !... Gràcies pel sobre-esforç que heu fet aquest dies i per haver-nos exposat a tots de forma coherent, respectuosa, clara i argumentada les raons del perquè heu triat l'opció de tirar endevant la trobada del pont del Pilar. Allà ens trobarem ! Jesús - Tiowillson |
|
|
Bon dia a tothom
Vaig dir que seria la meva darrera intervenció en aquest fil, encara que per haver estat al•ludit, vaig a intervenir de nou. Carles, penso que no era necessari que et disculpessis. Entenc perfectament que t´hagis agobiat amb l´enrenou. El que hem sap mes greu es que s´hagi parlat de insults i desqualificacions personals, quant penso que hem cap moment han aparegut. Penso que el fil a anat desenvolupant-se amb total correcció. Que tothom a donat el seu parer i que no s´ha insultat ni desqualificat a ningú. De fet, en un missatge que el dissabte parlava de insults, ha estat reeditat i s´ha fet desaparèixer aquest terme. Si que es veritat que la meva primera intervenció va tenir un caire, una mica visceral. Pot ser, el motiu va ser un dels missatges privats que vaig rebre d´un fòrum d´àmbit espanyol (ACPASION), en el que venia a dir que un altre vegada, els catalans tenim el que ens mereixem. Que encara teníem valor per anar a ballar l´aigua, als empresaris que ens estaven collant, tot referint-se a aquesta trobada (hem passava l´enllaç). També es veritat que la pròpia UCC, dubto que emprengui cap acció (segurament, molt mes eficaç), en contra de l´actitud del empresariat del càmping de Blanes. Tant de bo, ho fes. Crec que mai no ha mogut fitxa en pro dels autocaravanistes catalans i es per això, que fa un any, (molt abans del cas de Blanes), vaig tornar el meu carnet amb deu anys d´ antiguitat, juntament amb una carta de renuncia, expressant els motius. La carta no va ser resposta. No pensis que en cap moment he deixat de reconèixer el teu esforç i dedicació en la preparació de la trobada, faltaria mes. També he de reconèixer que la preparació de tot plegat ha estat anterior als fets de Blanes. Personalment, hagués estat partidari de que la trobada es traslladés de ubicació, i que la reserva s´hagués emprat “políticament” , però si no es possible, respecto qualsevol decisió. També he de deixar clar que no reconec cap plataforma STOP BLANES i que no estic d´acord amb un STOP a cap població del meu país. L´acció només anava dirigida cap alguns empresaris del càmping, que sembla que mai no en tenen prou. Be, res mes. La decisió ja ha estat presa i només cal desitjar que sigui en bona hora. Ara, acabeu de preparar l´esdeveniment amb la mateixa il•lusió que es va començar i arribat el moment, gaudiu-ho al màxim. Salutacions al fòrum Francesc |
|
|
No se si em fico on no em demanen ... pero llegint una mica aquest fil (ja famos per la seva polemica i consecuencies) dic jo si no seria possible aprofitar la mega trovada que s'esta currant en Carles, i sortir tots en elgun moment de la trovada a fer una marxa silenciosa i tranquila per Blanes, rehibindicant la nostra area???
Així fem les dues coses. Passar-ho bé i rehibindicar el que ja ens havien donat! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Hola companys,
Francesc, m’alegra de que tot estigui aclarit, sincerament, moltes gràcies. Conrad, per nosaltres cap problema!!!, ja ho varem dir en el seu moment, si la trobada pot servir per acostar posicions entre totes les parts afectades pefecte, es busca la manera més adient i profitosa per fer-ho i endavant!!!, qui vulgui organitzar o fer quelcom només te que dir-ho, el nostre recolzament ja el té. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|