• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17765

Hola, sóc el Jordi!
Havia pensat que si algú estava interessat en fer-me companyia, que m'ho digui. Hi haurà "JINTONICS" :mrgreen: :mrgreen: i una miqueta de "WISHKY". Qui s'apunta?

1. Jave4- Jordi, Barcelona

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17768

Em sembla que en Xavier no s'ho perdria per res del món. A veure si m'enrecordo de comentar-li!!! Ja t'ho confirmaré.
Mercè & Cia.

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17787

Punyeteros!!! , vosaltres el que voleu es "pescar" una bona "torrija" =)) =))

Eiiiiiiii, si els frankfurts no funcionen, segur que amb un "cubatilla" piquen!!!, i més si son alemanes o holandeses =)) =))

Jo no descar-to de venir a fer-vos una visita a les ????????? de la matinada :mrgreen:

Una forta abraçada ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17797

Es que aquestes vacances s´ha quedat amb les ganes d´algun peix francès....però segur que els de Blanes piquen més....sobre tot amb el whisky
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17801

Jo m'hi apunto, el refredat segur que el pesco, com sempre. :mrgreen:

2. Bitxitos

P.D: Cal portar esquer o la pesca és l'excusa per anar a fer unes copetes a la vora del mar =))

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17827

Parlant de "pesca" a blanes, a veure qui adivina que son aquestes vegudes i com son.Hi han a molts bars a prop del camping on anireu:
- Un "metro" de cerveza.
-Una "bota" de cerveza o de cubata.
Res que ens fem vells i això ens supera.
:D :D :D 8-)

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17840

Un conegut li diu a la dona que li prepari la maleta per anar a pescar el cap de setmana i que pensi a posar-li la documentació i diners. En tornar li diu que la pesca a anat molt bé, que han disfrutat molt però que no va pensar a posar-li la documentació hi havia tingut que demanar diners als companys.
La documentació i els diners eren a la caixa de pesca, li va contestar :oops: :oops: :oops:

Portaré la canya i ja veurem:

2. Bitxitos
3. Genoveva

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17852

Aviso que tot el que es pot pescar amb aquesta colla es un refredat,jo els vaig acompanyar fins a altres hores de la nit a les Palmeres i sols recordo que van picar unes ampolles de cava i algun que altre got de cremat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .Folloneros.Tot el que pesqueu m'ho menjo cru :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17861

Jepi, espero que t'agradi el Sushi :mrgreen:

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17865

Com que no pesco mai res, el dia que a la dona li porti un lluç, un rap, una bota o una "cogorza" crec que estirà contenta, la qüestió es pesca algo, de totes maneres com és la primera Kdd que anem, sempre puc fotre la culpa a la gent amb la que anem... jo...??? .... bona persona, pero la gent amb la que vaig em porten pel mal camí...

Pel que sembla la cosa va així:

kdd per anar a pescar
:mrgreen: :mrgreen: :twisted: :evil: :mrgreen: jo :5} :evil: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

la pesca
dance brindem dance dance brindem jo :-)) dance

la tornada al camping
:g) ... jo :8} jo desprès :5} , :g) + :5} = OXO però xoco2 dorm autocaravana dibuix

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17867

Sort que hi ha gent que em coneix que sino es pensarien que a mi m'agrada beure 8O 8O .
A mes, crec que l'enveja es molt dolenta :mrgreen: :mrgreen:
La primera vegada va ser tot un exit =)) =)) el peix pescat va donar per tots =)) així que els que ens apuntem ja podem posar-nos les piles que sino...... dance dance aquesta vegada hi haura gent que es quedi sense sopar :oops:
Algu portará canya....... brindem brindem de pescar?????

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17869

eih jordi , yo me apunto pero solo a lo beber y mirar como pescais , que no tengo paciencia para estar con la caña :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a eso si si necesitais unos frankfurts me lo dices.....
bueno maestro espero que pesquemos como minimo uno escoces , por el whisky,....... dance dance dance

un abrazo....

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17883

Hepppppppppp

A questa si que mi apunto, Jordi conta am la meva companyia per posar-te la butiffara al am y els cubitos o glasons al cubata i al meu JINTONIC

Una abraçada

Aaaaaaaaaa aquesta vegada portaré una caña palangranera =)) =)) brindem :-))

Vicenç

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17884

Ostras, que no ho fem be:

2. Bitxitos
3. Genoveva
4. joseluisgisela
5.payvi

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17886

Avis a tots els pescadors.Sabeu si aquest camping te platja devant seu o es un camping que per anar a pescar s'han de fer km????? :evil: :evil: :evil:
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17889

Jepi no nia problemes, mentras tinguem un cocha per porta la nevera, nia prou, el peixos que els portin las barcas. :-))

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17893

Pescadors!!!!, no patiu que desde on tindrem els nostres elements dins el càmping fins a la platja, tenim 10 minutets xino-xano.
No es a primera línia de mar però....... :roll: no es pot tenir tot :mrgreen: (ja vaig demanar si ens podien acostar la platja fins al càmping, però el qui ho fa, està de vacances!!!) =))

Eiiiiiiii, en vista de com van evolucionan les coses, si voleu puc demanar que ens montin una barra de bar amb dues "cambreres" perquè us enfilin l'ham i us preparin les "camamilles" :mrgreen:

Aquest pas, haurem de canviar la butifarrada per una peixetada =))

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17895

Carlas que 10 minutetes caminant son mols, no pudrias fe veni al que fa vacances???

Si si damana lo de las cambreres, perque li anfilin l'ham al Jordi i em prerarin els JINTONIC

Una abraçada Carlas

Vicenç

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17896

Pescadors!!!!, no patiu que desde on tindrem els nostres elements dins el càmping fins a la platja, tenim 10 minutets xino-xano.
No es a primera línia de mar però....... :roll: no es pot tenir tot :mrgreen: (ja vaig demanar si ens podien acostar la platja fins al càmping, però el qui ho fa, està de vacances!!!) =))

Escolta Carles, i acostar el càmping a la platja? potser seria més fàcil, no?

Eiiiiiiii, en vista de com van evolucionan les coses, si voleu puc demanar que ens montin una barra de bar amb dues "cambreres" perquè us enfilin l'ham i us preparin les "camamilles" :mrgreen:

brindem brindem brindem brindem dance dance dance dance

Re: Pesca per la kdd de blanes fa 18 anys 10 mesos #17897

EEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

M'he colat a l'ordinador d'en Carles 8-) i he pogut agafar una mostra del càsting per les cambreres :twisted:. Ja direu que us sembla...

www.dalealplay.com/informaciondecontenido.php?con=35193

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12