|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Cuan feu un altra botifarradaaaaaaaaaaaaaaaaa?????
Propera trobada del CIMS 1.- Bitxitos: 2 adults, 2 nens (3 i 1 anys), en des d'Igualada 2.- Payvi 2 adults i tota la familia ( Castelldefels) 3. Matrix/Homer Ac, Barcelona :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Cuan feu un altra botifarradaaaaaaaaaaaaaaaaa?????
Propera trobada del CIMS 1.- Bitxitos: 2 adults, 2 nens (3 i 1 anys), en des d'Igualada 2.- Payvi 2 adults i tota la familia ( Castelldefels) 3. Matrix/Homer Ac, Barcelona 4.-joseluisgisela; 2 adults , 1 nena desde viladecans amb AC. |
|
|
Carles,
suposo que recordes la meva cara el dissabte quan vaig arribar per enganxar la caravana i al marxar, és la mateixa que se m'ha posat avui al llegir el teu post. Per molt malament que hagi pogut anar per a nosaltres, malgrat les presses i la son patides, els nervis passats, la febre i el malestar que hem patit, MAI oblidarem "l'estona" viscuda en companyia vostra. Sense ni tan sols saber qui eren aquells que arribaven els últims, desapareixien de matinada i tornaven minvats de nombre a recollir la caravana TOTS ens vàreu acollir com a amics de tota la vida. Ajudant-nos a moure la caravana (quan la canviem no caldrà que porti Mover), oferint-vos per preparar un arròs per la malalta, preocupant-vos pel nostre estat de salut... Per tot això i per molt més MOLTÍSSIMES GRÀCIES. Ara ja estem recuperats i només em resta afegir una cosa. Carles i Marta, quan feu un altra botifarradaaaaaaaaaaaaaaaaa???? Propera trobada dels CiM's 1.- Bitxitos: 2 adults, 2 nens (3 i 1 anys), en CV des d'Igualada 2.- Payvi: 2 adults i tota la familia (Castelldefels) 3.- Matrix/Homer: Ac, Barcelona 4.-joseluisgisela: 2 adults , 1 nena des de Viladecans amb AC =)) =)) =)) =)) |
|
|
Per ser la primera que anavem, va estar bé....
Carles i Marta, quan feu un altra botifarradaaaaaaaaaaaaaaaaa???? Propera trobada dels CiM's 1.- Bitxitos: 2 adults, 2 nens (3 i 1 anys), en CV des d'Igualada 2.- Payvi: 2 adults i tota la familia (Castelldefels) 3.- Matrix/Homer: Ac, Barcelona 4.-joseluisgisela: 2 adults , 1 nena des de Viladecans amb AC 5.- Genoveva 1 adult + l'Oscar + 1 pernil amb el que puguem dance dance dance =)) =)) =)) =)) |
|
|
Propera trobada dels CiM's
1.- Bitxitos: 2 adults, 2 nens (3 i 1 anys), en CV des d'Igualada 2.- Payvi: 2 adults i tota la familia (Castelldefels) 3.- Matrix/Homer: Ac, Barcelona 4.-joseluisgisela: 2 adults , 1 nena des de Viladecans amb AC 5.- Genoveva 1 adult + l'Oscar + 1 pernil amb el que puguem 6.- Loubne: 1"adolescent" jeje + 2 pares (Los pacos) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) |
|
|
Eiiiiiii, però que passa!!! 8O que algu posi fre a tota aquesta colla de "juergistes"
=)) =)) =))
Si encara no em paït la botifarra de dissabte que ja penseu en una altre :roll: . Vaya tribu de marxosos que esteu fets!!! martell aplau Com diuen el toreros, això, "va pa todos ustedes" : icona_onada Una abraçada No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Jo ja he paït el que vaig menjar el dissabte, res =)) =)) =)) =)) |
|
|
Bé, com he dit en un altre fil, somnous aqui (encara que aquest estiu per França passejavem a la finestra de la CV la tortugueta del TotCamping), però anem llegint el forum i després d'aquests escrits, ens morim de ganes de compartir aquestes experiències amb vosaltres. Si no hi ha problema, ens agradaria afegir-nos a la propera trobada (sempre que el futbol dels nens ens ho permeti).
1.- Bitxitos: 2 adults, 2 nens (3 i 1 anys), en CV des d'Igualada 2.- Payvi: 2 adults i tota la familia (Castelldefels) 3.- Matrix/Homer: Ac, Barcelona 4.- joseluisgisela: 2 adults , 1 nena des de Viladecans amb AC 5.- Genoveva 1 adult + l'Oscar + 1 pernil amb el que puguem 6.- Loubne: 1"adolescent" jeje + 2 pares (Los pacos) 7.- Carles i Montse + Adrià (13) i Gerard (12) en caravana. Anim, que entre Novembre i Desembre es podria aprofitar algun cap de Setmana! Si puc ajudar en qualsevol cosa, feu-m'ho saber, OK? Fins aviat. |
|
|
Apa Carles, ara si que no pots dir que no, eh?
=)) =)) =)) =)) |
|
|
L'Hospital Comarcal de Blanes fa reformes al servei d'urgències en quedar obsolet desprès del pont...
www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2586922 =)) =)) =)) =)) =)) Potser ho hauríem de aporfitar?, tinc "mono" de quedada.... |
|
|
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
que bo, genoveva.
|
|
|
Molt agud Genoveva.
Salutacions. |
|
|
Ei Que la familia tortugueta va arribar tard (nous al forum) per poder apuntar-se a Blanes, pero aquet cop ens apuntem ja. Si us palu abans del 1 de decembre que comença la temporada d'esqui .
Salut 1.- Bitxitos: 2 adults, 2 nens (3 i 1 anys), en CV des d'Igualada 2.- Payvi: 2 adults i tota la familia (Castelldefels) 3.- Matrix/Homer: Ac, Barcelona 4.- joseluisgisela: 2 adults , 1 nena des de Viladecans amb AC 5.- Genoveva 1 adult + l'Oscar + 1 pernil amb el que puguem 6.- Loubne: 1"adolescent" jeje + 2 pares (Los pacos) 7.- Carles i Montse + Adrià (13) i Gerard (12) en caravana. 8- Jordi + Marta + Laia (8 anys) en AC <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
=)) =)) =)) =)) =)) Hola Skater, Justament per això vaig donar les gràcies a aquest parell de conductors d'ambulància il·legals que prestaren servei als lesionats del partit. Com a conductors un 10!!!! :mrgreen: , però de sanitaris......... :roll: Quasi em jugaria un sopar que despres de deixar els malats, segur que s'en anaven a "fotres" uns calamars a la romana a Cal Quico!!! =)) Pensa que la teva compatriota, va estar custodiada tot el viatge, per un parell de mariners que no li treien l'ull de sobre. "Hasta aquí puedo leer"........ :mrgreen: Ignasi, que et recuperis ben aviat tot patinant!!! :mrgreen: Una abraçada No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
I espereu quel oscar porti el trípode per repara a urgencias.. =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
GENOVEVA ANCARA EN FA MAL L'ASTOMAC DE RIURE. Carlas comensa a pensa quin dia faràs la próximaaaaaaaaaa Skater com et trobas, con estan els malalssssssssss Una abraçada |
|
|
No sé per quan en tindrà l'skater, prò a mi ja m'han dit 40 díes amb el gix i després la recuperació. Però com s'acostuma a dir... AGUA Y AJO!
|
|
|
Ostras Marti, si que en sap greu, quina mala sort .
Pensa que serán 40 dias de vacances Una abraçada |
|
|
Gràcies Payvi, de fet no és tot tant dolent com sembla, avui a la consulta m'han que m'he lliurat del quirofan pels pels. dance
Records. |
|
|
Martí, que has anat a la clínica dermoestètica per fer-te uns "arreglillos"
:mrgreen: Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|