|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
PITI, prepareu-vos que podriem arribar a 25!!
T'ho acabo de confirmar durant la setmana, ok? |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bueno bueno, vaig a posar una mica d'ordre al meu cap. De moment per families som:
CONFIRMADES: BITXITOS: 2 CARRIE: 4 MUNNE: 3 ESPERT: 4 CASTELLARNAU: 3 SANCHEZ: 4 CARBÓ: 4 TOTAL CONFIRMATS: 24 PENDENTS DE CONFIRMAR: NAVARRO: 4 PUJOL: 4 Espero poder confirmar els pendents dins de la setmana. [/b] |
|
|
Per cert Bitxitos, després de fer un sondeig per la resta de participants, sembla que tothom es decanta pel 15/12/07 a les 17:00, així que si en Piti està d'acord, aquesta serà la cita.
|
|
|
Actualitzo LLista per què l'amic JoanV s'ha unit a la colla.
CONFIRMADES: BITXITOS: 2 CARRIE: 4 MUNNE: 3 ESPERT: 4 CASTELLARNAU: 3 SANCHEZ: 4 CARBÓ: 4 JOANV: 3 TOTAL CONFIRMATS: 27 PENDENTS DE CONFIRMAR: NAVARRO: 4 PUJOL: 4 Benvinguts Joan i familia! Piti, tindrem lloc per tota la colla???? |
|
|
DEU NI DO, con diria el nostre mossèn Francesc, quina colla que sarem,
He parlat amb el responsable de pastorets i n´ha dit que el procediment que hem de seguir per adquiri les entrades, heu de trucar al telefon 607 204 602 (Cisco), i ell us informarà el que teniu que fer o be per la web www.pastoretsicompanyia.com/pagines/reserva.htm . Si parleu amb ell l´hi dieu que truqueu de part del Josep Albors. Ja se que es una mica de molestia, pero jo no pot fer directament, hem de seguir aquest protocol. Gràcies |
|
|
No pateixis, que ja ens espabilem. En quan em confirmin els dos que em falten trucaré al Cisco i seguirem les seves instruccions. Tu només practica, practica i vigila que tot estigui a punt.
|
|
|
Carrie, jo segueixo buscant gent que vulgui venir, o sigui, que pot ser que en necessiti alguna més.
|
|
|
Bueno, jo aquest cap de setmana acabaré de concretar la gent que em falta i intentaré trucar ja dilluns a veure com ho hem de fer. Ho podràs saber tu dilluns també? Si no suposo que igualment es podrà anar afegint gent.
|
|
|
BÉ NOIS, LES ENTRADES JA ESTAN RESERVADES.
PITI, m'han dit que te les donaràn a tú per que ens les passis al Pont de Desembre. Jo miraré de fer la recolecta i te les pagaré quan me les donis, així ja no ens hem de preocupar més. Bitxitos- PepiYoli, portem els cales per pagar al Piti, OK? Recordeu 7 € per entrada (El Pol i la Lluna no estàn comptats) Ja queda menys! |
|
|
Hola, ja he parlat amb el responsable de les entrades i ja m´ha dit que les teniu reservades, anat molt justet perque ja no quedaven per aquest dia, jo us les portaré pel pont, tal com heu cadat.
Gràcies, |
|
|
Es què ha costat que tothom m'ho confirmes i tot i així encara hi ha un que no sap si podrà venir.
Ens veiem! |
|
|
quan vas molta gent, costa molt de posar-se d´acord
|
|
|
Carrie,
Suposo que es el 15 a les 5hr oi?? Petonets |
|
|
Sí, suposeu bé.
Ostres nois quines ganes tinc de marxar ja. Sort que només queden 8 dies!! |
|
|
Piti, Moltes felicitats per l'espectacle, ens vem riure d'allo més agust. Guardem tres entrades per l'any vinent
|
|
|
Ostres nois, des de'ls Pastorets que no entrava a la web. Aquests dies vaig de bòlid, suposo com tots, oi?
PITI!!!!!! QUÈ XULO!!!! Ens ho vem passar d'allò més bé. Anavem amb una bona colla de nens de 12 a 15 anys que em feien patir una mica, per allò tipic de "Vaja rotllo", pero noi, les representants dels 7 pecats els van tenir ven entretinguts, ja ja! En serio, Enhorabona, heu fet una bona feina. A mi els decorats em van deixar bocabadada, igual que la iluminació. Molt bó. Gràcies per haver-nos avisat i felicitats. |
|
|
Moltes gràcies PepiYoli i Carrie, ja us vaig dir que eran uns pastorets diferents a la resta, amb molta música i valls divertits, sobretot els de les furies :roll: , estan pensats perque els adults s´ho passin d´allo més bé.
Ja us guardo entrades per l´any que ve, Que tingue un bon Nadal a:r:b/e |
|
|
Hola Piti, nosaltres no vam poder venir pero en teniem ganes i ara, ara més perque en JoanV i familia ens ho han explicat, apuntan's per l'any vinent segur de segur.
Felicitats ( veus com si que eres una cara coneguda i famosa? pillin no m'ho volies dir eh?) Josefina |
|
|
Hola Fina, doncs vinga ja esteu apuntats a la llista, pero millor per aquest any, si et sembla bé.
Records, |
|
|
:oops: :roll: :oops:
D'acord, has descobert que no sé ni en quin dia visc! Aquest any, encara no em surt 2008 automàticament. Bona nit |
|
|
|
|