• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: 25-27 Gener Traginers a Balsareny

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23122

Qui ho deia que no hi havia Acs de més de 8 places?? Sí, nois sí, hi ha una Laika de 12! jajaj

I "el Mandonguilla"... bé gràcies a Déu! Em dóna records pel Jordi. =))

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23126

Nosaltres tambe hem tornat, he escrit un missatge molt llarg pero........se m'ha esborrat, i ara no tin forces per repetir-lo.
Gracies a tots, sento no haver vist ni al Tonio, el Bitxitos, laMireia (no entenc res de la "mandonguilla" ja m'ho explicareu) hem fa vergonya que digueu que que l'organitzacio genial, els que organizen les kdd fan molta feina i jo ..... no he fet res, l'Adalbert s'ha mogut molt i ha estat ell el que ens va buscar el lloc sense soroll, ha volgut baixar l'Estrella, l'euga perque poguessin pujar-hi els nens i aixó que l'havia de tornar a casa seva caminant 4 km.
Tonio, conec molt a l'Abel perque a més va estudiar Treball Social amb mi, es veritat es un relacions públiques genial pero molts altres fan molta feina que no es veu tant i fa que la festa pugui ser el que és.
Espero que tots hagueu disfrutat molt, nosaltres hem anat de bòlid pero ja ens agrada, l'any que ve potser hi ha una zona per Ac més gran, (Hellinero jo no diré res pero els Traginers de Balsareny sempre son la setmana abans de Carnestoltes ;-).
Ara bona nit i un petó molt gros per tots, la vostra companyia ha estat genial.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23128

Certament Joaqui, vem marxar cap a l'una del migdia. Només vem fer una volteta pel poble, i a dinar a casa, pero aixi cuan ens tornem a veure ho agafarem amb mes ganes.

Salutacions.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23131

seguro que hay mucha mas gente que Abel que se mueven por la fiesta y el pueblo, de hecho fue una de las cosas que nos sorprendio, como todo un pueblo se mueve y trabaja por una fiesta, pero lo de este señor nos asombro, resulta que llegamos medio perdidos al pueblo, vamos paseando y llegamos al ajuntament y son "asalta" nos explica la fiesta, la difencias entre traginers y los que van con carro, la diferencia entre asno, mula y macho, nos enseña el ajuntament , nos presenta al alcalde, nos invita a su casa, invitacion que yo creo sincera pero claro no era plan meternos en casa de alguien que hace menos de una hora no conocias, ademas queriamos ir por libre, estabamos sin niñas y eso hay que aprovecharlo tambien.
Eso si, tengo que decir que Abel Artigas habla mas que yo, ¡¡ que ya es decir !!

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23140

Adalbert, he llegit el fil de Fina i ... icona_onada per tu, per aconseguir-nos aquest lloc més apartat i per portar l'Estrella.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23146

seguro que hay mucha mas gente que Abel que se mueven por la fiesta y el pueblo, de hecho fue una de las cosas que nos sorprendio, como todo un pueblo se mueve y trabaja por una fiesta, pero lo de este señor nos asombro, resulta que llegamos medio perdidos al pueblo, vamos paseando y llegamos al ajuntament y son "asalta" nos explica la fiesta, la difencias entre traginers y los que van con carro, la diferencia entre asno, mula y macho, .
Eso si, tengo que decir que Abel Artigas habla mas que yo, ¡¡ que ya es decir !!

Una nota cultural Tonio, explicanos la diferencia entre mula, macho, asno, ( para nota tendrias que saber comos se sabe si la mula és hija de burra i caballo o de burro y yegua, pero solo para nota).
:roll: no he querido parecerer antipatica con mi post, me alegro que Abel os tratara así, me sorprende el asalto ( solo lo entiendo a tope porque tu Tonio tienes una clase y desprendes glamour por todos los costados y claro... Abel tambien lo notó, es broma, bueno tambien decirte que la casita donde te invito a "mi calçotada due diseño suyo =))

Hasta pronto y todo es clave de broma por supuesto

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23152

Nosaltres també ens ho hem passat genial !!! dance

Gràcies Fina i familia, i Adalbert per totes les molesties que heu tingut i per obrir-nos la porta a la vostra festa.

GRÀCIES!!!!

Carlos, Maite i Pol

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23175

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1777
  • Gràcies rebudes: 41
Nosaltres, tot i que vam estar poc temps, ens ho vam passar molt bé, i l'Elena va recordar els seus tempsinfantils quan visqué allà una temporada.
Moltes gràcies.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23182

Fina, vam coincidir amb l'Ignasi però amb tu no... Un altre cop serà.

I pel que fa al Madonguilla.... res... animalades que explica la meva costella que li han passat o somniat. Si vols riure, un altre dia que tho expliqui a tu !

(eps!!! que la mandonguilla és una d'aquelles que es mengen amb samfaina, no malpenseu!!) :mrgreen:

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23188

Ostra, Raboga, Mireia expliqueu lo de las mandonguilles, estem intrigadisims.

Ignasi, explica explica

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23190

yo no me atrevia a preguntar, pero,,,,,,,,,,,,,ya puestos, explica, explica.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23191

Gràcies..... moltes gràcies!!!!

...a la Fina per l'organització i per muntar la KDD a Balsareny.
...a la Joaqui i el José pel sopar tan xulo que ens van muntar a la seva AC conjuntament amb la Montse-Jose, Nasi-Mireia i Ramon-Ma José. (sopar per vuit...record del totcamping.cat ?? )

...ai, Raboga i a vosaltres especialment pel sopar dels nens i les postres, jijiji !!! Quina xulada de mòbil que te el tiu!!!

Un petonas i una abraçada a tots!!!
:mrgreen:

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23204

Cordills!!!

Diuen que les dones som xafarderes, però fixeu-vos en que són els homes els que no es poden aguantar de curiosos i que volen saber de què dimonis va això de la mandonguilla!!!

:mrgreen: :mrgreen:

Recordeu de fa temps aquell fil que vaig obrir amb el títol de "Missatge només per la Pili" ? Allà, d'homes xafarders... una pila. També s'ha de dir que molta gent no va donar la cara... Ai , ai, aaaaaai!!!

Per cert, que l'artista principal de la pel·lícula de la mandonguilla, no està massa assabentat de la moguda que hi comença a haver =))

Eps, Tiowillson!!! 8O Suma bé, tio... que t'oblides de comptar-vos a vosaltres!!! Allà dins érem deu de grans i dos nens perduts pel mig de tot de trastos!!

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23209

Mireia, sento haver estat tant tafanera ( ho hauria estat més en privat i no en el forum) pero es que jo em vaig sorprendre quan el Lince va dir que havia estat un cap de setmana tranquil, jo vaig anar de bòlid i l'Ignasi ja em va dir ahir que us havia vist, pero no m'ho havia comentat a Balsareny, per tant vaig voler posar cullarada al que passava a l'área ( ho dic per si de cas serveix de profecia autocumplida".
Bé Mireia, ja riurem un altre dia perque segur que la cara i el to que hi pot posar l'Ignasi (el teu vull dir) no té desperdici.

Josefina

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23303

Tres díes i encara sense fotos :(

Les meves estan en:
http://www.flickr.com/photos/23081597@N03/sets/72157603807598473/

Animeu-vos!! jo vull veure més.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23322

Ostres MªJose(Raboga) si arribo a saber que existien aquests pastissos per dinar abandono a la dona i els nens i hem quedo a dinar,com sempre,quina bona pinta que fan,ningu en feia vores,espero probar-ne algun ben haviat.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23325

icona_onada Gracies Joaqui, saps que ha sigut la manera de que jo veiés la passada? com ho puc fer per copiar alguna de les fotos? es que jo encara no en tinc cap. Gracies.

Josefina

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23335

He estat mirant com funciona la publicació de fotos per web, i m'he donat d'alta, aquí tenu l'enllaç de la trobada amb algunes fotos que he penjat:

picasaweb.google.es/carlosk75/Traginers02

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23361

Bé, dons jo tambe penjo les meves fotos. Com veureu tot el que es velluga....surt :-P http://picasaweb.google.es/jordisoleroig/Traginers2008Balsareny?authkey=Qpendg2i85E
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re: 25-27 Gener Traginers a Balsareny fa 11 anys 8 mesos #23388

Ostres Toti,el senyor del frac blanc que has retratat es del meu poble,es diu Pere Pla Pares el pintor de les 100 "P",tot un personatge,els seus cuadres una maravella,es el dalí del nostre poble.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), jordimt en 23 dies (12.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11)

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.