|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Eli (Jave4) aprenenta de maga |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gracies a tots per haber vingut, Tonio lo del billete hay que ir insistiendo al final sale, Homer, Jave i Matrix, confio en que ens veurem en alguna KDD i us podre saludar personalment.
La veritat es que jo també m'ho vaig passar molt be, repeteixo Gracies |
|
|
Hola, Sr. Mag nosaltres et felicitem per l´actuació de la nit de magia a Esplugues, per la estona divertida que ens vas fer passar a nosaltres i els nostres companys de totcamping.
Salutacions. |
|
|
Gracies; PITI i companyia, realment us he de felicitar a vosatres per l'acollida que vaig tenir
Records |
|
|
Nosaltres també vam disfrutar moltíssim i vam riure molt. Es impresionant que amb els anys que fa que ens coneixem, la teva màgia sempre ens deixa bocabadats i sorpresos (Només havies de veure al Gerard fregant-se els ulls, je je)
Felicitats Artista. |
|
|
Nosaltres també ens ho vam passar molt bé :D :D
Ens vas deixar amb la boca oberta 8O 8O Ens vam esperar una mica per despedir-nos i felicitar-te pero vem haver de marxar perque ens quedavam sense bus........... Volem repetir, volem repetir icona_onada |
|
|
Pepiyoli,no ens coneixem ,pero se us felicita.He vist el video del Homer i realment devia ser un bon espectacle el que vareu fer.La magia es una mica com el campisme sempre et deixa un bon regust.Espero que ens poguem coneixer ben haviat.
Eli el truc sense tu segur que no hagues sigut igual,vares quedar molt bé. Una abraçada per tots . Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Carrie, com sempre el vostre recolçament va ser genial,
Jave4, com ja han dit el joc sense tu no hagues estat el mateix Jepi, ho de coneixens te solucio Petons a tots |
|
|
|
|